Damon Salvatore 4👩‍❤️‍💋‍👨

225 11 1
                                    

Kérte; Uchiha-Kitsune Mérhetetlenül sajnálom, hogy ilyen sokat kellett várnod és azt is, hogy ilyen rövid lett. Ha esetleg van valami ami nem tetszik csak szólj és átírom.

 Ha esetleg van valami ami nem tetszik csak szólj és átírom

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Karakter; Virginia Hollow (19 éves)

Az egyetemet félbe hagyva Virginia örömmel tért haza szülővárosába, Mystic Fallsba. Előző nap késő éjszaka ért haza, ezért csak délután kelt, de akkor boldogan indult, hogy újra találkozzon régi ismerőseivel. Egyedül járta az utcákat mikor az út túloldalán megpillantotta Caroline-t, így hát mosolyogva intett.

- Kicsoda vigyorog felénk? - kérdezte Damon.

- Virginia Hollow, a tavalyi  Mystic Falls szépe verseny győztese - informálta Damont Caroline.

- Ez az információ nem lepett meg - mosolygott Damon.

- Szia Caroline - mosolygott a szőkére Virginia, majd Damon felé fordult. - Virginia Hollow vagyok.

- Damon Salvatore - csókolt kezet Damon azonban ez nem nyerte el Virginia tetszését ugyanis undorodva húzta el a kezét.

- Jó látni, hogy még vannak értelmes férfiak, de az illemet túlzásba vinni sem feltétlenül szükséges - magyarázta cselekedetét Virginia a kérdő tekinteteket látva.

- Igazad van Virgina - bólintott Damon, majd jelentőségteljesen Carolinera tekintett aki meg is értette.

- Nekem, most mennem kell - mosolygott Caroline és magához ölelte Virginiát. - Később találkozhatnánk.

- A Grillben két óra múlva? - kérdezte Virginia, a szőke bólintott majd ott hagyta a Hollow lányt Damon társaságában. - Addig nyújthatnál nekem te társaságot - tekintett fel Damonre Virginia.

- Ezer örömmel Ms Hollow - nyújtott kezet a lánynak Damon.

- Lekötelez Mr Salvatore - karolt az idősebb fivérbe Virgina.

- Ginny - vidult fel Matt mikor meglátta a lányt. - Azt hittem, hogy nagy a hajtás az egyetemen.

- Az is, ezért hagytam ott - vont vállat majd belekóstolt az előtte lévő koktélba. - A pultos érti a dolgát. Még mindig Vicki az?

- Igen - sóhajtott Matt.

- Sajnálom...tudod, az Elena dolgot - mosolygott halványan a fiúra Ginny.

- Köszi azt hiszem, én megyek nem is zavarlak titeket - mosolygott Matt, majd valóban ott hagyta az asztalnál ülőket.

- Ginny? - kérdezte Damon.

- A Virginia néha uncsi volt - vont vállat a fiatal nő.

- A Ginnyről egy copfos kislány jut eszembe - nevetett fel Damon meglátva Virgina kipirult arcát.

- Egy "copfos kislány" megnyerné ellened a feles ivó versenyt? - hajolt közelebb bizalmasan Ginny.

- Nem, de még te sem nyertél - felelt a Salvatore férfi. - A pultnál bizonyíthatód, hogy képes vagy nyerni.

- Te fizetsz mindent Salvatore - indult el magabiztosan Virginia. - Ember vagyok Damon, nem hülye - tette le az ötödik poharat.


- Ezt most miért mondod?

- Egész sokat ittunk már a "verseny" előtt is ennek ellenére rajtad egyáltalán nem látszik semmi - közölte kissé szemrehányóan a fiatal nő. - Akár hiszed, akár nem tudok egy-két dolgot, olyat is amit senki sem gondolna. Épp ezért az eddigi viselkedésed alapján megtudom mondani, hogy vámpír vagy. A kijelentésnél csak az a meglepőbb, hogy ettől még jobban vonzódóm hozzád.

וווווווווווווווווו×

Virginia morogva bújt a takaró alá, mikor a nap belesütött a szemébe, majd pillanatokkal később egyetlen határozott rúgással letaszította a mellette alvó Damont az ágyról.

- Köszi Ginny.

- Megérdemelted, tudtad, hogy te bírni fogod a versenyt mégis hagytad, hogy probálkozzak.

- Olyan elszánt voltál, nem akartalak lelombozni - bújt vissza Virginia mellé Damon.

- Jó kifogás Salvatore - dünnyögte Ginny.

- Tudom Hollow - vigyorgott a morcos fiatal nőre Damon. - Mit szólnál ha ezúttal egy igazi randin vennénk részt?

- Rendben - bólintott Virgina, majd kikerekedett szemekkel figyelte Damont. - Nem voltam ott a találkozón.

- Ne aggódj, Caroline tudja, hogy velem voltál - nyugtatta Virginiát Damon. - Nagyon egyszerű a telefonod jelszava.

- Ha lenne erőm most betörném az orrod - sóhajtott Virgina.

- Most mi a bajod? Legalább nem kellett aggódnia érted - karolta át óvatosan a Salvatore férfi Virginiát.

- Nem lehet, hogy így jobban aggódott? - pimaszkodott Ginny.

- Ez igazán merész kérdés volt Ms Hollow.

- Merész a második nevem.

- A személyid alapján Claudia - forgatta kezében az említett tárgyat Damon.

- Kódolva van - dünnyögte Ginny. - Alszom, ne szólj hozzám amíg nincs randi ötleted - tette hozzá a fiatal nő majd valóban elhelyezett az alváshoz míg Damon számításba vette a lehetőségeit.

Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz