Damon Salvatore 3👩‍❤️‍💋‍👨

235 11 2
                                    

Kérte; _gyurukurafanvok_
Sajnálom ez nagyon rövid lett, de amint időm engedi kárpótollak.(⁠◕⁠ᴗ⁠◕⁠✿⁠)

T/N Donovan=az olvasó

Elena Gilbert össze húzott szemmel figyelte ahogy T/N Donovan mosolyogva csevegett a barátaival és féltékenykedve vette tudomásul, hogy Damon issza a lány minden szavát.

- Elena - lépett a Gilbert lány T/N mikor Damon magára hagyta.

- T/N - biccentett Elena.

- Nem áll jól ez az undok arckifejezés - vetett egy oldalsó pillantást a lányra T/N. - Csak nem féltékeny vagy? Ne aggódj, nem vagy számomra konkurencia.

- Tehát nem érdekel Damon?

- Ezt nem mondtam, csupán nem vagy konkurencia - forgatta szemeit T/N. - Ráfog jönni, hogy csak reflektorfényben akarsz lenni, ahogy ez totyogos korunk óta van.

- Ha valóban így lett volna rá se néztem volna Mattre.

- Nem tudod mekkora baklövés volt otthagynod a testvérem - ingatta fejét T/N. - Mivel te dobtál egy Donovant egy Salvatore-ért, most téged fog dobni egy Salvatore egy Donovanért. Hát nem ironikus?

- Stefan és Damon akkor még a városban sem voltak - forgatta szemeit Elena.

- A lényeg ugyanaz. Te és egy Donovan szét, te és egy Salvatore össze. Most én veszem át a helyed, te és Damon Salvatore szét míg én és Ő boldog és kiegyensúlyozott kapcsolatban fogunk élni amíg csak lehet.

- Mikor lettél ilyen ellenséges? - kérdezte Elena.

- Mikor lettél ekkora mártír? - kérdezett vissza T/N.

- Hölgyeim - lépett a két lány mellé Damon két poharat tartva.

- Köszönöm - nyúlt a pohár után Elena, de Damon a Donovan lány kezébe adta.

- Bocs, de nem bocs - karolta át T/N derekát Damon, Elena pedig fújtatva hagyta ott a párost.

- Mindent hallottál? - kortyolt a pezsgőbe a Donovan lány.

- Igen, de tetszett az általad leírt jövőkép - merengett Damon. - Tehát bele vágunk? - tette fel a kérdést Damon és választ T/N csókjában talált.

Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!حيث تعيش القصص. اكتشف الآن