Kérte: SofiCarpenter-master
Karakter: Andromeda Higins-Apollón lánya
A cselekményeket 5 évvel elcsúsztattam.
#################################
A félvér tábor egyik kabinjában feküdt a barna hajú kék szemű lány, bár a szemfülesebbeknek szemet szúrt az oda nem illő aranysárga sáv valamint a pubilában halványan derengő csillagok. A lány ágya mellett virrasztó Luke Castellan aggódva figyelte, nem sokat tudott a várandóságról-szinte semmit, de abba biztos volt, hogy egy hét hónapos terhes nő nem érez akkora fájdalmakat. Mégis, az Ő szerelme már napok óta az ágyból sem tud kikelni, mindenben segítenek neki.
- Andromeda ideje lenne komolyabb szaktudású embereket hívni - szólalt meg hosszas hallgatás után Luke.
- A nimfáknál és Willnél nincs nagyobb segítségre szükségem - felelt a lány.
- Nimfák? - vonta össze szemöldökét a fiú. - Mióta vannak nálad nimfák?
- Tegnap este érkeztek, egy levéllel amit Apollón küldött - sóhajtott Andromeda.
- Mi ez a nagy sóhaj? - ült a lány ágyára Luke.
- Csak úgy érzem menten ketté hasad a derekam - felelt szaggatottan Meda. - Baj van Luke.
- Mi történt? - kérdezte aggódva Luke.
- Elfolyt a magzatviz - szorított a fiú kezére Meda. - Hívd ide Willt!
- Nem lehet, Perseus Jackson miatt zászló vadászt van.
- Nyomd meg azt az átkozott gombot, Will tudja, hogy csak akkor használom, ha nagy a baj - nyögött fájdalmasan a Higins lány, Luke pedig tette is amit kért.
- Mi történik Kheirón? - lépett a kentaur mellé Annabeth.
- Andromedával nem stimmel valami - kereste szemmel Willt Kheirón. - Apollón sarjak hol van Will?
- Már elment a kabinhoz - felelt Kira, Andromeda húga.
- Mi történt? - ért húga szobájába Will.
- Elfolyt a magzatviz - felelt Andromeda helyett Luke.
- De még van két hónap - ráncolta szemöldökét Will. - Ide én kevés vagyok még a nimfákkal is. El kell menned az Olimposzra Luke, Zeusz segítségét kell kérned és Hádészét.
- De Hádész nem lesz ott - sóhajtotta a fiú.
- Előbb Zeuszt győzd meg, utána jöhet Hádész, Andromeda bírni fogja addig.
- Tarts ki Meda - kérte a lányt Luke, majd útnak is eredt.
- Segítségre van szükségem - lépett be a tanácskozás közepén Luke.
- Mi olyan fontos, hogy egy tanácskozás közepén törsz ránk? - fordult a fiú felé Héra.
- A lányom és a szerelmem élete a tét - toporgott az istenek előtt Luke. - Túl korán indult meg a szülés Andromeda-nál. Kérlek Zeusz, segíts rajtuk.
DU LIEST GERADE
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
KurzgeschichtenMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...