Molly Weasley

212 10 6
                                    

Kérte; _Sophiesworld_
Remélem tetszik, és nem okozott csalódást. (⁠ ⁠ꈍ⁠ᴗ⁠ꈍ⁠)

Főszereplő; Flora Gale-10 éves

A karácsonyi készülődés közepette Molly Weasley mellett férje, Arthur olvasta fel a nőnek a neki címzett leveleket. Azonban a férfi egyik pillanatról a másikra elhallgatott, mikor kinyitott egy újabb levelet.

- Arthur!? Miért némultál el? - tette le a kezéből a seprűt Molly.

- Daisy meghalt - nyújtotta neje felé a minisztérium levelét Arthur. - Azt kérte, hogy ha idő előtt távozna vedd magadhoz a lányát, Florát.

- Merlinre, mit érezhet most szegényke - csillogott szomorú könnyektől az asszony szeme. - Arthur, nem...nem hagyhatom a muglik gondjaira. Ha mi nem cselekszünk, ki tudja kikhez kerül?

- Nyugodj meg Molly drágám. Írj egy levelet, amiben értesíted a minisztériumot arról, hogy még a mai nap folyamán elmegyünk Floráért.

- Köszönöm, köszönöm - nyomott egy hatalmas csókot a férje arcára Molly, majd elsietett megírni a levelet.

- A miniszter úr ma délután négy órakor fogadja Önöket - állt meg Molly előtt a levél elküldése után tíz perccel a farkas alakú patrónus.

- Jó napot Arthur, Molly - fogadta a Weasley család fejeit Cornelius.

- Miniszterelnök úr - fogott kezet a férfival Arthur.

- Jól értesültem arról, hogy magukhoz veszik Flora Gale-t? - kérdezte a férfi miután hellyel kínálta vendégeit. - Tudják, általában az árván maradt varázsló gyerekek a mugli világba kerülnek, ez egy külön eset, Mrs Gale meghagyta, hogy a lány gyámjai maguk legyenek.

- Jól értesült uram - bólintott a Weasley család feje.

- Ezesetben míg Arthur és én kitöltjük a dokumentumokat, addig tud beszélni Florával - fordult Molly felé a miniszter. - Conrad átkíséri Florához.

- Rendben - bólintott Molly, majd követte a fiatal aurort. - Köszönöm - lépett be a Conrad által mutatott ajtón Molly, majd halkan az ablakon kibámuló Florához lépett és beszélni kezdett; - Szia Flora, biztosan nem emlékszel rám, már nem találkoztunk négy éve, de anya azt kérte, hogy vegyelek magamhoz.

- Molly néni? - csodálkozott a szőke.

- Jaj, hát mégis tudod ki vagyok - vidult fel a nő.

- Igen, anya mostanában sokat mesélt rólad - kezdte halkan Flora. - Tudtuk, hogy már nem lehet velem sokáig ezért kikérte a véleményem arról, hogy apa gondom tudja-e viselni. Arra jutottunk, hogy nem így anya azt mondta, hogy nálad jó helyem lesz. Tudta, hogy nem hagysz muglik gondjaira. Valóban elviszel innen Molly néni?

- Természetesen kis szívem - mosolygott Molly. - Gyere, hamarosan az új otthonodban leszel - mentek vissza a miniszterelnökhöz ahol már csak Flora aláírása hiányzott a papírokról.

- Sok sikert a továbbiakban Flora Gale-Weasley - fogott kezet a lánnyal Caramel, majd életében először az Odúba, az új otthonába ment a Weasley házaspárral.

[Téli szünet kezdete]

Flora csendben figyelte ahogy Molly pálca mozdulatai életre keltik a konyhát, ahogy kezdetét veszi a szervezkedés a gyerekei kedvéért. Molly pedig teljesen elmerült a gondolataiban, nem értette, hogy Flora miért húzódott ennyire vissza mióta elhozták a minisztertől.

- Szeretnél Arthurral menni Flora? - kérdezte kedvesen Molly, de a lány csak némán nemet intett a fejével. - Hát jó - sóhajtott a nő, majd vissza fordult a fazék felé miközben Arthur elhagyta a házat és Flora tovább nézegette az apjától érkezett képeslapokat.

- Kedvelni fognak a gyerekeid? - kérdezte váratlanul Flora.

- Eleinte talán távolságtartóak lesznek, de biztos vagyok benne, hogy idővel megkedvelnek majd - felelt némi töprengés után Molly, és úgy látszott Flora csak ennyit várt tőle, ismét csendbe burkolózott. Hosszú percek szaladtak el egymás mellett, mire Flora mozgolódást hallott odakintről.

- Mielőtt bementek tudnotok kell, hogy... - akarta értesíteni gyerekeit Arthur, de azok csak berontottak.

- Te meg ki vagy? - kérdezte gorombán Ron, mikor beért a konyhába és meglátta Florát. - Ez Harry helye.

- Ron - kiáltott fel Molly. - Légy kedvesebb a húgoddal.

- Nem mondtam Ginnynek semmit - felelt Ron. - Lent sincs.

- Ronald Weasley, légy kedves Florával már Ő is a családunk tagja - állt a lány mögé Molly. - Gyere kis szívem, ülj át ide - adta át Florának Bill helyét Mrs Weasley. - Bill csak karácsonyra érkezik.

- Mrs Weasley, felmehetek inkább Ginnyhez? - pillantott fel csillogó szemekkel Flora.

- Persze, menj csak - mosolygott a nő, majd haragos arccal figyelte fiait.

- Valaki majdnem letarolt a lépcsőn. Ki ő, és miért van itt? - kérdezte Percy mikor beért a konyhába.

- Flora Gale, egy barátnőm lánya - felelt Molly. - Sajnos a napokban váratlanul elhunyt az édesanyja, aki meghagyta, hogy szeretné ha édesapátok és én nevelnénk fel Florát.

- Gratulálok Ron... - hajolt öccséhez Fred.

- Belegázoltál egy gyászoló lány lelkébe - cicegett George.

- Tudom, hogy ez furcsa most fiúk, neki is és nektek is - folytatta Mrs Weasley. - De idővel valóban olyan lesz majd, mint a második húgotok.

[Karácsony reggele]

Karácsony reggelén az Odúban egyszerre hangzott fel minden szobából a lábak dobogása. Egyedül Flora maradt a szobában, nem tudta, hogy kéne viselkednie, ez az első karácsonya amit nem csak az anyjával tölt, amit Daisy nélkül és egy ekkora család körében ünnepel. Néhány perccel később Bill lesett be a szobába, majd becsukta maga mögött az ajtót.

- Szia Flora - ült le a lánnyal szemben Bill. - Bill vagyok, a dilis család legnagyobbja.

- Szia Bill - mosolygott halványan Flora.

- Szereted a karácsonyt? - kérdezte Bill.

- Igen, de kicsit félek - vallotta be a szőke hajú lány. - Ez az első karácsonyom anya nélkül.

- Ne félj, anyukád sajnos már nem lehet veled, de kaptál egy második esélyt - mosolygott Bill. - Kaptál egy néha túlbuzgó anyukát, egy kissé szeleburdi apukát és hét sajátosan furcsa testvért.

- Igazad van - nevetett halkan Flora. - Kaptam egy új családot. Köszönöm Bill.

- Mit is? - érdeklődött a fiatal férfi.

- Hogy felnyitottad a szemem - pattant fel az ágyról Flora. - Aki utoljára ér le a másiknak adja a heti desszertjét - szaladt az ajtó felé Flora, Bill pedig döbbenten nézett utána.

- Flora - vette észre a lányt Molly. - Gyere kis szívem - hívta magához az asszony.

- Boldog Karácsonyt Molly néni - karolta át a nő derekát Flora.

- Boldog Karácsonyt Flora - mosolygott Molly, majd még szélesebb lett a mosolya mikor meglátta, hogy a gyerekei és Flora közösen ülnek a kandalló környékén és elmélyülten beszélgetnek. Flora a Weasley pulcsujába bújva, mosolyogva hallgatta az ikrek történeteit és a Ron-Harry duó beszámolóját, de Ginny Roxfortos élete érdekelte igazán, hogy egy lány hogyan érvényesül a Roxfortban és, hogy Ő mire számíthat ha a következő szeptemberben végre Ő is bekerül a száz tornyú kastélyba.

Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora