Kérte: Feketevary-remélem elnyeri tetszésed.
Karakter: Hillary Prewett-38 éves
Meglepetés a fejezet végén!
***************************************************
1994.
Lucius Malfoy meredten bámulta a sírkövet, közel tizenöt éve már annak, hogy elvesztette szerelmét. Narcissa mindig is támogató társa volt, de köztük nem alakult ki a szerelem sokkal inkább jó barátok voltak. Draco nemzése kötelességük volt mintsem vágyuk, de a fiú születése óta szebbé teszi napjaikat. Mégis a férfi nem volt elégedett az életével, nem az a nő gyermeke anyja akit Ő szeretett volna. S már nem is lehet, épp az Ő nyughelyénél ül.
Az Ő hibája és Molly Weasley-é is, ha időben elküldi az információt arról, hogy csapdába akarják csalni a Főnix Rendjét akkor Hillary máig élne. Mollyt valójában csak és kizárólag Ő hibáztatta, ha nő nem engedhette volna el Hillary-t akkor most Ő lehetne Draco édesanyja. Hitegette magát ezzel Lucius.
Egy kéz siklott a férfi vállára, s Lucius rögtön tudta ki az. Tudta, de nem tudta elhinni. Annyi év után épp ott és oly szörnyű körülmények között kell találkozniuk? Ezelőtt néhány nappal a férfi kezén ismét kirajzolódott a jel, miszerint régi ura ismét megtalálható az élők sorában.
Lucius épp ezért ül ott ahol, elpanaszolta szerelmének gondjait és tanácsot kért. Viszont azt koránt sem gondolta volna, hogy a vörös hajú, barna-már majdhogy fekete-szemű nő mellé telepszik majd.
- Tán tanácsos lenne, ha a teljes igazságot árulnád el - szólt lágyan a férfi által rég hallott hang.
- Egész pontosan mire is célzol? - bámult mereven előre Lucius.
- Mi az oka annak, hogy hirtelen Voldemort ellen vagy?
- Az agyam csak most fogta fel igazán a nézeteidet.
- Tehát nem adsz több elátkozott tárgyat az unokahúgomnak? - vonta kérdőre Hillary a férfit.
- Természetesen nem - felet Lucius.
- Remek - bólintott mosolyogva a vörös hajú nő.
- Mond csak Hillary, te arról honnan tudsz? - pillantott beszélgetésük kezdete óta először a nőre Lucius. Hillary Prewett szépségben az idő rohanása sem tudott kárt tenni, a férfi éppoly csodásnak tartotta mint évekkel ezelőtt.
- Lucius - intett a férfi szeme előtt Hillary - Lucius.
- Mi mondtál kedvesem?
- Azt, hogy már jártam Mollynál. Mondhatóm az unokaöcséim akiket hátra hagytam mára igencsak nagyra nőttek.
- Fabian és Gideon hol van? - érdeklődött Lucius.
- Ők nem tértek vissza az élők közé. Csak az egyikünknek volt lehetősége visszajönni, Ők jobban kötődnek egymáshoz és átadták a lehetőséget nekem.
Néma csend telepedett a két fél közé. Luciusban még így is rengeteg kérdés kavargott amiket szeretett volna feltenni, de már így is kissé elragadtatta magát. Ad némi időt kedvesének arra, hogy összeszedje gondolatait és neki sem ártana.
Vajon Hillary tudja, hogy házasságot kötött Narcissával? S hogy az előbb említett nőtől gyermeke is született? Ha nem akkor ezt, hogy közölje vele? Ha Hillary megtudja, akkor miként reagál majd? Elfogadja majd a fiát?
BẠN ĐANG ĐỌC
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
Truyện NgắnMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...