Marinette/
A lány végignézett a homok hősön, és látszott rajta, hogy tényleg gondolkodóba esik azzal kapcsolatban, hogy bizalmat adhatna neki. Kezében egy lándzsaszerkezetű bot volt, amelyet eddigi homok kwamiknál nem igazán látott. Továbbá itt volt Thor is, akit eddig hosszú hajjal látott Amsterdamba, de most rövid tűsi haja volt és egy szemű. Hiányzott továbbá a kalapácsa is, amely meglepte a lányt.
- Nem gondolod úgy, hogy el kellene húznod innen? Például az Északi sarkra? Zavarod a levegőt.
- Azt hiszed, hogy a trükkjeid legyőznek majd, Manto? Tényleg bízol ebben?
A homok kwami hőse megrántotta a vállát, majd elsétált Marinette mellé, és végül lelépett a korlátról, hogy jobban lássa az ellenségét.
- Örülnék, ha nem a haveromat háborgatnád. Nekem is van nevem, ha nem tudnád. Szegényt megsérted, pedig ő már sok mindent kapott... Hívj csak Sanjunak, vagy találj ki egy nevet.
Mana látszott, hogy feldühödett a homok kwami jelenléte miatt, de ezt a lányt nem igazán érdekelte. Továbbra is úgy mosolygott, mint egy tejbe tök.
- Nem tudsz legyőzni, ember!
- Igazad van, tényleg nem. De tudod mi a legjobb abban ha megtudsz idézni a dolgokat, és még ráadásul filmmániás is vagy?
Marinette Sanju mellé sétált, és ekkor tudott lenézni. Manát rengeteg katona vette körül, de még így is volt egy hézag, ami üres volt. Ott sétált be egy férfi. Hosszú barna haját lehetett csak ilyen magasságból látni, továbbá azt hogy egy fényes hosszú kardot tartott a kezében.
- Nem kell gondolkoznom sokat, hogy hol találok egy kardforgatót, aki jól szétrúgja a seggedet!
A kardforgató neki támadt Manának, ami pont egybeesett annak is, hogy az ismeretlen hős térdre kényszerült. Marinette megfordult és látta, ahogy Thor közelebb helyezkedett el a homok hőshöz, aki a kezén támaszkodva ült a földön. Fáradtnak tűnt.
- Ne foglalkozzatok velem, intézzétek el a többi kardforgatót. Csak így mehet.
Thor bár erős volt, mégis csak egy idézett hős, nem biztos, hogy sokáig fogja tartani úgy a frontot, hogy a homok hős harcképtelen. Talán nem ment nagyon az idézés, és gyorsan elfáradt? Nathánál ezt nem igazán látta hogy idézésnél fáradt, így ebben sem volt biztos. De most nem ez volt a lényeg, nem hagyhatta magára a lányt.
- Canapace, védd a lányt, többit pedig bízd ránk.
- Rendben, Katica.
Marinette újra a párkányhoz fordult, és lenézett. Bár a katonák nem támadták meg a harcoló Manát és az idegen harcost, de szép lassú léptekkel közeledtek feléje, ide egy terv kellett. Queen és Rene erejét használva el kell terelni a figyelmet, amihez már csak egy kellett.
Feldobta a talizmánját, és szerencsetalizmánja ekkor még egy yoyot tartalmazott, amelynek a madzaga most átlátszó fonalból készült, amely pontosan illett a tervéhez.
- Queen, Rene figyeljetek, mondom a tervet!
Queen és Marinette leugrott a tetőről, miközben Rene illuziót teremtett. Lemásolta a harcoló párost, amellyel összezavarta a katonákat. Megálltak, és ez elősegítette a tervet. Marinette elővette a második yoyoját és eldobva egyesével elvette a katonáktól a kardot, akik későn reagálva elveszítették fegyverüket, és így az irányítást is. Queen a másik oldalon közelítette meg a katonákat, és hasonlóan kiverte a kezükből. Egy kettő észrevette, hogy Queen fegyvere közelített feléjük, így kivédték, de ekkor jött Rene, aki közelről kiütötte a furulyával a kardokat. Katica gyorsabban haladt a láthatatlan yoyoval, ami meglepőnek is bizonyult. Pár perc elintézték az összes harcost, és már csak Mana maradt.
YOU ARE READING
Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktak
FanfictionAdrienn... miért kellett feláldoznod magad? Szövetség miért vett el tőlem? Natha nem emlékszik a múltra, úgy mint a többiek se, de mégis folyton letámad... Félek tőle, Macska. Alex az egyetlen aki megért engem, és védelmez, de nem tudom meddig fog e...