4.Prefence

553 17 3
                                    

Hagrid
Klaus Mikaelson
Bucky
Perselus Piton
Bellatrix [Black] Lestrange

Mikor az egyikőtök hosszú időre elmegy [Búcsú]

Hagrid

- Szóval ha jól értem akkor nyáron egy körözőt gyilkosra leszek rábízva, mert Dumbledore miatt az óriásokhoz kell menned? - pattant fel a helyéről kissé ingerülten T/N.

- Tu..tudod, hogy nem kérnék ilyet ha nem lenne nagyon fontos - dörmögött bajusza alatt Hagrid.

- Tudom - sóhajtott T/N, és megenyhülve fordult vissza nevelőapjához. - Az állomásra még elkísérsz?

- Igen, még van néhány dolog amit tisztáznunk kell - bólintott megkönnyebbülve a fél óriás. - Találkozunk a bejáratnál.

- Húsz perc múlva - fűzte tovább a lány és kilépett a vadőr házából.

[Ici pici TIME SKIP]

A Roxfort expressz mellett állva T/N dühösen fújtatott és türelmetlenül dobogott a lábával, majd látómezejébe került a dühe forrása, Hagrid.

- Sajnálom, hogy nem értem oda időben - lépett szégyenkezve a lány mellé Hagrid.

- Ki vár majd az állomáson? - kérdezte a lány nem reagálva a férfi mondatára.

- Lupin professzor - felelt a férfi miközben zsebében kezdett kutatni, majd a lány felé nyújtott egy csomagot.

- Kinek kell oda adnom? - vette át a csomagot T/N.

- Senkinek, az a tiéd - mosolyodott el óvatosan Hagrid.

- Köszönöm - ölelte magához nevelőapját a H/Sz hajú lány. - Vigyázz magadra, szeretnélek egy darabban viszont látni.

- Vigyázni fogok, ígérem - szorongatta meg a lányt a fél óriás. - Ideje felszállnod - hessegette a lányt Hagrid mikor a vonat füttyszóval jelzett. - Érezd jól magad! - tette hozzá a már ablakon kihajoló lánynak.

- Igyekezni fogok - intett mosolyogva T/N ugyanis a vonat lassan elindult. Hagrid pedig addig integetett a lánynak míg a vonat helyett már csak egy apró pontot lehetett látni.

 Hagrid pedig addig integetett a lánynak míg a vonat helyett már csak egy apró pontot lehetett látni

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Klaus Mikaelson

Klaus töprengve pillantott a bőröndöt szorongató T/N-ra/-re.

- Biztos vagy a döntésedben? - lépett a nő Klaus elé.

- Biztosabb már nem is lehetnék - biccentett Klaus. - A családod toleráns velem szemben, de tudom, hogy még így is nehezen viselik el a társaságom. S bár meglepő, de nem áll szándékomban tönkretenni a nővéred esküvőjét.

- Egy nap Ők is meglátják benned a jót - biztosította szerelmét T/N. - Egy hét múlva érkezem, addig ne tedd koporsóba a testvéreidet és ne csapold le az egész várost.

Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora