A karaktered egy boszorkány, s a fejezet nem követi a sorozat cselekményeit. Hope megszületett és bekerült a Salvatore suliba ahol a karaktered tanítja. Ez amolyan bevezető rész, lesz folytatás ahol kezd méreteket ölteni a szerelmiszál, persze csak akkor ha van rá igény.
A fejezet alján még várok egy karaktert!🌈
Nem kérte senki, de én külön ajánlom WondersQueen részére!🌈
Teljes neved: T/N Saltzman
H/Sz=hajszíned******************************
Hope Mikaelson kételkedve nézett az elé magasodó épületre, s kíváncsian az épület előtt álló nőre. Klaus Mikaelson azonban pont ellenkezőleg cselekedett, az épületre kíváncsian és bizakodóan tekintet, de az előtte álló nő unszimpatikus volt neki és nem kicsit gyanús.
- Ms Saltzman? - állt meg a páros a nő előtt.
- Igen - nyújtott kezet -, T/N Saltzman, boszorkány és igazgatóhelyettes.
- Niklaus Mikaelson, ős hibrid - biccentett a férfi, mire a nő Hope-hoz fordult.
- Hope Andrea Mikaelson - fogot kezet a nővel Hope.
- Hol van Alaric? - vonta fel szemöldökét Klaus.
- Caroline társaságában toborozza a tanulókat - felelt T/N. - Kérem kövessenek - lépett az épületbe a nő.
- Biztos, hogy maga Alaric húga? - kérdezte némi csend után Klaus.
- Egészen biztos - biccentett sértetten a nő. - A paranoiája kezd túl nagy méreteket ölteni Mr Mikaelson, nem kell tőlem féltenie a lányát mindössze egy középszintű tudással rendelkező boszorkány vagyok aki igyekszik majd segíteni a lányának az ereje kordában tartásában - ült le az irodában T/N, majd az asztal túl oldalán álló két székre mutatót, így kínálva helyet vendégeinek.
- Ne értsen félre Ms Saltzman - pillantott a Sz/sz színű szemekbe Klaus -, ez csak elővigyázatosság.
- Természetsen megértem Mr Mikaelson, de mint már mondtam nem kell aggódnia - mosolygott a nő. - Alaric és Caroline a legjobb tudások és a legmegbízhatóbb források alapján váltogatta össze a tanári kart.
- Tehát maga egy tanár? - nézett kíváncsian a nőre Hope.
- Nem így mondanám, inkább úgy fogalmaznék, hogy mentor vagyok - mosolygott a lányra T/N.
- Mentor? Mint Bex néni tehetségkutató műsoraiban? - könyökölt kíváncsian az asztalra Hope.
- Olyasmi, csak itt nem énekelni kell és a legjobb csak azt kapja, hogy nagy tudása lesz - bólintott T/N.
- Azt akarom, hogy Ms Saltzam legyen a mentorom - nézett apjára csillogó szemekkel Hope.
- Ezt Ms Saltzman dönti el és az iskola vezetősége - pillantott a nőre Klaus.
- Lesz a mentorom Ms Saltzman? - kérdezte reménykedve Hope.
- Csak akkor ha nem hívsz Ms Saltzman-nek, ettől öregnek érzem magam - sóhajtotta szomorúan T/N. - Kérlek szólíts a keresztnevemen, T/N-nak/-nek.
- T/N néni - rohant a szobába Josie -, Lizzie megint azt csinálja.
- De Ő néninek hív - ráncolta homlokát Hope.
- Josie az unokahúgom - felelte T/N és felállt a helyéről. - Néhány percre el kell szaladnom, kérem addig ne menjenek el - sietett az időközben elszaladó Josie után T/N.
- Apa, miért vagy ilyen ellenséges Ms Saltzman-nal? - vonta kérdőre Klaust a lánya.
- Nem vagyok ellenséges Hope, mindössze elővigyázatosság amit teszek, ahogy ezt már Ms Saltzman-nal is közöltem - felelt a lánynak Klaus. - Ez a stílus rásegít arra, hogy különös figyelmet kapj, a családunk túl sok ellenséggel büszkélkedhet.
- Elizabeth ülj le oda és maradj csendbe - mutatott egy fotelra T/N mikor öt perccel később visszatért a szőke hajú unokahúgával.
- De T/N néni én megtudom magyarázni - ült le duzzogva Lizzie.
- Elhiszem kincsem, de most még nem alkalmas - enyhült meg T/N, majd vendégeihez fordult. - Fel kell tennem a kérdést Mr Mikaelson, beíratja Hope-ot vagy sem?
- Igen - biccentett Klaus miután a reménykedő Hope-ra tekintett.
- Az utolsó kérdés - pillantott a vörös hajú lányra T/N -, szeretnél szobatársat?
- Nem - rázta fejét a lány -, majd ha lesz barátom - tette hozzá.
- Rendben - bólintott a H/Sz hajú nő.
- Amennyiben végeztünk mi mennénk - állt fel a férfi.
- Ohh...persze - állt fel T/N, majd unokahúgára tekintett -, gyere Lizzie kikísérjük Mikaelsonékat.
- Köszönök mindent Ms Saltzman - fordult a kapuban T/N felé a férfi.
- Ez a munkám - mosolygott a nő.
- Tudom, de én arra gondoltam, hogy igazán kedves volt a lányommal és, hogy kicsit szocializálja - bökött a beszélgető lányok felé.
- Igazán nincs mit köszönnie - rázta fejét T/N. - Lizzie köszönj el Hope-tól - szólt unokahúgának T/N mikor egy autó parkolt az iskola elé és kiszált belőle Rebekah Mikaelson.
- Ms Saltzman - állt a nő elé Hope -, örülök, hogy megismerhettem.
- Az érzés kölcsönös Hope - simított a lány hajára T/N. - Hamarosan találkozunk, addig pedig vésd az eszedbe neked nem Ms Saltzman vagyok...
- Hanem T/N - mosolyodott el a legifjabb Mikaelson.
- Pontosan - csettintett a nő. - Vigyázz magadra - szólt az autóba ülő lányhoz T/N.
- Vigyáznak rám elegen - mosolygott Hope, akárcsak Rebekah, Klaus pedig egy kacsintás után beült az autóba és a Mikaelson család autója elhajtott.
ESTÁS LEYENDO
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
Historia CortaMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...