Reina/
A levegő ritka volt, sőt... fullasztó. Mintha a hatalmas tágas teremben k evés lett volna a levegő, és ez a kevés is egyszerűen ölte az embert, annak ellenére, hogy ők csak a visszaemlékezés részeként voltak jelen.
- Nem itt van kevés levegő, hanem ott, ahol az eredeti testünk van - szólalt meg Alex, miközben leült a földre Reinához. - Valahogy ki kell lépnünk ebből az álomból. Legalább egyikünknek.
- Csak sajnos azt se tudjuk, hogyan kerültünk ide - szólalt meg Alya. - Amíg nincs vége ennek az emlékezésnek, addig aligha sikerül kijutnunk.
Reina újból ránézett a kezére, majd a kwamijára, aki jelenleg Krav karjaiban volt. Fogalma se volt, hogy miért így akarják elmesélni a történteket, de abba biztos volt, hogy nem akarta a kwamija bántani. Talán valamit tanítani is akartak nekik? De mit?
- Nem maradhatunk itt örökre- szólalt meg Pollen. - Zrag...
Amióta Vixx ellátta Pollen sérüléseit annyira, hogy újból harcolni tudjon, folyton csak panaszkodott. Mozgásban akart lenni a bátyjával szemben, és nem egy sötét helyen várni rá, ahol védtelen volt, és ezzel egyet kellett értenie, ezzel nem érnek el semmit. Persze megvolt az oka rá. Vixx hiába próbálta a királyt is megmenteni, ő érte már nem igazán tehetett semmit. Zragg már akkor megölte a királyt, amikor a kápolnában megtámadta. Végül Vixx kék köppenyét terítették rá a holttestre, de még így se akart egyikőjük se erről beszélni.
- Nyugodj meg, Pollen - szólalt meg Nooro, aki hasonlóan ki volt merülve. Bár ő nem támaszthatta a falnak a most felgyógyult hátát, de így is földön ült csukott szemmel. - Zrag mindent lát a tükrökön keresztül, de ez az erejének a legnagyobb gyenge pontja is.
- Ez azért durva, hogy a tükröket tudja hasznáni a csatában - szólalt meg Alya. - Ezzel még megfog gyűlni a bajunk.
- Átmenetileg Wamenyikkel is meggyűlt a bajunk, pedig ő csak az egyik katonája Zragnak.
Nem is kellett sokáig gondolkodnia Reinának, hogy kitől jött ez a reményvesztett mondat. Bár Marinette Adrienn mellett ült, de a lánynak a hangulata a menekülés óta nem változott. Szomorúan nézett a lányra, mert őt viselhette meg legjobban a történtek, úgy mint kwamiját is. Csendben ült az egyik sarokban Plagg karjaiban, de mióta megérkeztek, azóta nem is hallotta a vörös kwami hangját.
- Egyikőjük se legyőzhetetlen, Marinette. Ki fogunk együtt találni valamit.
Reinát picit megnyugtatta, hogy Adrienn újra Marinettere összpontosított, és ezzel együtt próbálta biztatni, de a helyzet ennél bonyolultabb volt. A múltban voltak, és most Tikkyre lett volna legnagyobb szükségünk.
- Tényleg nem maradhatunk itt örökre - szólalt meg végül Krav. - El kell intéznünk örökre Zragot.
Ezekre a szavakra már nem csak Reina, hanem a többiek is felemelték a fejüket, és várták, hogy mit is talált ki a tűz hercege.
- Zrag erős... - szólalt meg Tikky. - Wamennyik ellenünk fordította a népünket...
- Zrag nem legyőzhetetlen - szorította magához Plagg kedvesét. - Kravval ketten eltudjuk intézni.
Reina rendesen kételkedett ennek a tervnek a kimenetelében. Wamennyikkel és Manával az oldalán rengeteg követőt szerzett, akikkel nem biztos, hogy harcolni szeretnének.
- És mi van, ha nem sikerül? - szólalt meg Tixx. - Elnézést, királyom, de Zraggnak van csapata és bárhol ránk támadhat.
- Zragg se legyőzhetetlen - szólalt meg halkan Tikky.
Bár Tixx eddig ellenségesen nézett Plaggra, Tikky hangjára hátrált egy kicsit, majd leemelte a fejét, és a piros kwamira nézett, úgy mint mindenki. Reina is az várta, hogy most valami történni fog. Tikky bár félénk kwaminak mutatkozott, de a történetek alapján mindig ő vezette a kwamikat. Valamikor fel kellett nőnie a szerephez.
Tikky végül Plagg segítségével felállt, majd lehajolt a ruhájának a végéhez és megpróbálta széttépni a vászont, hogy ezzel is rövidítsen rajta. Végén Plagg letérdelt mellé, és szép óvatos mozdulatokkal varázslattal elporlasztotta a ruhának a felesleges részét. Mivel mindenkit meglepte, szellemet és résztvevőt is az eset, egy ideig egyikük se mert megszólalni.
- Sajnálom, hogy nem vettem időben észre, hogy...
- Semmi gond, Trixx. Én se biztos, hogy esélyt adta volna magamnak.
- Ne marcangold magad, bátyus. Mindenki követ el hibákat.
Plagg már épp megszólalni akart, amikor Tikky letérdelt mellé, és átölelte.
- Megváltoztál, és megvédtél. Így most nekem kell megvédenünk.
Plagg ekkor hozzáért Tikki aprókezéhez,majd az arcához emelve mélyen Tikky szemébe nézett.
- Ameddig élek, megvédelek, hercegnőm.
- Mindannyian csak egy valakit akarunk megvédeni, Plagg. Nem fogok még egyszer csalódást okozni.
Alya csendben bólintott egyet, Valszeg ezt a mondatot nem először hallotta, és így meg se lephette.
- Nem kell mindig védenetek, van egy tervem.
Reina ránézett a kwamijára, majd Tikkyre. A kwami végre magabiztosnak tűnt, de Reinára ez egyre kevésbé tetszett. A karjain, mellkasán és még lábán is erős szorítást érzett, amelyet nem vehetett fél vállról.
YOU ARE READING
Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktak
FanfictionAdrienn... miért kellett feláldoznod magad? Szövetség miért vett el tőlem? Natha nem emlékszik a múltra, úgy mint a többiek se, de mégis folyton letámad... Félek tőle, Macska. Alex az egyetlen aki megért engem, és védelmez, de nem tudom meddig fog e...