George Weasley💑

621 22 2
                                    

Kérte: Sdora2007

Szavak száma: Kb. 1250

T/N=te neved

Származás: félvér

Bn/N=barátnőd neve

Ö/N=öcséd neve

G/Sz=George szemszöge

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

A könyvtár egy eldugott zugában tanultam azért, hogy néhány nap múlva a lehető legjobban teljesítsek a R.A.V.A.SZ. vizsgáimon. Teljesen belemerültem a jóslástan világába, mikor valaki hatalmas lendülettel ült le a velem szemben lévő helyre, miközben sikeresen felborította a tintatartómat, ami természetesen jegyzeteimen végezte. Meredten néztem végig ahogy a kissé megsárgult pergameneken terjed a folyadék, ezzel eltüntetve a számomra fontos információkat. Miután eme roppant érdekes tevékenységgel végeztem, tekintetem tovább vezettem a kár okozójára és megláthattam a Weasley ikrek egyik tagját.

- T/N, - szólított meg lágyan, de nem hagytam, hogy folytassa.

- Szórakozol velem Weasley? Én lettem legújabb hülyeségetek áldozata? - kiáltottam fel, ezzel elnyerve egy csúnya pillantást az idős könyvtárosnőtől.

- Nem, dehogyis - tiltakozót hevesen a vörös és annyira hadonászott, hogy az előttem lévő könyveket is sikeresen leverte.

- Ezek után elvárod, hogy ezt elhiggyem? - vontam fel szemöldököm.

- Nem, de örülnék neki - engedett meg magának egy gödröcske villantos mosolyt.

- Mit szeretnél George? - sóhajtottam lemondóan, mikor már percek óta bámult.

- Honnan tudod, hogy én vagyok George?

- Nem tudtam, - ráztam a fejem - de most már tudom. Viszont értékelném ha az én kérdésemre is lenne válasz.

- Azt szeretném, hogy segíts nekem és Frednek.

- Miben?

- Megleckéztetni Umbridge-t - jelentette ki nemes egyszerűséggel.

- Bocs George, de ezt kihagyom - álltam fel és elkezdtem felszedni könyveimet.

- Miért? - lépett mellém a vörös.

- Azért, mert az apám elvárja tőlem a jó vizsgákat év végén.

- De az apád mugli - emelte fel hangját, ezzel elérve, hogy több tanuló diák is a mi szóváltásunkra figyeljen.

- Igen, - álltam fel mivel időközben végeztem könyveim szedegetésével - de a tanulás akkor is fontos számára. A mugli világban az apám a mugli gyerekeket tanítja. Mellesleg az anyám boszorkány, Ő ért az itteni tanításhoz, mivel Ő is itt tanult - hagytam magam mögött a könyvtárat a sok vizslató szempárral együtt. Azonban tervem miszerint lerázom a Weasley fiút veszni látszott, mivel jött utánam, továbbra is jártatva száját. Soha sem hittem volna, hogy a Hollóhát torony ilyen messze van a könyvtártól, de az is lehet, hogy csak George folyamatos beszéde miatt hittem azt. A lényeg, hogy mire elértük a megfelelő helyet ötször kaptam agyvérzést és ott szinte ordítva mondtam el a fejtörő megoldását, hogy aztán a Weasley fiú orra előtt be is csapjam az "ajtót". A közös helyiségbe nem töltöttem túl sok időt, épp csak annyit, hogy körbenézzek. De mivel Bn/N nem volt lent, már szaladtam is a szobánk felé, az emeleten gyakorlatilag feltéptem az ajtót és hatalmas hévvel ugrottam a lány ágyára, aki a váratlan és szokatlan belépőm miatt leesett az ágyról.

Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant