Alex/
Ide-oda Reina ereje, éhesnek éhes volt és igen hiába a világ legnagyobb csatája ennie mégis kellett. Szóval miközben Zragot támadták két oldalról úgy a kápolna jobb oldalán látott néhány földi ételt, mint almákat, gyümölcsöket, amiket nem is igazán értett mit kerestek itt, de amikor elég közel volt elkapott egyet a sok közül és elkezdte művelni a fél kezes kard forgatást evéssel összekötve.
Komolyan eszel?
- Hogy mersz lebecsülni, emberi fattyú?!?
Ekkor Zrag újfent elkezdte mozgatni az üvegszilánkokat és új pengéket zúdított feléje miközben az alma maradék részét próbálta a szájába tömni.
- Te nem tartod tisztességesen a rabokat! - jegyezte meg Alex, majd gyorsan le is nyelte azt.
Épp időben fejezte be ezt a műveletet, mert Zrag további pengét küldött rá, amiből csak felét sikerült eltéríteni, másikkal már semmit se tudott kezdeni, amíg Adrien megjelent és elporlasztotta a maradék fegyvert.
- Hát, éhesen azért harcolni nem túl könnyű - vigyorodott végre el a fiú is. - A rabszolgaságot már rég betiltották, Zrag.
Mind a ketten felkészültek a következő rohamra, szóval megint megtámadták Zragot. Adrien jobbról miközben Alex balról. Ezt a támadást eléggé egyszerűen hárította két pengével amit eddig magánál tartott, de arra nem számított hogy erre Adrien lentről próbálja megsebezni, miközben Alex fentről, és így elzárták a menekülési lehetőségét.
- Miért szóltatok be egy olyan háborúba, amihez nektek semmi közötök? - szólalt meg miközben Adrien a macska erővel megpróbálta porrá változtatni a fegyvereket.
- Mert...
Jobb oldalon a kard megsemmisült és Adrienn megtámadta Zrag lábát.
-...bántottad...
Alex oldalán is semmisült meg a kard így ő a fejét akarta célozni, hogy lebénítsa.
-... a barátainkat!
Ekkor Zrag kutyaszorítóba került, ők meg a nyertes pozícióba. Még látta, ahogy Plagg kardja megsebzi Zragot, de a többit nem. Hirtelen lökéshullámot éreztek mind a ketten, ahogy Zrag erejével eltaszítja magától. Alex ahogy elrepült tőle, megpróbált a levegőbe megfordulni, majd a kardját a földbe szúrti, hogy megállítsa a repülést.
- Ez egy nehéz ellenfél - szólalt meg, miközben látta, hogy Adrien földre repült, de még egyben volt.
Zrag örömtelien figyelte, ahogy a két fiú padlót fogott, és várta a folytatást, de Alex érezte, hogy már lassan elkezdenek kifutni az időből. Minél jobban húzza ezt a csatát, annál kevesebb ereje marad és ez gond.
- Az emberek mindig is gyengék voltak, és lesznek - jegyezte meg Zrag. - Nem fogjátok túl élni ezt a harcot.
Alexnek nem is igazán kellett ennél több. Újfent felemelte a kardját és ránézett az ellenfelére. Már akkor eldöntötte, amikor elkapták, hogy soha többet nem fogja engedni, hogy kikapjon. Ez volt az utolsó csatája, és tudta, hogy Katicának volt egy terve, aminek működnie kell.
- Lehet, hogy gyengék vagyunk, mint emberek. De együtt letudunk győzni téged.
Ekkor Alex újfent megfordította a fegyverét, de most nem azzal támadta. Adrien úgy szintén felerősítette a mágiáját, és az egész pajzsát felvértezte a pusztító mágiával, miközben Alex a testét lángokkal, majd újfent megtámadták őt.
Most is fentről, lentről támadták, de ebben az esetben már Zrag nem tudott újabb és újabb tárgyakat megidézni, mivel azok azonnal elégtek vagy elpusztultak a lángokban. Két erős karddal védte ki, és kezdett el tőlük hátralni, de nem bírt sokáig. A két fiú kitartott, hogy megsemísitik az ellenfelet, amikor Adrien hirtelen megérintette a talajt, ami elkezdett beomlani Zrag alatt.
YOU ARE READING
Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktak
FanfictionAdrienn... miért kellett feláldoznod magad? Szövetség miért vett el tőlem? Natha nem emlékszik a múltra, úgy mint a többiek se, de mégis folyton letámad... Félek tőle, Macska. Alex az egyetlen aki megért engem, és védelmez, de nem tudom meddig fog e...