2. fejezet: Megfelelő Pillangó?

286 23 1
                                    

Marinette/

Miután teljesen kisírta a szemét, Alya elrohant pár percre, majd visszatért fájdalomcsillapítókkal, amit a lány kezébe nyomott, és ő szó nélkül bevett. Bár felajánlotta, hogy hazakíséri és pihenje ki magát, de sajnos erre jelenleg képtelen volt. Úgy gondolta, hogy a társaság kicsit segít felejteni, de sajnos ezzel ismételten tévedett.

Iskola után lassú tempóba elindult hazafelé egyedül. Alexnak más órája volt, emiatt nem sejtette, hogy a fiú még csak utána indult el hozzájuk.

- Hé, Marinette!

Hátranézés nélkül megtudta állapítani, hogy Natha loholt utána ismételten, így rá se hederített a kiabálásnak, picit gyorsabban lépkedett, hogy lehagyja a srácot.

- Mari!

Elkapta a lány kezét, és megpróbálta azt kiszabadítani, de Natha olyan erősen szorította, hogy az már fájt.

- Beszélni akarok veled – szólalt meg Natha.

- Engedj el Natha!

Marinette Natha felé fordult, és szemébe nézett a fiúnak, aki arcát most látta meg. Ahol Alex legutóbb megütötte, őt vörös-lila foltok voltak, egy részén még égés nyomok is.

- Addig nem foglak elengedni, amíg el nem jössz velem mozizni!

- Natha, értsd meg nekem nincs ilyenhez kedvem.

Hiába próbálta kiszabadítani a kezét a fiú egyre jobban szorította. Menekülni akart előle, és sejtette, hogy erre Natha is rájött.

- Majd lesz kedved...

Megpróbálta magához ölelni a lányt, aki továbbra is próbált kiszabadulni a kezei közül. Már érezte, ahogy a keze reccsen egyet, de ennek ellenére nem akarta feladni a szabadulást.

A fiú hirtelen elengedte a lány kezét, amire Marinette is felfigyelt. Oldalra nézve meglátta a vörös ruhás szuperhőst, aki Nathát megfogta a pólójának a nyakán keresztül, és emiatt megijesztette a srácot.

- Tudod, Natha... Nem szép dolog bántani a lányokat, akik már nem egyszer utasítottak el.

- Mit szólsz be mások dolgába?

A fiú hiába próbált kiszabadulni, Rushifa erősebb volt nála, és ezt ki is használta.

- Ha még egyszer hozzámersz érni Marinette-hez és bántani mered akár szóba, akár máskép, akkor megtudod milyen ijesztő lezuhanni az Eiffel toronyról.

A fiú Alex szemébe nézett, amitől nem csak ő, de Marinette is meglepődött. Az eddigi kedves szemei eltűntek, egyenesen lángoltak.

- Rendben.

Alex arca is vörössé vált, így talán nem akaratosan, de elengedte a fiút, aki gyorsan eliszkolt a helyszínről, és így már nem látta, ahogy Alex bizonytalanul tesz pár lépést Marinette felé.

- Jól vagy?

Marinette megérintette a fiú arcát, amely tűzforró volt. Alex csak megrázta a fejét, és bár megpróbált stabilan mozogni, ez úgy tűnt nagyon nem ment neki.

- Hazaviszlek, utána lepihenek.

Marinette bólintott egyet, majd hagyta, ahogy Alex felkapta az ölébe, majd vele együtt felugrott a magasba, és pár pillanat alatt landolt a lány erkélyén, ahol lerakva azonnal térdre esett.

- Alex... -térdelt le a lány is. – Mi történt?

- Nem tudom... Lángokat le, Krav!

Ahogy lekerült a ruha róla jobban látszódott, hogy az egész arca és a bőre is piros volt. Magas láza lehetett, és ezt alig pár óra alatt produkálta. Krav mellett aggódó tekintettel nézett végig a fiún.

Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktakWhere stories live. Discover now