Marinette/
Ahogy álltak egymás mellett és várták, hogy elkezdjék az interjút, Marinette megint ideges lett. Tudta, hogy ez volt a legcélra vezetőbb, hogy megnyugtassák Párizs lakosságát, de... valami nem stimmelt. Hana túlságosan is idegesen viselkedett Macska mellett, és egyáltalán nem próbált Rufhoz közeledni.
Mielőtt még megkérdezhette volna, hogy pontosan mi a helyzet, a kamerás elkezdett visszaszámolni.
- Három...kettő... egy...
- Jó estét a kedves nézőknek! Itt Nadja Chamack jelentkezik egy exkluzív élő interjúval szuperhőseinkkel, Katica és Fekete Macska barátijaival!
Ekkor fókuszált rájuk a kamera, és ekkor mosolyodott el Katica. Bármi is van Hanával, azt az interjú után kell kiderítenie, és... nem ártana most már tisztáznia a helyzetet is.
- Üdvözlöm, Nadja. Köszönjük a meghívást – szólalt meg Katicaként Marinette.
Nem szabad kételkednie saját magában, főleg azért se, mert Párizs lakosságának a bizalma volt a legnagyobb kérdés, így leült a középső helyre, miközben a többiek is körbe vették. Macska és Ruf ült két oldalára, miközben Rene és Canapace pedig jobb oldalt ült le. Hana, Sanju és Queen pedig bal oldalt.
- Örülök, hogy újra látlak Katica. Sok pletyka terjengett hetek óta, és reméltem, hogy magyarázatot adtok ezekre.
- Természetesen Nadja, ezért is vagyunk itt. Bármelyikünktől kérdezhettek, és mi válaszolunk a kérdésekre.
Először úgy is Macskát fogják kérdezni, hogy hol kóborolt, és utána pedig Hanát, hogy pontosan meséljen magáról. Erre számított Alya is, és Marinette szerint is ez a legfontosabb kérdések. Sanju jelenléte is kérdéses persze.
- Köszönöm, Katica. Macska, sok mindent hallottak az emberek hónapok óta. Az egyik hogy januárban elvesztetted az életedet, és ezek után eltűntél.
Macska egyáltalán nem volt ideges.
- Természetesen Nadja. Hanával együtt elindultunk egy titkos küldetésre, aminek a részleteit nem igazán árulhatnám el, de tudom, hogy köztünk fog ez maradni –, kacsint egyet Nadja felé, folytatja a mondanivalóját. – Elmondhatom, hogy a lakósság védelmébe követtük az ellenséget, és megakadályoztuk, hogy továbbra is Párizst támadják.
Szóval a fedősztori egyben az igazság is. Mivel nem volt jobb ötletük, így maradt ez. Kihagyták persze maravakokat a sztoriból, akik jelenleg nagyobb fenyegetést jelentettek a Szövetségnél.
- A többiek is tudtak a titkos tervetekről?
Nadja ekkor Katica felé fordult, aki megpróbálta eltűntetni a hónapok óta felhalmozott érzéseiről, ami eddig zavarta.
- Természetesen, Nadja – szólalt meg végül Rene, hogy átvegye a fonalat, amiért Katica hálás volt. Ekkora hazugságot most ő képtelen lett volna kimondani. – A legjobb megoldást választottuk. Mi felkészültünk Párizs védelmére, miközben egy kisebb csapat elutazott. De ígérhetjük, hogy most már mindannyian védeni fogjuk Párizst.
Nadja még egy pillanatig Katicára nézett, de végül Renehez fordult.
- Rene, további fenyegetésre is számíthatunk, ahogy Halálfej kikerült a képből?
Szóval ennyit arról, hogy Macska nem ideges. Ahogy meghallotta apja nevét ökölbe szorította a kezét, amit már Katica is észrevett.
- Felváltotta a fenyegetést egy új veszély, amiről ugyanúgy kezeskedünk, Nadja. Hana és Macska visszatértével kezeljük a helyzetet, és Párizs lakosságának se kell tartania tőlük.
YOU ARE READING
Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktak
FanfictionAdrienn... miért kellett feláldoznod magad? Szövetség miért vett el tőlem? Natha nem emlékszik a múltra, úgy mint a többiek se, de mégis folyton letámad... Félek tőle, Macska. Alex az egyetlen aki megért engem, és védelmez, de nem tudom meddig fog e...