4. fejezet: Esélytelen küldetés?

276 21 2
                                    

Trixx/

A róka kwami végigrepült a sötét utcákon, majd újból befordult egy pici sikátorba, ahol remélte, hogy megtalálja Tikkyt, de ő nem volt ott. Felsóhajtott, majd tovább indult. Túl sokat kockáztatnak, ha nem találja meg időben a katica kwamit. Remélte, hogy nem fogja magukra hagyni őket, és a társát. Nem ilyennek ismerte meg őt.

Végül az iskola legmagasabb pontjára repült, ahol megtalálta a kis piros kwamit. Hiába csapott zajt, Tikky nem emelte fel a fejét, nem igazán figyelt rá.

- Tikky...

- Trixx...

Felemelte a fejét, és bánatos tekintetével a róka kwamira nézett, de csak egy pillanatig. Talán szégyenébe nem bírta őt nézni, vagy talán más miatt?

- Képtelen vagyok magára hagyni Marinettet. Már túl késő elfutni a baj elől, de esélyünk sincs.

- Ott van Krav és Alex. Ő benne még bízhatunk.

Tikky megrázta a fejét, és elszomorodott. Trixx megértette az aggodalmát, bár eddig még csak egyszer találkozott Alexxal azóta. A fiú állapota egyre romlott, és nem lehetett tudni, hogy fel tudott épülni, mert ilyen még nem igazán fordult elő a történelem folyamán.

- Egyféleképen védhetem meg Marinettet és titeket.

- Tikky! Nem adhatod fel! Ez nem megoldás, soha nem volt az!

- Mit tanácsolsz? Szegjük meg az esküt, csak azért, hogy éljünk? Tudod mekkora áldozattal járna ez?

- Tisztába vagyok vele és Alyának is elmondtam.

Tikky hirtelen megdermedt, és Trixxre nézett.

- Manát csak velük győzhetjük le... Pedig ő csak az előörs az egésznek. Tikky...

- A hibáinkat nem terhelhetjük át másokra.

Trixx megrázta a fejét. Tényleg nem tehetik meg, mivel akkor még ők döntöttek így. De most már többről van szó, mint egy hibás döntés. Tudta, hogy Alya megfogja érteni, és belefog menni, ha eljönn az ideje.

- Nem tudjuk nélkülük véghezvinni. Ők nem emberek.

Tikky a messzibe nézett, miközben elgondolkozott a dolgon. Remélte, hogy meggyőzte a katica kwamit, mert az ellenkezője esetén beláthatatlan lenne a következménye. Alya döntése bár segíti a harcot, de tudta, hogy Tikky és Krav nélkül nincs esélyük győzni.

Marinette/

Aggódva nézte a sötétkék eget éjszaka Marinette. Nem bírt egész éjszaka aludni a napközben történtek miatt, és sajnos Tikky eltűnése totálisan felborította a lány egész napját. Alexnek továbbra se ment le a láza, így a szülei kihívták az orvost, aki vett vért a fiútól, de mégse tudta megmondani a magas lázának az okát. Ha holnap se változik a fiú állapota, akkor kórházba szállítják, és ott kivizsgálják, amit Marinette se akart. Tudta, hogy többről volt szó. Krav állapota is romlott, miután visszaváltozott Krav elaludt, és azóta se ébredt fel.

- Mit csináljak, Macska? Nélküled sokkal nehezebb harcolni...

Ez tényleg így nagyon nehéz. Tudta, hogyha mellette lenne Macska, akkor sokkal könnyebb lenne. Mana nevű kwami katonái bár nem tűntek annyira ijesztőnek, mint az akumák, mégse tartotta túl egyszerű ellenfélnek. Különben is, kardforgató volt, és ebben a két fiú sokkal ügyesebbnek bizonyult, mint ő. Persze ehhez meg kellene találniuk őt, mert ahogy Trixx említette Mana a mai csatán ott se volt.

Felsóhajtott. Ez így nem lesz egyszerű.

- Látom az aggodalom tényleg jellemző rád, Marinette – szólalt meg mögötte egy ismerős, mégis idegen hang.

Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktakWhere stories live. Discover now