Kérte; SzonjaKatalinBirks
Sajnálom, hogy a hatalmas várakozás ellenére, ilyen rövid lett. (ʘᴗʘ✿)
T/N Stilinski=az olvasó [banshee]
A McCall falka az iskola előtt állt és megütközve nézte végig ahogy Stiles húga Theo Reaken karjaiba veti magát. Már csak az növelte a csapat döbbenetét, hogy fiú össze illesztette ajkaikat. Stiles összehúzott szemmel figyelte a párt, majd hadonászva mutogatott barátaink mikor a fiú egy tenyérbe mászó mosollyal intett feléjük miközben a Stilinski lány beindult a gimnázium épületébe.
– Mit csinálsz? – állította meg a lányt Stiles, épp mikor az elhaladt mellettük és a fiú barátai el is andalogtak.
– Órára mennék – forgatta szemeit T/N.
– Mi van közted és Theo Reaken között? – pontosította kérdését Stiles.
– Pontosan az amit te szeretnél, hogy legyen közted és Lydia között – mosolygott édesen a lány.
– Nem lehetsz vele együtt – jelentette ki rezzenéstelen arccal Stiles.
– Hadd találjam ki – "töprengett" T/N. – A falka rájött, hogy Ő az új ellenség!?
– Igen – kiáltott húgára Stiles.
– Nem akarom, hogy mindig a falka határozza meg, hogy mit tehetek és mit nem – fújta fel arcát dühösen a lány, majd otthagyta bátyját.
[Hónapokkal később]
A Stilinski lány elkeseredetten tekintett a kék szempárba miután látta a fiút vissza változni és végre értelmet nyertek Stiles szavai, rájött, hogy valóban ki lett használva.
– Szerettél egyáltalán? – tekintett a fiúra könnyfátylán át T/N. – Jelentett neked bármit is az elmúlt néhány hónap? Volt értelme annak, hogy minden elvem hátradobva vakon követtelek? Hogy kiálltam érted a bátyámmal szemben?
– Hidd el nekem T/N, hogy az elmúlt hónapok életem egyik legszebb időszakát jelentik.
– De? – kérdezte a Stilinski lány.
– Nincs de – felelte Theo.
– Mindig van de – nevetett hisztérikusan T/N.
– Sokat jelentett az elmúlt néhány hónap, de vége van.
– Vége van? – súgta maga elé T/N.
– A te érdeked – fogta kezei közé a lány arcát Theo és letörölte könnyeit. – Egy valamiben igaz van Stiles-nak, mellettem nem vagy biztonságban.
– Itt már soha senki sincs biztonságban – ölelte magához szorosan a fiút T/N. – Ha már nem szeretsz jobb kifogás kell.
– Banshee vagy – nyomott egy puszit a lány homlokára Theo – törd az okos buksid.
– Te...te... – remegett a lány szája széle.
– Igen, haldoklom – hunyta le szorosan szemeit a Reaken fiú. – Sose kellett volna szembe mennem a McCall falkával.
– Megoldjuk, ígérem – szorította meg a fiú kezét biztatóan T/N majd elnavigálta az Argent birtokra ahol Chris vonakodva, de segített a két fiatalnak...
ESTÁS LEYENDO
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
Historia CortaMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...