16.fejezet: Felelőtlen döntés

213 23 1
                                    

Marinette/

Miközben megpróbálta megírni a matekháziját, gondolatai teljesen másfelé jártak. Egyáltalán nem tudott az egyenletek bonyolult rendszerére összpontosítani, miközben ki kellett valamit találnia, miért nem tud Katica megjelenni azon az interjún. Az előzővel ellentétben most ténylegesen nem akart megjelenni. Persze a többieknek se volt sok kedvük, de az jelenleg nem volt annyira fontos.

- Marinette... - ült le a kis piros kwami a jegyzetéhez, és nézett a lányra. – Minden rendben van?

Marinette lerakta a cerkáját, és ráborult az asztalra. Hogy lenne minden rendben? Adrienn él, és ennek egyáltalán nem tud úgy örülni, ahogy kellene. Az elvárásokról pedig ne is beszéljünk. Hogy védje meg Katicaként Párizst, ha még magában se biztos.

- Mondd, Tikky. Mit csináljak? Ha nem vállalom ezt a megjelenést, akkor lehet, hogy a párizsiak bizalma meggyengül Katica felé, de ha elmegyünk, akkor...

Mi fog akkor történni?

- Marinette – fogta meg apró kezeivel Tikky a társa karját. – Minden rendben lesz. Megoldjuk.

Erre persze nem igazán tudott válaszolni. Elmerült a gondolataiba, amely még több aggodalmat adott neki. Hogyan, miért, miképp? Jobban belegondolva nem mondhatja le az egészet, és emiatt is csak a feje fájt tőle.

- Tikky... Valami elromlott bennem, érzem. Régebben nem volt ilyesmivel bajom, de most...

- Reinától tartasz?

Az, hogy Tikky kimondta a nevét a problémának, úgy nem igazán lett egyszerűbb. Reina megváltozott azóta, amióta elmentek a Szövetség után, de nem ez volt a probléma. Kapcsolata Adriennel megváltozott, de fogalma milyen irányban.

Felnézve kinézett az ablakon, és meglátta, ahogy egy vörös árnyék elrepül az ablaka felett.

Reina/

Kinézve az ablakon megláttam, ahogy Macska újból járőrként járja az utcákat, és figyeli a mozgást. Nem tud vele maradni, és ezt nem is bánta. Tudta, hogy Adrienn számára nem a lány társasága, hanem barátnője hiányzott, akit jelenleg nem bírt megszólítani. Úgy mint ő Alexet... Bár annyi különbség volt, hogy Alex be se jött az iskolában, és így találkozni se tudtak.

- Reina... Ki találtad már, hogy mit csinálsz az interjúval?

Igen, már gondolkozott rajta, de sejtette, hogy a kwamijának nem igazán fog tetszeni az ötlete, ha meghalja, de muszáj lesz minél előbb tisztázni ezt.

- Majd te fogsz elmenni helyettem.

- Komolyan gondolod?

- Igen. Jobb, ha nem leszek Marinette közelébe egy ideig még. Haragszik rám, és teljesen egyetértek vele.

Vixx leszállt a levegőből, egyenesen Reina vállára, és úgy nézett társára.

- Nem kerülheted el őt folyton. Minél előbb tisztázni kell a félre értést.

Szóval Vixx félreértésnek nevezi, ami kettőjük között van? Bárcsak ilyen könnyen ki lehetne fejezni ezt.

- Nem hiszem, hogy ezt megtudjuk beszélni, Vixx. Sokkal nehezebb...

Érezte, ahogy a teste újból megrándul, és a látása elhomályosul. Az asztalra borulva, csukott szemmel próbálja átvészelni ezt az időszakot, de sajnos nem tudja tagadni, hogy nincs jól.

- Jobb lenne, ha lepihennél – szólalt meg Vixx.

Mi van ha Adrienn megint rosszul lesz? Pont most... Lehet, hogy meg kell keresnie a fiút, mielőtt újból összeesik valahol, vagy valakiben...

Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktakWhere stories live. Discover now