T/N=te neved
H/Sz=haj szín(barna vagy fehér)
K/Sz=külső szemszög
Kérte: csakislo
James és Lily Potter él, ahogy Sirius Black is és Remus Lupin, Voldemort pedig meghalt.
*****************************
K/Sz
A karácsonyi bál óta hónapok teltek el és a Malfoy lány továbbra is James párja volt. Közeledett a nyári szünet és a fiatalok ezt nem várták, ami egy diáknál sem megszokott és ők is várták volna, ha ez nem jelentette volna azt, hogy nem láthatják egymást hosszú ideig. A Roxfort expressz begördült az állomásra a két fiatal pedig kénytelen volt elszakadni egymástól, s mindketten saját családjuk felé vették az irányt.
****************************
Malfoy kúria
T/N Malfoy idegesen járkált a házukban tudta, hogy ő már nem megy vissza a Roxfortba szeptemberbe ahogy James se és T/N azt gondolta, hogy csak idő kérdése és szüleinek is el kell mondania mindent. Már javában tartott a nyár, mikor a Malfoy nagyszülők és Nott család egy közös ebédre voltak hivatalosak Dracohoz és annak családjához. T/N Malfoy meglepetten nézte, a később megjelent Zambini családot. Az ebéd békésen telt, egészen addig míg Draco Malfoy nem kért magának figyelmet:
- Azért hívtam ma össze a családokat és azért vannak ma itt a szüleim, hogy bejelenthessem lányom T/N és Blaise fia Sebastian jegyességét. - mondott el egyből mindent T/N apja, mire a lányban megállt az ütő, de nem csak benne, hanem a Zambini fiúban is.
- Nem, nem fogok kényszer házasságot kötni. - pattant fel T/N.
- Ooo, dehogy nem. Amíg az én házamban élsz addig az lesz amit én mondok. - csattant fel a lány apja.
- Akkor se fogok vele házasságot kötni. - folytatta a lány. - Akkor inkább elköltözőm.
- Mégis hova? - nevetett fel Lucius Malfoy,
- Hozzánk. - jelentette ki a lány nagynénje Daphne.
- T/N Malfoy, ha most kimész azon az ajtón akkor felejtsd el, hogy Malfoy vagy. - sziszegte a lány apja.
- Szóval kitagadsz? - gyűltek könnyek a lány szemébe.
- Pontosan. - bólintott a férfi
- Apa, ezt nem teheted. - kelt nővére védelmére Scorpius.
- Dehogynem, azt teszek amit akarok.
- Gondolkodj Draco, különben nem csak a lányod fogod elveszíteni. - szólt csendesen Astoria.
- Tessék? - háborodott fel Lucius és Draco.
- Jól hallottad, ha kitagadod T/N-t akkor én beadom a váláshoz szükséges papírokat.
- Tedd azt. - legyintett Draco és a családja pillanatokkal később indulásra készen állt a bejárati ajtóban. A gyerekek egy szomorú mosollyal köszöntek el nagyanyjuktól, s pillanatokkal később már a régi Grengars birtokon voltak..az új otthonukban.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
ContoMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...