Kérte: DessRedicat-Ne haragudj amiért ennyit kellett várnod és amiért ilyen rövid lett.
Kért mondatok:
Évek óta nem láttam.
Szerintem az élteti, hogy idegesít.Karakter: Maya Reed
#################################
Maya Reed nem gondolta volna, hogy valaha még beteszi lábát a Roxfortba, azt pedig még annyira sem, hogy tanítani fog ott. Azonban Remus Lupin keresztül húzta számításait mikor feltételül szabta, hogy Maya legyen a helyettese.
Mikor Perselus Piton meglátta a nőt úgy érezte, hogy valaki egy mázsás kővet dobott gyomrába/savat öntőt le a torkán. Talán ezért vitte a lélek arra, hogy felkeresse Albus Dumbledore-t.
- Évek óta nem láttam - rázta fejét a férfi. - Szerintem az élteti, hogy idegesít - tette hozzá kissé megkésve Perselus.
- Ugyan, lássad be Perselus, hogy hiányzott neked Maya - somolygot Dumbledore.
- Előbb csókolom meg Lupint vagy Pomona mandragóráit - horkantott Perselus.
- Rosszul állsz a dolgokhoz Perselus, Maya rengeteget érdeklődött irántad - ciccegett Dumbledore. - Nagyjából fél évente kaptam tőle levelet amiben felőled kérdezett, és készségesen meg is válaszoltam minden kérdését.
- Nem kell tekintettel lennem egy nő hóbortjaira sem - felelt a férfi, és tovább nem is várva elhagyta az igazgató irodáját.
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
A téli szünet után Maya a folyosókat róva, gondolataiba merülve igyekezett Remushoz, azonban egy kanyarnak hála Perselus mellkasával nézhetett farkasszemet. A fekete hajú egy sóhaj után igyekezett kikerülni a nőt, azonban Maya folyamatosan elé lépett.- Meddig nézel még át rajtam Perselus? - szólította meg halkan Maya a férfit.
- Az elkövetkezendő évben, és azután - préselte össze ajkait a férfi.
- Ennyire megutáltál Perselus? - kérdezte hitetlenkedve Maya. - Amiért nem voltam a tárgyalásodon?
- Ezt sose hozd szóba - hunyta le egy pillanatra szemeit Perselus.
- Rendben, akkor beszéljük meg azt, hogy mi történt veled az elmúlt években - vont vállat Maya, majd maga után húzta régi barátját.
- Tudom, hogy mindent tudsz Maya - állt meg a férfi. - Tehát itt neked kell mesélni. Mi történt azután, hogy nem jelentem meg a szertartáson?
- Csalódott voltam amiért nem jöttél el, de az esküvő meg lett tarva, ezt követően a tárgyalásod napján megszületett a lányunk, Eileen Reed akit nyugodtan neveltem, és nevelek is Frankkel - magyarázta Maya.
- Eileen Reed? - kérdezte meglepetten a férfi. - Egyáltalán nem ismerős ez a név.
- Mivel nem itt hanem, az Ilvermorny-ban tanul - vont vállat Maya. - Egészen idáig Amerikában éltünk, de nem szeretett volna iskolát váltani, az ünnepekkor volt itthon, legközelebb nyáron találkozunk biztosan, és bár még sosem találkoztatok, Eileeb úgy tudja, hogy te vagy a keresztapja, ugyanis valóban téged szerettelek volna megkérni.
- Ezesetben ideje lenne nyáron meglátogatnom a keresztlányom - mosolyodott el halványan Perselus és Maya is hasonlóan cselekedett...
ESTÁS LEYENDO
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
Historia CortaMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...