Mindenkiben él egy aprócska szikra, és ezek a szikrák megtalálják egymást, bárhol legyünk is a világon.>Ez az idézet illik legjobban T/N és James kapcsolatához,mert sokáig észre se vették egymást később pedig a fiú rengeteget küzdött T/N-ért.
T/N=te neved
L/B/N=legjobb barátnőd neve
L/B=legjobb barátod neve
Szüleid=-Draco Malfoy
-Astoria Greengars
Testvéred:-Scorpius Malfoy
Rokon:-Daphne Greengars-Nott>nagynéni Theodore Nott>"nagybácsi"
-Scarlett és Tracy Nott>unokatestvérek
Roxforti házad=Mardekár
Ksz=külső szemszög<<<heted év>>>(Ksz)
James Potter ahogy azt már évek óta teszi épp T/N Malfoyt nézte aki a Mardekár asztalánál ült tulajdon öccsével Scorpiussal valamint unoka testvéreivel Scarlettel és Tracyvel és James öccsével Albussal.A fiú szíve nagyot dobbant mikor meghallotta T/N édes hangját miközben valamin nevetett és bár James nem az irigykedő típus abban a percben helyet cserélt volna öccsével,csak azért hogy a lány vele beszélgessen így és hogy az ő viccén nevessen ilyen édesen.James unokatestvére Fred már megszokta,hogy sokszor elkalandozik csínytevő társa figyelme mikor a Malfoy lány a közelben van szóval meg sem lepődött mikor James csak a Mardekár asztalát bámulta,csendben ami a Potter fiútól nagy dolog.A tanárok közül ezt először McGalagony professzor vette észre ezért egymás mellet ülnek átváltozás tanon,így James órán is csendben van és csak akkor szólal meg ha kérdezik.Az igazgató asszony később tovább adta a tapasztalatát a többi tanárnak,így ha a Mardekárosoknak és a Griffendéleseknek ugyanolyan órája van akkor az egyik padon biztos hogy James Potter osztozik T/N Malfoy-al.De vajon a szüleik mit tennének,ha ők össze jönnének?Mekkora lenne a botrány?Esetleg elfogadják gyerekeik választását?A Potter szülők valószínűleg igen és a lány anyja is,ellenben a lány apja Draco Malfoy valószínűleg nem,mert a férfi már azt is rosszul viselte hogy fia Scorpius,Potterék fiatalabbik fiával barátkozik.De hát a szívnek senki sem tud parancsolni,még a saját ,,gazdája" sem.Az ifjú James Potter harmad éves korábban kezdte el figyelni a Mafoy lányt és ötöd év végére teljesen bele is habarodott.Azóta minden roxmortsi hétvégére meghívja a lányt,aki mindig kikosarazta és a lány úgy gondolta,hogy ezt a szokását megtartja.
<<<T/N>>>
Mint mindig most is a Mardekár asztalánál ülök öcsémmel,unokatestvéreimmel és Albus Potterrel,mellesleg a témánk a közelgő bál.A barátaim L/B és L/B/N jelenleg nem messze tőlem azon vitáznak,hogy L/B/N ruhája zöld vagy ezüst legyen.Mondhatom ez egy értelmes téma de ez van,én így szeretem a barátaimat mellesleg szerintem L/B/N simán kombinálhatná a két színt mert még az is jól nézne ki,de én nem fogom megmondani nincs kedvem nekem is vitába szállni L/B-vel/val hiszen ha ő a fejébe vesz valamit akkor az a végén úgy is lesz,szóval valószínűleg L/B/N ruhája zöld lesz.Jobban bele gondolva L/B-nak/nek remek ízlése van úgyhogy ezzel nincs semmi probléma,később majd én is kérek tőle tanácsot a ruhámmal kapcsolatban.Azon is gondolkodtam,hogy vajon ki fog elhívni a bálba.Van egy olyan sejtésem,hogy James Potter a kérőim között lesz,mindig ott van és ő az első aki meghív a roxmortsi hétvégékre talán még egy esélyt is megérdemelne.
<<<Átváltozástan előtt és az óra>>>(Ksz)
-Ne most te barom,hanem majd órán mert ha akkor utasít el akkor nem hallja a fél Roxfort.-magyarázta az ifjabb Fred Weasley unokatestvérének.
-Igazad van,akkor majd órán.-értette meg az idősebb Potter gyerek.Mindeközben T/N Malfoy unokatestvérétől Scarlettől kért tanácsot az előbb említett fiúval kapcsolatban.Scarlett arra bíztatta a Malfoy lányt,hogy adjon végre egy esélyt James Potternek és épp ezért T/N azzal a céllal ment be órára,hogy ő bizony egyszer végre igent mond Jamesnek aki bár irtó nagy hülye tud lenni még is elrabolta a lány szívét.Az óra már javában folyt és a két fiatal csendben ült egymás mellet miután végeztek,majd végül James össze szedte magát és feletette a mindent eldöntő kérdést:-Eljönnél velem a bálba?
-Nagyon szívesen.-ajándékozta meg a Malfoy lány egy mosollyal.Ezzel meglepve a fiút,de végül az is viszonozta a mosolyt.Az a bizonyos bál pedig annyira jól sikerült,hogy másnap már kézen fogva járták az iskola folyosóit.
Szeretnétek,ha lenne folytatása?Kiről legyen a következő?
Bye:R
ESTÁS LEYENDO
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
Historia CortaMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...