Marinette/
Ahogy a lány meglátta Reinát Alex mellettt térdelni, nem tudta mit mondhatna. Szó szerint megfagyott a látványtól, és ez csak romlott, amikor Krav összeesett. Miért is szegte meg Krav is a törvényt, miközben megígérte, hogy nem teszi?
Az, hogy Tikky érzései elkezdett a ruhán keresztül átáramlani Marinettebe az nem is tűnt fel a lánynak, a félelmei annyira erősek voltak, hogy egybe olvadtak kettőjük érzései, és emiatt magyarázatot se keresett arra, hogy honnan tudott a törvényről.
Reina ahogy állt, nem mozdult el a fiú elől, pedig Marinette a legjobban ezt szerette volna. Ha végre ellép előle, akkor odamehetne hozzá... És utána... utána már azt se tudta mit csinálni, de biztos ki találna valamit.
- Kérlek Marinette... - szólalt meg Macska. – Megtudjuk magyarázni, hogy erre miért volt szükségünk.
Újból csipogott egyet talizmánja, ami jelezte, hogy lassan elfogy az idejük. Ez, és Macska hangja kicsit jobb belátásra bírta Marinettet, és végül felsóhajtva törte meg a hős ruháját.
- Pöttyöket le!
Ahogy a hős ruha lekerült róla, azonnal kirepült a fülbevalóból Tikky és Kravhoz repült, aki továbbra is a földön térdelt, kardjával megtámasztva magát.
- Miért, Krav? – szólalt meg vékony hangján Tikky, amire már Marinette is megfordult.
- Van egy olyan határ, amely után nincs visszaút, Tikky. Sajnos nem ismertük fel időben...
Krav megpróbált Tikky felé nyúlni, de ekkor Alex egy pillanatra felnyögött, és Krav pedig elejtette a kardját, és a földre zuhant. Bár még nem tűnt el, mégis eléggé rossz állapotban volt.
Mielőtt még Marinette bármit is tudott volna reagálni, Reina megfordult, és a fiúhoz térdelt le. kezével óvatosan megérintette az arcát, majd egy pillanatra elmosolyodott.
- Ne erőltesd túl magad Alex, pihenned kell.
- Ne vesszetek össze, kérlek! Ígérd meg!
Alex először Reinára, majd Marinettere nézett. Marinette mélyen a srác szemét nézte, és nem tudta levenni róla a tekintetét. Alexnek fájdalmai erősek voltak, mégis próbált magánál lenni.
- Rendben, Alex -szólalt meg.
- Rendben, Krav, oltsd el a lángokat.
Macska és Nino mellől hirtelen lángok keletkeztek, majd Krav emberi teste lángra gyulladt, és eltűnt. Ekkor már Alex egy pillanatra jobban lett, de amikor a kezében megjelent az apró kwami, utána újból összébb görnyedt. Krav nem kelt föl Alex kezéből, és ez bizonyította, mennyire is voltak rosszul.
- Nem tudsz segíteni neki, Reina? – szólalt meg Alya.
Reina felemelte a fejét, és Alyára nézett, majd újból Marinettere. Bár még mindig nem ismerte ki Reinát, és hogy pontosan miért jött vissza, de mivel megígérte, hogy nem fog vitatkozni vele. Csak remélte, hogy oka volt most visszajönni, miközben eltűntette az összes életjelét.
- Már megtettem minden tőlem telhetőt. Remélhetőleg pár óra alatt jobban lesz – szólalt meg Reina, és újból Alexhez fordult.
- Karmokat be, Plagg – szólalt meg újból Adrienn. – Remélem addig nem talál meg Szirén. Szükségünk van rá.
Marinette ismételten csipogást hallott, de most nem a sajátját, mert azt deaktiválta. Hátranézett, és látta, ahogy Sanju körül homokszemek jelentek meg, és végül eltűnt róla a ruha. Bár Marinette először meglepődött a homok hős valódi kilétén, de amikor eszébe jutott egy mondat, amit ő mondott, akkor mindent megértett. Ha tudták volna, hogy Sophi a homok hős, akkor több kérdés született volna, amire nem biztos, hogy készen álltak volna.
ESTÁS LEYENDO
Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktak
FanficAdrienn... miért kellett feláldoznod magad? Szövetség miért vett el tőlem? Natha nem emlékszik a múltra, úgy mint a többiek se, de mégis folyton letámad... Félek tőle, Macska. Alex az egyetlen aki megért engem, és védelmez, de nem tudom meddig fog e...