Sirius Black🌈4

608 20 2
                                    

Kérte: Elizabet_BTS

Karakter: Elizabet Green-Liz

Legjobb barátnő: Ava Miller

Elizabet Green a legtöbb ember számára csak Liz egy gyönyörű teremtés volt a szőkés-barna hajával és smaragd zöld szemeivel, talán ezért is szeretette Őt Sirius Black, Liz a világ legszerencsésebb lányának érezte magát, hisz a nagy Sirius Black Őt választotta és már évek óta együtt is voltak. A bajok akkor kezdődtek mikor Liz barátnője Ava összegabalyodott Siriussal. Sirius nem tudta volna megmagyarázni, hogy mi vonzotta Avához, de vele ellentétben Ava igen, hisz még egy fiú sem tudott ellenálni a fekete hajának és az éj sötétjére emlékeztető szemeknek. Liz pedig semmit sem sejtett, hiszen bízott Siriusban és nem hitte volna, hogy a fiú megcsalná. Liz a lány mosdó egyik fülkéjében ült miután kiadta a gyomra tartalmát, mikor egy érdekes beszélgetés ütötte meg a füleit.

- Ava, igaz, hogy Sirius Balck volt a legutóbbi áldozatod? - vihogott egy Liz számára ismeretlen lány.

- Igen - hallhatta Liz, s tudta, hogy Ava szája egy önelégült mosolyra húzódott.

- Ezt Liz is tudja? - kérdezte egy harmadik személy.

- Nem, és mindenkinek addig a legjobb - nevetett Ava, Liz pedig nem akart tovább hallgatózni helyette kiment a fülkéből.

- Liz - kapta fel a fejét Ava.

- Igen, ez a nevem - bólintott Liz és ki sietett a mosdóból. Lizt szinte arcon csapta az igazság, hogy lehetett ennyire naiv? Hogy nem vette észre, hogy mi van barátja és Ava között? Liz teljesen a gondolataiba merült és elment a nevető Tekergők mellet. Sirius elkomorult és rögtön a lány után sietett.

- Egyetlenem - érintette meg Sirius Liz karját.

- Ne érj hozzám! - sziszegte sértetten a lány.

- Mi a baj? - ráncolta a szemöldökét Sirius.

- Ava - sóhajtott Liz.

- Mi van vele? - kérdezte a Black fiú.

- Új ágymelegitője van - villantak meg Liz szemei.

- Ez miért baj?

- Mert te vagy az Black - folytak könnyek Liz arcán.

- Honnan vettél ilyen butaságot? - lépett barátnője felé a fiú.

- Hallottam, hallottam amikor Ava ezzel dicsekedett - hátrált Liz.

- Hazudik - bizonygatta a fiú.

- Bár így lenne, de nem - súgta a lány. - Ava soha se hazudik, büszkeség neki ha más lány barátját csábítja ágyba - zokogott Liz.

- Liz, te vagy az egyetlen akivel bármi féle kapcsolatom volt az elmúlt három évben - fogta meg Liz kezét a fiú, de a lány elrántotta a kezét.

- Az igazat mond el! - súgta vészjóslóan Liz.

- Én valóban Ava ágyába kötöttem ki, de - sóhajtott Sirius.

- Nincs de, megcsaltál - nevetett hisztérikusan Liz. - Hányszor?

- Maximum háromszor, annyira sajnálom Liz - próbálkozott ismét a Black fiú.

- Én azt sajnálom, hogy rád áldoztam három évet az életemből - köpte a szavakat a Green lány és ott hagyta a letaglózott Sirius Blacket. Másnap már az egész Roxfort tudta, hogy a Green-Black pár amit mindenki annyira szeretett nincs többé, aminek nem kevés fiú örült, hisz azt hitték, hogy így van esélyük Liznél. De csak reménykedhettek, mivel Liz megfogadta, hogy soha többé nem dől be egy hím neműnek sem. A szakítást követő héten Sirius Black meglátta amint az öccse beszél Lizzel és nagyon féltékeny lett, pedig Liz csak az közölte a kisebbik Black fivérrel, hogy nagybácsi lesz. Lily Evans aki a Tekergők körébe került észre vette, hogy Sirius szemei Lizen időznek el ezért megszólította a fiút.

- Sirius, azt hiszem tudnod kell valamit - mondta a vörös hajú lány.

- Hallgatlak Liliom - vigyorgót Sirius.

- Liz holnap elhagyja a Roxfortot - jelentette ki a lány.

- Mi? Miért? - kiáltott fel Sirius.

- Nem tudom, de már mindenét elpakolta és elbúcsúzott tőlünk - vont vállat Lily.

- Igazából tőlem is - mondta csendesen Peter.

- Tőlem is - mondta egyszerre James és Remus.

- Értem, de nem érdekel - legyintett a fiú, de valójában nagyon is érdekelte.

- Ha te mondod - sóhajtott Lily, s más vizekre terelték a beszélgetést. Sirius még sosem érezte azt, hogy ennyire gyorsan menne az idő, de mióta tudta, hogy a lány akit szeret elmegy úgy érezte, hogy valaki direkt forgatja gyorsabban az óra mutatókat. A másnap délelőtt hamar elérkezett és Liz szülei társaságában indult el a számukra kijelölt fiákerhez, mire a Black fiú döntött.

- Liz - kiáltotta, de a lány hátra se nézett - Elizabet Green - próbálkozott újra és ez hatásosnak bizonyult, mivel a lány megállt.

- Mit akarsz Black? - kérdezte a lány ridegen.

- Ezt - lendült előre a fiú és ajkát a lány ajkaira tapasztotta, az egész nem tartott tovább két másodpercnél, de Siriust mégis boldoggá tette. - Ezt meg kellett tennem - pihegte a fiú, s a következő pillanatban Liz tenyere csattant az arcán.

- Ezt meg kellett tennem - súgta Liz, majd haját hátra dobva megfordult és vissza se nézve elhagyta a roxforti birtokot.

A hónapok teltek és a hónapok évekké nőtték ki magukat. Liz boldog, független, egyedül álló anyuka lett és büszkén nevelte lányát az imádni való Samanta Greent. Mi lett Siriussal? Egyedül élt egy kis házban nem messze a Potter családtól. Sirius sose tudta meg, hogy van egy lánya azonban Regelus egy kiváló nagybácsi volt, akit Samanta imádott. Apropó Samanta, a lány tudta, hogy ki az apja, de soha se érezte azt, hogy neki muszáj beszélni a férfival és úgy érezte, hogy az élete Sirius nélkül is kerek volt.

Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora