Kérte: WondersQueen és Stella_a_moon_fairy
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
A nyári szünet kezdete előtt T/N az ajtófélfának dőlve figyelte ahogy Hope pakol a szobájában.
- Szomorúnak tűnsz - telepedett a fiatal Mikaelson mellé T/N. - Baj van?
- Nincs - rázta meg a fejét Hope -, csak gondolkodok.
- Na és min? - érdeklődött kedvesen a nő.
- Apán és rajtad - lépett íróasztalához a kis vörös. - Hallottam karácsonykor mikor otthon voltam, hogy rólad mesél Elijah bácsinak és Lizzie azt mondta, hogy hallott titeket telefonálni.
- Édesapáddal kizárólag a te iskolai életedről szoktam beszélni, de ezt más gyerekek szüleivel is megteszem - szabadkozott T/N.
- Különös, Josie szerint mostanában randira jársz - ütögette meg állát Hope töprengést színlelve. - A napokban pedig Saltzman doki megengedte, hogy felhívjam Bex nénit és elmondása alapján apa hónapok óta Mystic Fallsba van, mert itt találkozik valakivel.
- Ez bonyolult - sóhajtott T/N -, én inkább egy lelki támasz vagyok, Klaus továbbra is Caroline felé mutat érdeklődést.
- De az is lehet, hogy csak ezt mutatja - csukta össze a bőröndjét a lány.
- Hope - hallatszott egy hang az ajtóból, és Klaus lépett a szobába.
- Szia apa - intett a lány, és T/N felé fordult -, érezd jól magad a mai randnin - szaladt ki a szobából Hope, majd vissza kiabált apjának; - A kocsinál várlak.
- Érezd jól magad a mai randin? - vonta fel szemöldökét Klaus.
- Nem lesz ma randim - ingatta fejét T/N. - Az unokahúgaim nyomozásba kezdtek utánam és ebbe bevonták Hope-ot, majd arra a következtetésre jutottak, hogy van párom és az te vagy.
- Na és tévedtek? - lépett közelebb a férfi.
- Nem, nem tévedtek, de nem kell tudniuk, hogy igazuk van - húzta oldalra ajkait a nő.
- Eddig is tudtuk, hogy igazunk van - állt nénikéje mellé Josie.
- Hol hagytad a másik kettőt? - fordult a lány felé Klaus.
- A kocsinál - felelt Jo -, Lizzie épp azt ecseteli Kolnak, hogy milyen unalmasak az órák és, hogy egy nap vámpír akar lenni.
- Na és te? - bökte meg a lány oldalát Klaus.
- Nem akarok vámpír lenni, csak önálló erőre vágyok - pillantott szemrehányóan nénikéjére Josie.
- Ne nézz rám így, ez nem miattam van - háborodott fel T/N.
- Tudom, ne haragudj - mosolyodott el Josie és magáta hagyta a párt.
- Egy nap megoldom, hogy önálló ereje legyen akárcsak Lizzienek - sóhajtott T/N -, de az elsődleges cél az, hogy ne keljen egybe olvadniuk.
- Hiszek bennd és a képességeidben - nyomott egy csókot a nő homlokára Klaus -, tudom, hogy valóban sikerülni fog.
- Köszönöm - kulcsolta össze ujjaikat T/N és elindultak a Mikaelson család autója felé.
- Annyira tudtam - forgatta szemeit Hope mikor apja és T/N kezeire esett a pillantása. - Soha nem bocsájtom meg ezt a hazugságot.
- Csak van rá mód - lökte meg a lányt Kol.
- Jó ha kapok egy testvért és soha többé nem kell brokkolit ennem megbocsájtok - alkudozott Hope.
- Soha sem eszed meg - forgatta szemeit tökéletesen egyszerre Klaus, T/N és Kol.
- A testvér témára pedig térjünk vissza máskor, rendben? - nyitotta ki a kocsi ajtót Klaus.
- Igen, persze - bólintott Hope és beszállt az autóba.
- Jó utat - hajolt be a lehúzott ablakon T/N és egy diszkrét csókkal elköszönt Klaustól, majd vissza lépett Lizzie mellé.
- Tartsd egyben szeptemberig az iskolát - intett a H/Sz hajúnak Kol, miközben Klaus lassan a kapu felé indult.
ESTÁS LEYENDO
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
Historia CortaMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...