Kérte:WondersQueen és lovlyjichuoxo-Jó olvasást!
Ezzel a kis "történettel" szeretnék mindenkinek egészségeben és sikerben gazdag új évet kívánni!❤
§§§§§§§§§§§§§§§
Joanne és Tom a temető borongós, ködös és dermesztő csendjétől messze jelent meg egy lepukkant kúria kapuja előtt.
Egykor itt élt hatalmas fényűzésben a Gomold család, mígnem érthetetlen okoknál fogva a vagyonuk és jó hírük oda lett, a lejtőn egyre csak lejebb mentek s annak legaljára értek.
Tom arcán átsuhant a fájdalom, a düh és az undor különös masszája, s tekintetét Joanne-ra függesztette.
- Szeretnél velem itt élni kedvesem?
- Kérlek ne fogd fel sértésnek, de szívesebben hagynám, hogy te költözz be hozzám - sütötte le tekintetét Joanne.
- Nem tetszik a házam Anne? - kérdezte csillogó szemmel a férfi, és a nő nem tudta mi csillant a vörös szemben. Düh, sértettség vagy harag, esetleg egyik sem?
- Szemre való hely lenne, csak egy felújítás itt kéne - bökött az épület felé Joanne.
Tom nem vitázott vele, tudta szerelme nem téved, egyszerűen szerette volna kissé bemutatni a nőnek azt a helyet amit később szeretne majd saját birtokában és jó állapotban tudni. A másik ok amiért idehozta az az, hogy fogalma sincs a nő lakhelyéről.
- Nem most szerettem volna beköltözni - mosolyodott el Tom. - Természetesen a kúria egy renováláson esne előtte túl. A kérdés az azt követő időszakra irányul.
- A válaszom igen, örömmel élnék itt veled Tom - húzta halvány mosolyra ajkait Joanne. - Reményeim és megérzéseim szerint addig azonban az én otthonom lesz a tied is.
- Tökéletes meglátás - biccentett Tom. - Ha kérhetem hölgyem - nyújtotta karját a nő felé Tom.
A kiskertes házat látva Tom kicsit meglepve állt szerelme mellett, mindig is egy hatalmas kúriát képzelt el a nőnek.
- Nem olyan amilyenre számítottam - lehelte maga elé a csendbe Tom, azonban Joanne így is meghallotta. - Mindig egy hatalmas házban képzeltelek el.
- Ahogy én is, de egyedül nem éreztem volna jól magam - nyitotta ki a kaput Joanne és intetett Tomnak aki be is ment azon. - Hiányzott volna valami.
- Mégis mi?
- A szeretet, egy társ, te - felelt Joanne a ház falain belül.
Tom azonban már nem figyelt, a házba lépve különös érzés kerítette hatalmába. Hagyta, hogy teste önálló életre keljen és ösztöneire, megérzéseire hagyatkozót mik egyenest három horcoxához vezették.
- Ezek miért vannak nálad? - lépett dühösen a nő elé Tom.
- Ezeket kerestem az elmúlt egy évben azért, hogy újra egyesítsem a lelked - lépett hátrébb Joanne.
- Lelketlennek tartasz Anne? - kérdezte a férfi.
- Erről szó sincs Tom - rázta meg óvatosan a fejét Joanne. - Én csak szeretném, hogy teljes legyél és...
- Eldugjanak egy sötét Azkabani cellába - szakította félbe a nőt Tom még dühösebben.
- Ez nem igaz és ha így is lenne, nem hagynám nekik, veled szöknék vagy az Azkaban fogja lennék - jelentette ki szikla szilárdan Anne.
ESTÁS LEYENDO
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
Historia CortaMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...