Clint Barton💑

434 17 6
                                    

Kérte: tlilla566458
Elnézést amiért ennyit kellet rá várnod.

T/N=Te neved

H/Sz=haj színed

C/Sz=Clint szemszöge

Í/Sz=írói szemszög

T/Ék=Tetszőleges életkor
(Javasolt 25-35 között, valamint életkortól független kezdő ügyvédként tevénykedik az olvasó, az ok(O), hogy miért legyen a ti fantáziáitokra bízva.)

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

C/Sz

Idegesen doboltam az asztallapon és közben az internetet böngésztem, ügyvédet találni egyszerű, de jó ügyvéd nem mindenki lehet. Nekem pedig nem jó ügyvéd kell, hanem a legjobb, mert anélkül nem sok reményt fűzök az ügyemhez. A válás Laurával nehézkes, és ha már Őt elveszítem akkor a gyerekeim nem adom. Rengeteg idős ügyvéd névjegy kártyája lapul nálam, de róluk nem túl sok jót hallottam. Fiatal ügyvédet sem akarok, tapasztalatlan és akkor nem valószínű, hogy pert nyerek.

- Clint, te mit keresel itt? Már hajnali egy van - állt meg melletem Natasha és a gépre pillantott. - Miért nem beszélsz Tonyval?

- Miért beszélnék vele? - kérdeztem vissza.

- Biztos, hogy van profi ügyvédje aki segítene neked - ült le mellém a vörös hajú nő.

- Tény, hogy szeretném a gyerekeim, de az összes pénzem nem költhetem ügyvédre. Van egy olyan érzésem, hogy Stark ügyvédje nem óránként két dollárban dolgozik.

- Nem, valójában óránként ötven dollárban dolgozott - került elő a semmiből Tony.

- Dolgozott? - ragadtam meg az információt.

- Nyugdíjba vonult, unokázni akar - biccentet Tony. - A kisebb lánya viszi tovább a családi bizniszt, holnap ismét tárgyalok vele. Eddig úgy néz ki, hogy nincsenek nagy elvárásai. Bár ez érthető, pályakezdő.

- Hát akkor nem kell Tony ügyvédje - sóhajtottam és ismét az internetet lapozgattam.

- Azért mert pályakezdő? - kérdezett rá nyíltan Nat, én pedig bólintottam.

- Ez téveszt meg Barton? - nevetett Tony. - Tény, hogy T/N pályakezdő, viszont ebben nőtt fel, de eddig O és emiatt most kezdi csak a pályafutását. Ha szépen kérsz, akkor a te érdeked is figyelembe véve fogok vele tárgyalni.

Natasha először rám pillantott, majd a milliárdosra és egy határozott mozdulattal az asztalhoz ütötte a férfi fejét, hogy azután egy kedvesnek nem nevezhető arckifejezéssel feltegye a kérdést; - Elég kedves volt, vagy ismételjem meg?

- Kellően kedves volt, és természetesen elintézem Barton-nak - biccentet Tony, az orosz nő elégedetten bólintott és ott hagyott a vérző orrú Strak-kal. - Miért kell neked ügyvéd? - fordult felém. - Tudtommal már elváltál.

- Valóban, de a gyerekek még nem lettek elhelyezve - sóhajtottam gondterhelten.

- Nem akarlak lelombozni, de az ilyen pereket az anyák szokták megnyerni - állt fel Tony és mielőtt mást is mondhattam volna ott hagyott.

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

T/Sz

Lábaimat kapkodva siettem a torony felé, nem értettem, hogy miért ott kell találkoznom Tony-val, de nem kötözködöttem. Remélhetőleg a férfi lesz ugyanis munkaadóm. Végül ugyan késve, de megérkeztem, és meg sem várva Péntek utasítását csörtettem be a Bosszúállók főhadiszállásra. Nem volt jó ötlet, ugyanis sikeresen berontottam a csapat nappalijába, ahol természetesen mind ott voltak.

- T/N - kiáltott fel Tony.

- Mr Stark - mosolyodtam el kínosan.

- Maradjunk a Tony-nál - mosolygott rám a milliárdos.

- Rendben - bólintottam kényszeredetten.

- Meg van számodra az első ügyem...vagyis Clint ügye, de én fogok perkálni - pörgött túl Tony.

- Miről van szó? - érdeklődtem.

- Gyermek elhelyezés - válaszolt Tony helyett az érintett férfi.

- Ezesetben elmondhatná a részleteket - pillantottam Clint-re.

- Természetesen, csak kövessen - indult el a férfi, én Tony felé fordulam, aki biccentett így hát a Barton férfi után siettem.

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
Time skip, mert Clint fenéken lőtte Tony-t

Í/Sz

Clint Barton idegesen készülődött, T/N pedig bujkáló mosollyal ajkain figyelte a túl pörgött férfit. Tény, hogy most fog először találkozni úgy a férfi gyerekeivel, hogy nem az apjuk ügyvédje hanem a párja, de T/N nem izgult, azt Clint helyette is megtette.
A csengő hangja élesen hasított a levegőbe és a Bosszúállók oszlopos tagja szenvedő arckifejezéssel pillantott kedvesére.

- Ne aggódj, minden rendben lesz - mosolygott T/N és megsimította a férfi vállát.

- Igazad van, minden rendben lesz - bólintott Clint.

- Ajtót kéne nyitni, nem gondolod? - pillantott a falapra T/N mikor ismételten megszólalt a csengő.

- Igazad van, kérlek addig figyelj a süteményre - siettet az ajtó felé Solyómszem.

- Mintha menne az bárhova is - morgolódott a fiatal nő, azonban egy pillanattal később elöntötte a pánik, ugyanis a három "apa" kiáltás mellé más is társult:

- Szia Clint - ismerte meg T/N Laura hangját. A fiatal nő agyában a fogskerekek beindultak, s egy pillanattal később le is álltak a mozgással. Három buksi bukkant fel, egész pontosan Lila, Nathaniel és Cooper mosolygott T/N-ra/re.

- Édesanyátok is velünk fog ebédelni? - kérdezte idegesen a nő.

- Igen - bólintott hatalmasat Lila.

- Kedvelni fog téged - mosolygott halványan a nőre Cooper.

- Vagy nem - tette hozzá Nathaniel.

- De nem anya az akitől függ az apával való kapcsolatod - siettet a megnyugtatással Lila.

- Igazatok van - szusszant T/N.

A három Barton gyerek ezután igyekezett elterelni a fiatal nő figyelmét, s ez olyan jól sikerült, hogy akkor kaptak csak észhez mikor Clint hangja hatolt át a mese áradaton, mihez hangos sípolás társult;

- Oda ég a sütemény.

- Már nem - sóhajtott T/N a kissé már szenes édességre pillantva.

- Jó újra látni T/N - lépett a gyerekeit rejtő helyiségbe Laura.

- Téged is Laura - erőltetett magára egy mosolyt a H/Sz hajú nő.

- Az lett volna a desszert? - mutatót a süteményre Laura.

- Igen, de csak lett volna - sóhajtott Clint. - Külön megkértelek, hogy figyelj rá - fordult T/N felé a férfi.

- A mi hibánk, eltereltük T/N figyelmét - kelt a nő védelmére Cooper.

- Igaz, és süteményt anya is hozott, szóval gond egy szál se - mosolygott vidáman Lila.

- Foglaljatok helyet, majd én tálalok - terelte a három gyereket az étkező felé T/N és Laura felé fordult. - Csodás gyermekeitek vannak  - mielőtt azonban Laura válaszolhatott volna addigra bele merült az ételek tanulmányozásába.

- Ne haragudj - lépett a fiatal nő mellé Clint, Laura pedig gyerekei után sietett.

- Nem haragszom - felelt csendesen T/N.

- Biztos? - karolta át kedvesét Sólyomszem.

- Biztos - puszilta meg párja állát a nő, majd felvidulva indult a vendégeik felé.

Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora