Kérte: budaibeka_1111
Voldemort-Bellatrix ship
*************************
Voldemort Nagyúr egy hangos pukkanással jelent meg a Black kúriába. Bellatrix Black felszegett állal állt szülei mellett, míg Cygnus Black és felesége Druella Rosier nyugtalanul pillantottak a fekete hajú lányukra. Cygnus Black belül üvöltött, hiszen legidősebb lányát készült a Föld legsötétebb mágusának kezébe adni. Bellatrix húgai, Narcissa és Andromeda azonban annál inkább féltették a felvágott nyelvű nővérüket aki sok esetben nagyon hevesen tud visszaszólni. Ahogy minden idők legnagyobb sötét mágusa belépett a családot rejtő szalonba, egy pillanat alatt nézte végig a helységben tartózkodókat, tekintete azonban eme cselekedet után visszavándorolt az ifjú Bellára. Bellatrix először meglepetten nézett a mágusra, majd elővette legelragadtatóbb mosolyát és tekintetét a vörös szempárba fúrta. Mindkét személyben elindult egy furcsa, bizsergető érzés amit eddig sosem éreztek. Egyikük sem tudta, de ezt az az érzelem váltotta ki amit Ők a lehető legjobban utáltak:a szeretet. A két félnek fel sem tűnt, de percekig csak bámulták egymást, ezzel frászt hozva a lány családjára. A hosszú szemkontaktust végül Voldemort szakította meg, és tekintetét Cygnusra vezette.
- Melyik lányod áll seregembe Cygnus? - kérdezte a fagyos hang.
- Bellatrix az Nagyuram - felelte tetettet magabiztossággal a férfi.
- Szeretném Őt megismerni, távozzatok - parancsolta Voldemort.
- De... - ellenkezett volna a Black család feje, azonban Voldemort egyetlen metsző pillantása elnémította.
- Bellatrix, ne hozz szégyent a családra - pillantott lányára a kifelé tartó Druella aki mögött ott kullogót Narcissa és Andromeda. A három nő után pedig Bella apja is távozott, maga után becsukva a szalon ajtaját.
- Bellatrix, - simított végig a lány arcán Voldemort Nagyúr - gyönyörű név, egy gyönyörű ifjú hölgynek.
- Köszönöm Nagyuram - fürkészte a férfi arcát Bella.
- Mit keresel rajtam Trixi? - hajolt a lány füléhez a sötét mágus, a lány azonban néma maradt. - Nem válaszolsz Trixi? Pedig ez egy remek kérdés volt - csóválta fejét Voldemort. - Lásd kivel van dolgod, adok egy másik kérdést. Mit áldoznál fel Voldemort Nagyúrért Trixi?
- Bármit Uram, bármit - felelte megbabonázva a lány.
- Mit tennél meg Voldemort Nagyúrért? - tett fel egy újabb kérdést a férfi.
- Amit csak szeretne - súgta a lány.
- Feláldoznád értem a családod és annak vagyonát? - hangzott egy másik kérdés.
- Természetesen Nagyúr - bólintott Bella.
- Szeretnél nekem bizonyítani? - kérdezte a férfi és válaszul a lány bólintása szolgált. - Remek, van valamelyik húgodnak baglya?
- Van Nagyúr - felelte susogva Bella.
- Szereti azt a tollas kisállatot? - tett fel egy újabb kérdést Voldemort, a lány pedig kezdte magát egy kihallgatáson érezni.
- Igen, Andromeda húgom nagyon szereti - adott végül választ a lány.
- Cygnus - dörrent a fagyos hang, mire a Black férfi félve benyitott a szalonba.
- Nagyúr - hajtott fejet a férfi előtt Cygnus.
- Hozd ide Andromeda lányod baglyát! - parancsolta Voldemort, a férfi sietve távozott, nem sokkal később pedig egy fehér gyöngybagollyal tért vissza. - Távozhatsz Cygnus - mondta nyájasan a sötét mágus, s miután a férfi távozott Ő ismét az ifjú Bellára vezette tekintetét. - Ha valóban bármit megtennél, akkor öld meg a húgod baglyát.
- Rendben - bólintott magabiztosan a lány, majd pálcáját a bagolyra szegezte. - Avada Kedavra - mondta ki nyugodtan az átkot és a kisállat egy zöld villanás kíséretében lehelte ki lelke utolsó szikráját.
- Szép volt Trixi, bizonyítottál - lépett a lány mellé Voldemort és az élettelen baglyot kezdte vizslatni.
- Méltó vagyok a seregedbe Nagyuram? - kérdezte kíváncsian a lány.
- Méltó, - bólintott a férfi és a lány kezét megfogva, arra szegezte pálcáját, nem sokkal később pedig már a lány kezén volt az Ő jele. - azonban fiatalságodra tekintettel én foglak a továbbiakban tanítani. Pakolj össze, búcsúzz el a családodtól, mert mától a Denem-kúria lesz az otthonod - fejezte be a mágus és leült a szalon kényelmes kanapéjára, Bella pedig hamar hátra hagyta a szalont és a szobája felé vette az irányt, ott a lehető leggyorsabban összeszedte a szükséges holmijait és vissza is ment a sötét mágushoz.
- Kész vagyok Nagyuram - állt meg a férfi előtt Bella, Voldemort a lány kezét megfogva elhopponált a Denem-kúriába...
Time skip, mert Nagini olyan Voldemort szemében mint másnak a kiscica
Az ifjú Bella kiképzése közel egy éve tartott már, és a fiatal boszorkány egyre ügyesebb pálca forgatóvá vált. Azonban nem csak tudásra tett szert, hanem érzésekre is, bele szeretett mesterébe és a lány érzései viszonzásra is leltek. Egyik halálfaló sem tudta, hogy az uruk miért kivételezik a lánnyal, azonban kíváncsiságuk nagysága sokkal kisebbnek bizonyult mint bátorságuk hisz senki sem tette ezt szóvá. A Black lány élvezte a neki járó figyelmet, hogy Voldemort bármit megtett amit kért, ha a lány muglikat akart kínozni akkir pár perccel később a férfi legalább ötöt "ajándékozott" neki, így a lány élvezettel használta rajtuk a Crutius átkot. Egy nap Bella madarakon gyakorolta a gyilkos átkot mikor Voldemort feldúltan lépett be ugyanabba a helyiségbe, maga után lebegtetve a lány unokaöccsét, Regulus Blacket.
- Elárult - morogta Voldemort.
- Regulus elárult? - kérdezte döbbenten a lány.
- El bizony kedvesem - tette le Regulust a férfi.
- Mi lesz vele? - kíváncsiskodott Bella.
- Meghal - húzta egy vérfagyasztó mosolyra ajkait Voldemort, és a lányra vezette tekintetét. - Te fogod megölni, és ezzel bebizonyítód, hogy valóban hű vagy hozzám.
- Rendben - bólintott Bellatrix, és unokaöccsére szegezte pálcáját: - Avada Kedavra - mondta szemrebbenés nélkül Bella és Regulus ott halt meg előtte, előtte hunyt ki a fiú szeméből a fény és Bella elvesztette az egyetlen olyan családtagját akit szeretett is, még akkor is ha ezt tudat alatt tette.
- Büszke vagyok rád Trixi - fogta közre a lány arcát Voldemort, majd egy pehely könnyű csókot nyomott Bellatrix ajkaira.
BẠN ĐANG ĐỌC
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
Truyện NgắnMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...