Remus Lupin💑1

727 20 2
                                    

Úgy döntöttem,hogy ebbe írom meg a folytatást.

Alap sztori=te vagy Perselus Piton ikertestvére,a legjobb barátnőd Olivia Nott és titkos kapcsolatban vagy Remus Lupinal.

"Talán ha tudnám, hogy miért kellett így lennie, hogy mért pont nekünk nem sikerülhetett, meg hogy mért szenved mindenki, aki él! Hiszen még a fák is teli vannak fájdalommal meg félelemmel. Mi pedig keressük rá a magyarázatot, pedig nem hiszem, hogy valaha is meg fogjuk találni."

Roxfort heted év

2 hét telt el azóta,hogy én és Remus komolyabb szintre emeltük a kapcsolatunk.Ezt most inkább nem részletezném,de a lényeg hogy azóta szinte rám se néz és még az eddiginél is jobban kerül.Eddig azért került(bár nem ennyire),mert titkos kapcsolatban élünk vagyis már abban se vagyok biztos hogy egy párt alkotunk.Vacsora után épp egyedül sétáltam a mardekár klubhelyisége felé,mikor valaki berántott egy üres terembe.Reflexből rántottam elő a pálcám és szegeztem a ,,támadómra"aki nem más volt mint Remus,de én továbbra is görcsösen szorongattam a pálcám.

-Édesem,ereszd le a pálcád csak én vagyok.-mondta nekem viszont nekem eszem ágában sem volt azt tenni amit kér(t).

-Csak te?Igen,csak te majd két hét után felbukkansz azután ami történt.Most mit vársz?Azt hogy a nyakadba ugorjak?Honnan tudjam,hogy nem csaltál meg ebben a két hétben?Egyáltalán mi a francot csináltál te az elmúlt két hétben?Nem értelek,minden olyan jó volt.Szerettelek,sőt még mindig szeretlek,én neked adtam magam teljes mértékben és te ezt azzal hálálod meg hogy magamra hagysz.Mond meg az igazat!Csak a fizikai vonzalom miatt akartál velem lenni vagy van egyéb oka annak ami köztünk van?-keltem ki magamból teljesen.De hát mit tehetnék,két hét az mégiscsak két hét,nekem pedig ezt nélküle kellett kibírnom.

-A fizikai vonzalomnál sokkal többről van szó kettőnk között... a test, a szív és a szellem ritka triumvirátusáról.-magyarázta a kirohanásom után Remus.-Sajnálom édesem azt,hogy így eltűntem csak féltem..féltem hogy bánod a történteket.

-Ami veled kapcsolatos azt sosem bánom meg.-engedtem le a pálcám és léptem oda szerelmemhez.Hát igen ennek a beszélgetésnek az lett a vége,hogy még órákat voltunk abban a teremben,beszélgettünk,nevettünk és persze jó néhány csók csatát is megvívtunk.Miután elbúcsúztunk egymástól eljutottam a mardekár klubhelyiségéig ahol bátyám és néhány seggfej tartózkodott.Láttam Perseluson,hogy mondani akar nekem valamit de inkább felrohantam a lépcsőn.Nem volt kedvem a fejmosását hallgatni ráadásul tudtam,hogy akár egyetlen mondatával tönkre tudná tenni a Remus által okozott örömömet.Másnap reggel szokás szerint Oliviával mentem reggelizni mikor kisebb tömeget vettünk észre a bejárati csarnokban.Mikor átverekedtem magam a tömegen akkor meg sem lepődtem mikor a tekergőket találtam ott akikkel szemben egy csapat madekáros állt ráadásul a bátyám is köztük volt.

-...felejtsd el a húgom Lupin.Nem fogom hagyni,hogy tönkre tedd az életét.Ráadásul mind tudjuk hogy griffendéles és mardekáros nem barátkozik,amibe az is beletartózik hogy nem is alkotnak egy párt.-ezt a mondat foszlányt hallottam meg és döbbenten néztem a bátyámra?Hogyan jött rá erre?Mit gondol most rólam?

-Nem csak egy párt alkottak.-szólalt meg Black.-Keféltek is.-vigyorgott szemtelenül mert tudta,hogy ezzel bosszantja a bátyám és az se hátrány számára hogy engem lejárathat.Döbbenten néztem barátomra aki érzelem mentes arccal csak annyit mondott:

-Vége-Ezután bátyám elrángatott onnan.Bár azt sem tudom hogy hova mert könnyeimtől semmit sem láttam.Így ért véget a kapcsolatom Remus Lupinnal.

Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!Where stories live. Discover now