Kérte: senki, de nagyon kikívánkozót☺
Szavak száma: kb.1500
T/N= te neved
Teljes neved: T/N McCall (20-30 élet kor, te döntőd el.)
H/Sz= hajad színe
K/D/C= kedvenc dalod címe
Scott unokatestvére vagy és Allison nem halt meg!! Minden külső szemszögből íródott!! Peter megcsalt, te pedig elhagyod a várost.
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
- Biztos vagy abban T/N, hogy itt hagyod Beacon Hillst? - kérdezte Scott az előtte álló nőt.
- Biztos Scott - bólintott a nő.
- Miért mész el? - szólalt meg Melissa.
- Itt nem biztonságos - súgta T/N.
- Eddig nem zavart - cukkolta a nőt Melissa.
- Mert eddig nem volt terhes - mondta Scott aki hallotta a plusz egy szívverést.
- Farkas hallás - csóválta a fejét mosolyogva T/N.
- Hát igen - vakargatta a fejét Scott.
- Nyugi Scott, elakartam mondani vagyis csak nektek, de elakartam - helyesbített a nő.
- A többieknek miért nem? - kérdezte a lány vagyis nő unokaöccse.
- Mert Lydia nehezen tart titkot és Stiles sem a legmegbízhatóbb.
- Malia vagy Allison? - kíváncsiskodott Melissa.
- Malia nem hiszem, hogy örülne egy kis tesónak - sóhajtott T/N. - Allison pedig tudja, vele voltam az orvosnál.
- Vigyázz magatokra - ölelte meg Melissa a nőt, mikor megérkezett a taxi amit T/N hívott.
- Úgy lesz, ígérem - szorongatta meg T/N a nőt.
- Remélem rossz kölyök lesz - ölelte meg Scott a nőt.
- Te fogsz rá vigyázni - vágta rá T/N.
- Kellett megszólalnom - sóhajtott a fiú, de azért mosolygott.
Ezután T/N beszállt a taxiba és mosolyogva intett vissza a két utolsó családtagjának.
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
§ 4 évvel később §
Négy év, négy csodálatos év amit T/N a világ minden kincséért sem cserélte volna el. Zara. Sok embernek csak egy név a sok közül, de T/N-nek a világot jelenti. Zara McCall édesanyja társaságában utazott Beacon Hills felé, ahol Scott és Melissa épp egy falka gyűlésen vett részt. Amint T/N leparkolt a ház előtt a kis Zara szaladt is a ház felé, s T/N hamar utána is szaladt, de addigra a lány berontott a házba.
- Melissa néni - vetette a megszólított nő nyakába magát Zara.
- Zara édesem, nagyon örülők annak, hogy itt vagy - szorongatta Melissa a kislányt. - De hol van anya?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
Короткий рассказMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...