15.fejezet: Újra együtt?

243 22 2
                                    

Marinette/

Már az első napsugarak sütötte be az ablakon keresztül, ennek ellenére nem igazán volt Marinettenek kedve felkelni. Inkább a fejére húzta a takarót, hogy tovább aludjon, amikor egy apró kéz megpróbálta lerángatni róla a lepedőt.

- Marinette! Elkésel így az iskolából!

A lány hirtelen lerántotta magáról a takarót, és megpróbált felállni gyorsan, hogy lerohanjon az emeletről, amikor a lábát körülvette a takaró, és ahogy beakadt, hangosan lezuhant a földre.

- Marinette!

Ahogy Tikky a közelébe repült a lány felemelte a fejét, és a szemébe nézett, Marinettenek eszébe jutott újból, hogy elfog késni, így leszedte gyorsan a lábáról a takarót, és felkellve lerohant a lépcsőn, majd felöltözés után a nappaliba, hogy indulás előtt még valamit egyen. Benézett még egy pillanatra a nappali ágyára is, ahol Alex még aludt. A fiú tegnap már sokkal jobban volt, de végül úgy döntött, hogy pár napig még otthon marad pihenni, mielőtt még visszatér az iskolába. A láza lement, ahogy Reina megjósolta, de a karja még így is égett, írni még jó pár napig nem fog tudni.

Két percen belül már totális felszerelésbe indult el a suli felé Tikkyvel. Átrohant a zebrán, majd egyenesen az iskola kapuja felé vette az irányt. Annyira nem figyelt, hogy nem vette észre azt se, hogy távolról Reina figyeli, ahogy berohan az iskolába.

Mikor felrohant a lépcsőn, azonnal az osztályterembe rohant, de sajnos már zárt ajtóval kellett találkoznia. Szóval már becsöngettek.

Vett egy mély levegőt, és miután felkészült a tanárnő szidalmaira, bekopogott, majd benyitott.

- Elnézést Tanárnő a késért...

Mielőtt még okot adott volna a késért, szembenézett Adriennel, aki már a helyén ült. Ez annyira meglepte, hogy félig nyitott ajtónál, félig belépve nézett a fiúra, aki hasonlóan őt nézte. Nem igazán tudta, hogy más megszólalt, vagy mi történt. Adrienn arca bár még mindig fáradt volt, de mégis felismerte a régi vonásait, az arcába lógó szőke tincseit, és gyönyörű zöld szemét.

- Marinette, kérlek foglalj helyet!

Végül a tanárnő hangját hallotta meg, aki már közvetlenül közelébe állt, és már egy ideje őt figyelte.

Halkan végül egy bocsánatot elmotyogott, majd gyorsan leült Alya mellé. A barátnője egy gyors öleléssel köszöntötte, majd újból a tanárnőhöz fordult, aki folytatni akarta az órát.

- Ha minden igaz mindjárt jön egy új tanuló, aki mostantól velünk együtt fog lenni. Kérlek titeket, hogy fogadjátok be, ismerkedjetek meg.

Mielőtt még bárki meg tudott volna szólalni, kopogásra lettek figyelmesek. Marinette azonnal az ajtó felé nézett, és így meglátta a belépő Reina alakját. A lány a tegnapi naphoz képest sokkal jobban nézett ki. Újatlan kék felsője és farmerja vadonatújnak tűnt, ami persze érthető volt. A lánynak nem lehetett sok ruhája, így muszáj volt újakat beszereznie. Továbbá Marinettenek feltűnt, hogy a karján a kék tetoválási minta eltűnt, egyáltalán nem mutatkozott, ami kicsit meglepte.

- Jó napot, Tanárnő! Elnézést a késésért.

Tisztelettudóan meghajolt, majd azonnal kiegyenesítette a hátát, és ezzel újból felvett egy érzelemmentes arckifejezést. Végignézett az osztályon, majd újból a tanárnőre.

- Regina Kamiya az új tanulónk, kérlek a szünetekben mutassátok meg neki az iskolát!

- Igen is, Tanárnő!

Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktakWhere stories live. Discover now