Melissa McCall🌈

332 6 0
                                    

Kérte: ---

T/N= te neved

H/Sz= hajad színe

Család neved: Tate

Minden megtörtént és mindenki él!

*******************

A kórház egyik kórtermében egy lány feküdt, H/Sz haja szétterült a párnáján és a haja nagyon elütőt a halálsápadt arcától. Melissa McCall mint mindennap mióta a lány ott volt a műszakja lejárta után a lány ágya mellett ült. Scott, Melissa fia nem értette, hogy anyja miért kötődik a lányhoz, de nem tette szóvá csak barátainak. Melissa maga sem értette, hogy miért kötődött ennyire a lányhoz, de megfordult a nő fejében, hogy az egész azért van, mert ő volt az aki segített a lány műtéténél. Az egész már egy hónapja történt, de a lány a műtét alatt fellépet komplikációk miatt kómába került.

- Anya - halotta a rekedt hangot Melissa.

- Anya nincs itt - súgta a nő, s gombóc keletkeztet a torkában mikor rájött, hogy a lány szülei meghaltak a balesetben.

- Ki maga? - pillantott Melissára T/N.

- Melissa McCall vagyok - mosolygott a nő. - Megtudod mondani a neved?

- T/N Tate - felelte némi hallgatás után a lány.

- Mire emlékszel? - puhatolózót a nő.

- A szüleimmel megakartuk látogatni Maliát, Malia a szüleim nevelt lánya, de mi mégis olyanok voltunk mint az édestestvérek. Miután elindultunk az apám észre vette, hogy követnek minket - meredt maga elé T/N.

- Mi történt még? - folytatta a nő.

- Anya megpróbálta lerázni a minket követő autót, de valami elénk ugrott és most itt vagyok - fejezte be a lány. - Hol vannak a szüleim?

- A szüleid... - kezdte a nő, de befejezni nem tudta.

- McCall azt hittem, hogy lejárt a munkaidőd - hallatszott egy rideg hang.

- Lejárt - bólintott Melissa.

- Akkor mit keresel itt? - vonta fel a szemöldökét az orvos.

- Hallottam, hogy valaki beszél itt úgyhogy benéztem - hazudta a nő.

- Szólni kellett volna egy ügyeletes orvosnak - tette még hozzá a férfi.

- Tudom, de szerencsére te itt vagy Mark - felelte Melissa.

- Igen, szóval menj - mutatott az ajtóra Mark.

- Ne, szeretném ha Ms. McCall maradna - kiáltott fel a lány.

- Ne legyél láb alatt - pillantott a nőre Mark, majd megvizsgálta T/N-t aki ezt csendben tűrte. A vizsgálatok után kiderült, hogy a lánynak nincs semmi baja szóval Mark nem túl kiméletesen közölte T/N-el/al, hogy a szülei meghaltak. Néhány nappal később pedig a lány Melissa társaságában ment a McCall ház felé, bár a lány először nagyon ellenkezett, szeretett volna Malia családjához kerülni, de a Hale család nem tartózkodott a városban így végül Mellissa McCall lett T/N Tate gyámja.

Szeretnétek folytatást vagy inkább hagyjam a francba?
Mielőtt pedig elfelejteném had jegyezzem meg, hogy új borítónkat 6Scarlett6-nak köszönhetjük.☺

Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!Место, где живут истории. Откройте их для себя