Regulus Black💑

418 16 11
                                    

Kérte: idc_699

T/N= te neved

Sz/sz= szem szín

H/sz= haj szín

A hetedévben!!

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

A Black család házában kedélyes beszélgetés zajlott Walburga Black és T/N Light között. Regulus látta a lány arcán, hogy a pokol mélyére kívánja ezt a beszélgetést, de nem tehetett semmit, szükséges ez a struktúra, ha komolyabb jövőt tervez a fiatal lány mellett.

- Tehát a családod nem tagja a Szent huszonnyolcnak? - ment bele nagyjából tíz perccel később Walburga egy teljesen másik témába, eddig ugyanis a Roxfort és a lány tanulmányai voltak terítéken.

- Nem Mrs Black - felelt készségesen T/N.

- Te viszont ennek ellenére a fiam mellett szeretnél lenni? - kérdezte egy gúnyos mosoly kíséretében a nő. - Így szeretnél felsőbb körökbe bejutni?

- Nem, Merlin ments! - rázta hevesen fejét a lány.

- Tehát nem akarsz a fiamtól semmit? - forgatta ki a lány szavait Walburga.

- De igen - sóhajtott a lány, kezdte unni, hogy a nő folyton szavakat ad a szájába.

- Felsőbb körökbe jutni? - folytatta eddigi gondolat menetét a nő.

- Kérem értse meg Mrs Black, hogy szeretem a fiát és ha egy galleonja se lenne akkor is mellette maradnék - kezdte türelmét veszíteni T/N.

- Ez csak természetes kis drágám, elhiszem - mosolygott a lányra Walburga.

De hát a mugli mondások nem véletlen vannak, hisz "A szem a lélek tükre." és ezt most érette csak meg a lány. A nő ugyanis mosolygott, de a szemei szikrát szórtak a Light család egyetlen örökösére.

- Köszönöm a vendéglátást, de sajnálatos módon távoznom kell - simította le szoknyáját a lány kicsivel több mint egy órával később.

- Igen, ahogy látom a bátyád érted jött - biccentett Walburga.

- Öröm volt önöket megismerni - hajtott fejet a lány, és Sipor nyomában kisétált a szalonból.

- Jól érzi magát Ms Light? - fordult a lemaradt lány felé egy másik manó.

- Igen, köszönöm kérdésed Lolly - mosolygott a manóra T/N.

- Lolly, Sipor a dolgotokra - lépett a lány mellé Regulus.

- Igenis gazdám - hajoltak meg egyszerre a manók, majd kettesben hagyták a két fiatalt.

- A szüleim nem szeretnék ha te lennél a feleségem - nézett a Sz/sz színű szemekbe Regulus.

- Valahogy sejtettem - sóhajtott T/N. - Mivel te jó fiú vagy biztos, hogy hallgatsz is rájuk és más lesz a feleséged, de egy dolgot nagyon jól jegyezz meg! Valóban szerettelek és szeretlek, nem a családod, nem a neved és pláne nem a befolyásod miatt.

- T/N én ígérem, hogy találok megoldást - fogta meg a lány kezét a fiú.

- Remélem - felelt ridegen a Light lány. - Találkozunk a Roxfortban - hagyta magára a magányos Black fiút T/N.

&TIME SKIP&

A csillagok fénye és egy gyertya biztosította a látásviszonyokat a Csillagvizsgáló toronyban várakozó Ligjt lánynak.

- Már ideje volt Regulus - szólította meg a belépő fiút T/N.

- Sajnálom, hogy késtem - ült a lány mellé Regulus.

- Mire jutottál? - dőlt a fiú vállára T/N.

- Megszökünk, ketten egy másik kontinensre - simított végig a lány H/sz színű haján Regulus.

- Mégis hogyan? - kérdezte a meglepett Light örökös.

- Kérj egy nagyobb összeget a szüleidtől, én is azt teszem, mert fizetnünk kell a belépéséért és azért, hogy más neveket vegyünk fel - fordította maga felé T/N-t a fiú.

- Soha többet nem jövünk vissza?

- Csak ha már nem tehetnek semmit - nézett mélyen a Sz/sz színű szemekbe Regulus. - Szeretlek.

- Szeretlek - mosolygott T/N és egy csókot lopott Regulus-tól épp úgy mint másfél éve a szívét...

Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!Onde histórias criam vida. Descubra agora