Sziasztok!
Ez egy extra fejezet lesz, mivel mindent E/3-ban fog készülni. Két helyszín lesz, az egyik Zrag bázisa, a másik pedig a Földön Párizs.
Jó szórakozást!
E/3
Miközben a kastélyban egyedül végigsétált, volt ideje végiggondolni, hogy pontosan mit is szeretne kérdezni tőle. Így vagy úgy, de megakarta tudni az igazat, ha még emiatt elkell fordulnia Zragtól.
Így miután elhagyta a kastély sötét és komor falait, eljutott a lépcsőkig. Még egyszer körülnézett, hátha talál aki figyeli, de amikor megbizonyosodott, hogy egyedül van, elindult lefelé a börtönhöz. Tudta, hogy rengeteg csapdát helyeztek el a betolokadó ellen, de ez mind ellene hatástalan, mert Zrag szövetségesként tekintette. Szóval minden egyes lépést bátran tette meg, nem foglalkozva a veszéllyel.
Eléggé gyorsan tudott így leérni, alig pár percet vett igénybe. Az első cellákkal nem is foglalkozott, tudta, hogy a fogoly, akit keresett hátrébb volt. Ha véletlenül a behatoló idáig eljutt, akkor egy labirintusszerű cella sorozattal kell szembenéznie, amely még több rejtett csapdával rendelkezett.
- Soha nem hittem volna, hogy téged látlak itt következőleg... - hallotta meg az egyik cellából egy fiatal fiú hangját.
A maravok végül megállt a rácsok előtt, és a srácra nézett, aki meglepő módon magánál volt. A fiatal emberi teremtmény ruhái szét voltak szakítva, így láthatóvá váltak a különböző sérülések, amiket Zrag okozott neki. Egy-két sérülés, annak ellenére hogy pár órája keletkeztek, már-már gyógyulás alatt voltak. Krav pedig, aki hasonlóan fent volt, de nem igazán szólalt meg. Testileg jó állapotban volt, de valszeg Krav kínzásait megviselte. Pihennie kellett.
- Ne rabold az időmet, ember gyerek.
Ekkor tovább ment a következő cellához. Itt már nem voltak láncok, de volt ágy, amely talán kicsi volt, de mégis elegendő hogy valaki lepihenjen. A lány ennek ellenére a földön ült az egyik sarokban, de sokáig meg se mozdult. Még akkor se, amikor kinyílt a cella ajtaja és belépett rajta a maravok.
- Kérdezni akarok tőled - szólalt meg.
Ekkor a lány felnézett, de nem azt látta, amit szeretett volna látni.
- Szirén...
- Marinette...
Úgy tűnt mind a ketten meglepődtek a másikon. Szirén azt hitte, hogy egy megtört személyt fog látni, aki félelmek közt reszketett... Helyette egy magabiztos személyel kellett szembenéznie.
Mind a ketten csöndben voltak, egyik se akart megszólalni.
- Kérdezz csak...
Szirénnek talán több kérdése is lett volna, de a lány viselkedése teljesen meglepte. Nem tudta elfogadni, hogy ennyire nyugodtan kezeli a helyzetet, de ennek ellenére végül, percek múlásával később mégis feltette a kérdést.
- Miért?
- Mit miért?
Újból csend telepedett a börtön celláira, úgy tűnt Szirén kezdi elveszíteni a türelmét, ami egyébként is alig volt.
- Miért éppen téged... vagyis... miért éppen Tikkyt választotta?
A kérdés alapvetően újabb kérdés feltevéssel járt volna, de úgy tűnt Marinette tisztában volt a kérdés valódi tartalmába, és ezt nem is leplezte.
- Nem tudom pontosan miért is tette, amit tett. Te is tisztában vagy azzal, hogy Tikky Plaggot szereti.
- NE HAZUGJ!
YOU ARE READING
Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktak
FanfictionAdrienn... miért kellett feláldoznod magad? Szövetség miért vett el tőlem? Natha nem emlékszik a múltra, úgy mint a többiek se, de mégis folyton letámad... Félek tőle, Macska. Alex az egyetlen aki megért engem, és védelmez, de nem tudom meddig fog e...