1. fejezet: Macska nélkül

978 30 9
                                    

Sziasztok!

Ahogy ígértem, hoztam a harmadik, egyben befejező kötet első fejezetét. Mivel sok rész jött ki a második évadból, így reagálni tudok a változásokra, amiktől akarva-akaratlanul eltértünk az eredeti száltól.

Trixx... szóval ő a sorozatban fiú, amin meglepődtem, mert mint rókát csak lánynak tudtam elképzelni, amit végül a magyar szinkron meg is adott. Ennek van jelentősége persze a folytatásba.

Wayzz... nem sok derült ki az előzményekből, próbáltam kikerülni őt, úgy mint Cloét is, de valahogy az eredeti sztori adja, hogy ők pont nem kihagyhatóak. Szóval itt tuti fogtok találni eltérést az eredeti történetszállal kapcsolatban, így előre is elnézést.

A neveknél, ahol kiderült az eredeti ott azzal folytatom a történetet, nem a saját magam által írt nevekkel. Ez lesz igaz Adrienn anyjára is.

Röviden ennyi jutott eszembe, ami változás az eredetitől. Továbbiak lesznek? Igen, de a karakterhűségre törekedni fogok.

Jó szórakozást!

Marinette/

Csönd... Sötétség... Az éjszaka leple alatt ugrált Katica a háztetőkön, és próbálta lenyugtatni mérhetetlenül zavarodott lelkét. Valami baj volt, de nem tudta pontosan meghatározni mi, így néha elvétette a háztetők szélén, és többször kellett korrigálnia az ugrását, mielőtt beért a parkba...

Ahogy talpára érkezett, egyáltalán nem csapott zajt. Olyan halkan osont tovább, mint egy éjszakai vadász a zsákmányáért... kivéve azt a különbséget, hogy a vadász nem retteg, ő pedig félt is. Ahogy meglátta az egyedül küzdő fekete ruhás társát, félelem társult egész testébe, és emiatt mozgás képtelen lett.

Hiába akart kiabálni társához, hogy fusson, meneküljön Frederick elől, nem bírt. Ismételten látta, ahogy eltalálta a golyó...

- Macska!

Marinette újból felébredt rémálmából verejtékező arccal, és félelemtől remegő testtel... Pár pillanatba tellett, mire rájött, hogy újból a félelmei irányították, és hogy a valóság ennél sokkal rosszabb volt. Macska nem csak megsérült... tényleg meghalt.

Pár pillanat múlva arcát a kezei közé temette, és újból elkezdett sírni a veszteségek miatt, ami három hónapja érte őt. Semmit sem tett az ellen, hogy megállítsa Adriennt, vagy akár Fredericket, és később pedig hiába kereste társát égen-földön, soha nem találta meg Reinával , a bátor lánnyal aki képes volt sérüléseivel ellentétben leugorni a magas toronyról, és hasonlóan elvesztette az életét ebben a küzdelemben.

- Tikky... az én hibám volt...

Hiába mondta mindig ezeket a sorokat éjszakánként, sajnos nem kapott választ. Tikky mindig reggel került elő, éjszakákra egyedül hagyta a lányt, és mivel Marinette tudta, hogy a kis kwaminak is nehéz, nem is hozta soha se fel.

Addig sírt, amíg a szemei újból nem égtek a fájdalomtól, könnyei el nem apadtak. Feje ismételten zúgott, és így képtelen volt gondolkodni vagy aludni. Lerúgta magáról a takarót, és lement a földszintre, hogy valami fájdalom csillapítót kerítsen anyjáék szekrényéből.

Hiába tért vissza a szüleihez, Nino Wayzz második képességével hiába törölte ki az emberek emlékezetéből a múltat, az igazságon nem tudott változtatni. Macska feláldozta magát, és egyedül hagyta őt.

Ahogy leért, észrevette hogy a nappaliból apró fény pislákolt, amire kíváncsian tekintett, és így hagyta a gyógyszert, bement a nappaliba.

Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktakDonde viven las historias. Descúbrelo ahora