Kérte; _Sophiesworld_
Mérhetetlenül sajnálom, hogy ilyen sokat kellett várnod.Lyra hálás volt a bátyjának, és a Potter családnak, de egy bizonyos ponton úgy érezte újra a Black kúria börtönében tengeti mindennapjait. Ugyan ezúttal kedves szavakkal próbálták befolyásolni, ez továbbra sem tetszett neki. Mikor aztán beköltözött a Tekergők egy újabb tagja Remus Lupin vele együtt pedig Lily Evans, Marlene McKinnon és Dorcas Meadowes azt hitte kicsit elterelődik róla a figyelem és újra szabad(abb) lehet, de hamar kiderült, tévedett. A beköltözést követő napokban rájött, hogy így még négy ember követi szinte minden mozdulatát.
- Ezt nem teheted meg - akadt ki Lyra mikor bátyja közölte vele, nem mehet vissza a Roxfortba.
- A Roxfort veszélyes - érvelt-szerinte-logikusan Sirius.
- Még így is ott a legbiztonságosabb - forgatta szemeit Lyra. - Az egyetlen akitől a kígyó fél az iskola igazgatója!
- Az én felelősségem vagy, én döntök - jelentette ki Sirius. - Nem hagyom, hogy vissza menj.
- A Roxfort az egyetlen ami segíthet Reguluson - pillantott megtörten bátya szemeibe Lyra. - Olyan könyvek vannak ott amiket máshol sosem találnák meg. Kérlek Sirius.
- A döntés végleges, nem mész vissza! Regulus magának köszönheti.
- Értem tette, tartozom neki ennyivel - szaladt végig az árva könnycsepp Lyra arcán idősebb fivére azonban erre ügyet sem vetett.
- Később találkozunk - tekintett vissza az ajtóból Sirius majd magára hagyta húgát.
- Hol van Lyra? - kérdezte Mia a hazaérkezőket.
- Fogalmunk sincs, veletek volt - felelt James.
- Nem, megkeresett minket és azt mondta magatokkal viszitek a gyűlésre - vette át a szót Fleamont.
- Lyra - indult a lány szobája felé Sirius közvetlenül mögötte pedig Lily igyekezett tartani a lépést. - Elszökött - döbbent le Sirius.
- Hagyott egy levelet - lépett az íróasztal mellé Lily majd átfutotta a sorokat. - Ha minden rendben ment akkor a Roxfortban van.
- Az a bizonyos ha zavar engem igazán Evans - tépte ki a lány kezéből a levelet Sirius miközben a többiek is a megérkeztek a Black lány szobája.
- Elmegyek a vágányhoz - jelentette ki Sirius.
- 9¾? - kérdezte James, a Black fiú pedig bólintott.
- Én elmegyek Roxmortsba - jelentette ki Dorcas.
- Dorcassal megyek - állt a lány mellé Lily. - Úgy érzem Lyra kötődik hozzám.
- Anya kérlek maradj és értesíts minket ha Lyra haza jön - állt Euphemia elé James.
- Minket? - vonta fel a szemöldökét Sirius.
- Csak nem hitted, hogy egyedül elengedünk? - kérdezte Remus. - Egyke vagyok, de Lyra olyan mintha a húgom lenne.
- Ahogy itt mindenkinek - közölte Siriussal Marlene. - Én Londonba megyek.
- Én az Abszolútra - mondta el saját úti célját Remus. - Két óra múlva találkozunk.
- Köszönöm - sóhajtotta Sirius majd a Potter házaspáron kívül mindenki elhopponált.
Sirius korábban örömmel tért a 9¾-ik vágányhoz, de ezúttal azt kívánta bárcsak ne is létezne. Ha a hely nem lenne a húga sem tudott volna megszökni annak reményében, hogy vissza mehet a Roxfortba. A vágány üres volt, egy árva lelket sem lehetett látni, de a Roxfort Expressz ott állt így a Black-Potter duó a közepénél felszállt, majd ketté váltak. A szokásos nyüzsgésnek nyoma sem volt, a síri csendben csak lélegzet vételeik hallatszottak, ráadásként pedig az út sikertelen volt, Lyra nem volt a vonaton, de még csak a korábbi jelenlétére sem utalt semmi. Míg a két fiú a vágánynál kutatott, addig Dorcas és Lily Roxmortsban bolyongott. Az állomáson nem volt ott az Expressz és Hagrid elárulta nekik, hogy aznap nem is érkezik, és amikor előtte lent volt a vissza érkező diákokért Lyra nem volt a kisebb tömegben. A három seprűben sem találták Lyrát, de még csak nem is látta senki. Remus eközben az Abszolút nyomasztó csendjét törte meg sietős léptekkel. Tudta, hogy a Black lány két helyet szeret igazán az Abszolúton, az egyik a fagylaltozó amit Alice szülei vezetnek, s ami hónapok óta zárva van a másik pedig a pálca bolt, ahol az idős pálca készítő mindig szívesen látta Lyrát. Az üzlet előtt Remus arcából kiszaladt minden szín, a bolt ajtaja a földön hevert, pálcák sokasága hevert mindenhol és az ajtó alól kilógott a Black lány hőn szeretett tallárja. Remus rögtön pálca után nyúlt és patronust küldött mindenkinek aki a Black lányt kereste, nem sokkal később pedig mind a Potter kúria előszobájában álltak. Mindenki a gyászos csendbe burkolózva állt miközben Sirius szüntelenül bámult ki az ablakon némán folyó könnyei társaságában. Egyetlen pillanat azonban rögtön reményt sugárzott felé, mikor a Potter birtok szélén két alak rajzolódott ki. Amint húga átjutott a Potter kúriát őrző bűbájon a másik alak eltűnt, Sirius pedig kisietett a bolyongó Lyrához.
KAMU SEDANG MEMBACA
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
Cerita PendekMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...