Kérte: WondersQueen
Karakter: Loren Fray
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
<1976>
A fekete hajú, smaragd szemű lány mosolyogva húzódott közelebb a mellette fekvő Stefanhoz.
- Lassan ideje lenne mennem - sóhajtott a Salvatore férfi.
- Tedd a dolgod - igazította meg haját Loren ezzel szabad utat engedve a nyakához.
- Köszönöm - nyomott egy gyengéd csókot a területre Stefan, majd fogait belemélyesztette a selymes bőrbe.
- Jól van Stefan, elég lesz - súgta a lány.
- Ne haragudj, túlzásba estem - szabadkozott a férfi.
- Neked megbocsájtom - simított a férfi arcára Loren.
- Most én vagyok soron? - vonta fel szemöldökét Stefan.
- Ha nem túl nagy kérés - pislogott ártatlanul Loren.
- Ezzel tartozóm - vágta meg a kezét Stefan és vérét egy pohárba folyatta.
- Az íze nem lett jobb - fintorgott a fekete hajú.
- Valószínűleg nem is lesz - lombozta le a lányt Stefan -, és ne feledd a következő 24 órában nem halhatsz meg.
- Már elégszer hallottam, és észben tartom - forgatta szemeit Loren. - Mikor jössz legközelebb?
- Egyenlőre nem tudom, de igyekezni fogok - mászott ki az ágyból Stefan. - Vigyázz magadra! - nyomott a lány homlokára egy csókot alig öt perccel később.
- Te is vigyázz magadra! - húzta egy utolsó csókba a férfit Loren. - Siess vissza! - súgta a magányba.
&TIME SKIP&
Loren könnyektől csillogó zöld szemei összetörék Stefant. Nem hitte volna, hogy valaha viszont látja a lányt, de a sors máshogy hozta.
Vajon erre mondják, hogy a múlt démonai utolérnek?-fordult meg a gondolat Stefan fejében.
- Hát nem szép teremtés? - simított végig Loren arcán Katharine.
- Engedd el - mordult volt szerelmére Stefan.
- Miért tennék ilyet? - vonta fel kihívóan szemöldökét a nő.
- Bármit megtennék érte - lépett a nő felé Stefan -, engedd ide hozzám.
- A bármi megteszi - lökte Stefan karjaiba Lorent Katharine. - Most pedig be is hajtom.
- Legyen - biccentett Stefan.
- Kérem a hasonmást - mutatott Elenára Katharine.
- Felejtsd el - takarta a Gilbert lányt mindkét Salvatore.
- Ennyit azért mégsem ér neked Loren? - piszkálodott a fiatalabb Salvatore-nál Katharine.
- Neki talán igen, de nekem nem - lökte vissza Lorent Katharine karjaiba Damon.
- Sajnálom, vagy mégsem - nyúlt a lány mellkasába Katharine és Stefan elé dobta a szívét, majd ott is hagyta a döbbent társaságot.
- Loren - súgta a lány arcán végig simítva Stefan. - Nem hagyhatsz megint magamra - ölelte magához az élettelen testet a férfi.
- Stefan - szólította meg Elena.
- Ne szólj egy szót se! - kiáltott a lányra Stefan. - A ti lelketeken szárad a halála.
&Mini Time Skip&
A Salvatore házban csend honolt, egyedül a hatalmas sóhajok törték meg néha a csendet. Majd berobbant a házba Bonnie és leült a sóhajtozó Stefannal szembe.
- Beszéltem vele - hívta fel magára a figyelmet Bonnie. - Ő pedig veled szeretne beszélni - tette hozzá a lány, mikor Stefan nem reagált semmit.
- Én is szeretnék vele, de nem itt - felelt hosszas hallgatás után . - Elmegyünk a sírhoz, amiről már negyven éve azt hittem, hogy Loren ott nyugszik - tette hozzá Bonnie értetlen arcát látva.
- Biztos vagy ebben Stefan? - kérdezte Bonni már a temetőben állva.
- A lehető legbiztosabb - bólintott a férfi.
- Akkor kezdjük - sóhajtotta Bonnie.
- Nem szeretném, ha hallanád, ez túl személyes - pillantott megtörten Stefan a lányra.
- Nem fogom hallgatni - biztosította Stefant a Bennett lány.
- Stefan - mosolygott a halvány alak a férfire.
- Loren - súgta maga elé Stefan.
- Bonnie mesélte, hogy mi történt az elmúlt két hétben - kezdeményezett beszélgetést Loren. - Remélem, hogy nem akarsz Damonnal és Elenával sokáig haragban lenni.
- Megfogok nekik bocsájtani, de még idő kell - biccentett a Salvatore férfi.
- Egy dolgot ígérj meg nekem Stefan - kérte a nő, Stefan pedig bólintott. - Nem kapcsolhatsz ki!
- Nem fogok Loren, ígérem.
- Találkozunk egy másik életben Stefan - mosolygott Loren. - Szeretlek.
- Én is szeretlek Loren - felelt a sírkőnek Stefan, majd egy könnycsepp szaladt végig arcán.
YOU ARE READING
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
Short StoryMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...