Karakterek:
-Natasha Romanoff
-Fred Weasley
-Kai ParkerElső találkozás
A fejezet alján ismét várok 3 karktert, és egy szituációt.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Natasha Romanoff
A Sheild központja mindig is vonzotta a különös múlttal rendelkező embereket, így került oda T/N is. A szürke kisegérnek tűnő lány azonban nem is volt olyan szürke, Natasha Romanoff egy fiatalabb kiadását látta meg benne Maria Hill csak H/Sz hajjal és Sz/Sz színű szemekkel.
- A vörös szobából jöttem, talán túlélek egy EDZÉST Romanoff ügynökkel - vágott a két vitázó szavába T/N.
- Arra ne vegyél mérget - lépett a lány elé Natasha.
- Romanoff ügynök - biccentett a lány.
- V/N ügynök - ismételte meg a nő. - Én amondó vagyok, hogy mérjük fel mennyit változott a vörös szoba amíg én nem voltam ott, hogy milyenek lettek az utánam kiképezettek - fordult Maria felé.
- Ezesetben én át is engedem - lépett le a fiú akit eredetileg T/N ellen akartak küldeni.
- Remélem van életbiztosítása - motyogta maga elé Clint.
- Mint már mondtam, túl fogom élni - pillantott elszántan az íjászra, majd az orosz nőre T/N.
- Akkor irány a ring - fordított hátat Natasha és indult el nyomában a két személlyel az edzőterem felé...
Fred WeasleyFleur unokahúgaként T/N mosolyogva lépett be az esküvői sátorba, majd szüleit megpillantva indult meg a családja felé, a vörös hajú fiúkat kikerülve. A gyönyörű szertartás azonban nem kötötte le a fiatal boszorka figyelmét, Fred Weasley-vel való lopott pillantásai és idétlen vigyorai annál inkább. S mire T/N észbe kapott már a táncoló tömeget látta maga előtt, míg Ő nagymamájával ücsörgött az asztalnál. Az ikrek egyik tagja pedig épp ezt a pillanatot látta megfelelőnek arra, hogy a fiatal boszorkány társaságát keresse.
- Ahh..Bill mióta vártam, hogy erre gyere - ragadta karon a fiút a nagymama. - Nem illik az esküvő napján így magára hagyni a feleséget, eredj és táncolj Fleur-ral - bökött a tömeg felé az idős asszony.
- Én nem... - kezdte a fiú, de T/N heves fejrázását meglátva elhallgatott. - Én nem akartam magára hagyni Fleurt.
- Megértem kedvesem, na eredj és táncoltasd meg rendesen - hessegette a két fiatalt a nagyi.
YOU ARE READING
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
Short StoryMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...