5.Prefence

529 13 0
                                    

Szeretném ezúton értesíteni _gyurukurafanvok_-ot, hogy sajnos tervemmel ellentétben a rész nem kerül ki a héten, de legkésőbb kedden olvasható lesz, ugyanis most igencsak rövid és egy-két helyen csiszolásra szorul, a megértést előre is köszönöm.❤

Kivételesen én döntöttem a karakterekről, akik az L.L. könyvek ikonikus karakterei hátha kicsit felkelti ez a kis szösz az érdeklődést irántunk is. De ismét lehet a karaktereket és szituációt írni.🌈

Szasza, Abdul, Boldi ~ Bábel
Nagy Márk ~ Bexi sorozat
Cortez ~ Szent Johanna gimi

Közös fesztiválozás vagy valami hasonló😅

Szasza

- Elég elveszettnek tűntök - állt a két srác elé T/N.

- Miért is? - kérdezte értetlenkedve Szasza.

- A haverod úgy figyeli a zakkant bátyám mintha egy fesztivál Isten lenne - felelt gúnyosan a Sz/sz színű szemeit összehúzva a lány.

- A bátyád? - fordult a lány felé Abdul.

- Aha, van kedvetek oda jönni a társaságunkhoz? - döntötte oldalra érdeklődve a fejét T/N.

- Még szép - vágta rá Abdul, majd torok köszörülve kijavította magát -, mármint lehet róla szó.

- Egyébként T/N vagyok - szólt vissza a válla felett miközben bátyja felé indult a H/Sz hajú.

- Én Szasza vagyok - lépett a lány mellé a fiú.

- Na és a haverod? - bökött a-látszólag-nem figyelő srác felé T/N.

- Abdul - veregette vállon a lányt nem túl gyengéden Abdul.

- Megtennéd, hogy nem köpködsz? - törölte meg az arcát T/N.

- Nem én voltam, csepreg az eső - pillantott az ég felé Abdul, s közben oda értek a lány bátyjához aki rögtön beszélgetésbe elegyet a két új party arccal.

- Hé Szasza - kocogtatta meg T/N a fiú vállát - , gyere táncolni.

- Mégis hova? Itt levegőt venni sincs hely - nézett körbe Szasza.

- Itt jó lesz - húzta maga után a fiút T/N és egy pocsolyába ugrott ami a már húsz perce eső csapdék miatt keletkezett.

- Te nem vagy normális - rázta fejét hitetlenkedve Szasz.

- Nem is életcélom azzá válni - forgatt az esőcseppek sokaságában T/N.

- Na és ez hogy jutott eszedbe? - ugrott a lány mellé Szasza.

- Van egy fesztivál bakancs listám és azon van - ragadta karon a fiút T/N és újra ugrálni kezdett a tócsában. - Atesszel írtam, és már érkezik is - bökött bátyja felé mosolyogva -, és nem is egyedül - tette hozzá a mozgolódást látva.

Abdul

A H/Sz hajú lány könnyes szemmel sietett a kijárat felé egy igencsak méretes hátizsákkal.

- Most tényleg elmész? - érte utol végre Abdul.

- Miért lenne okom maradni? - kérdezett vissza T/N. - Az előbb láttalak Eurázsia barátnőjével csókolózni.

- A neve Eulália - javította ki a lányt Abdul.

- Őszintén, ez most kit érdekel? - tajtékzott a dühtől T/N. - Annyi esélyt adtam, de tényleg annyit és mégis mindig ez van.

Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora