Kérte: Feketevary
Karakter: Missy Lang-24 éves
A sárga nyakkendős lány lehorgasztott fejjel siettet a Roxfort folyosóin. Takarodó után nem lehetne kint, de nem bírt aludni. Gondolatai folyton elkalandoztak egy bizonyos professzor felé. Missy a megfelelő ajtót elérve egy pillanarig habozott, végül egy vállránditás után bekopogott. A fekete hajú férfi fáradtan nyitott ajtót és-látszólag-érzelemmentes arccal biccentett a lánynak aki mosolyogva surrant be mellette. Missy egy percig sem zavartatta magát és dúdolgatva sajátította ki a lakosztály konyháját, nyugodtan készítette a bögre teát mit rendszeresen a professzor társaságában fogyasztott.
- Igazán otthonosan mozogsz már itt Missy - lépett mellé a férfi.
- Valóban - bólintott Missy - talán be is költözöm. Mit szólsz?
- Azt, hogy eszedbe se jusson ezt megemlíteni másnak - sóhajtott a férfi, kezdte megszokni a lány pocsék humorérzékét.
- Nem viccelek Perselus - dermedt meg egy pillanat alatt a szőke hajú lány.
- Missy kérlek ne kezdjük azt amit egy hete - rázta fejét Perselus.
- Nem kezdjük, akkor be se fejeztük - bökött a férfi mellkasára Missy.
- Nem voltál józan, letámadtál - világosította fel Missyt a férfi.
- Te pedig egy percig sem ellenkeztél - fűzte hozzá a lány.
- Mindössze 16 éves vagy Missy az ég szerelmére - csattant fel Perselus.
- Az lényegtelen - legyintett a lány. - A szerelmet nem korban kell nézni. Miért nem tudod egyszerűen a szemembe mondani, hogy nem szeretsz? Fájna, de legalább nem epekednék reménytelenül.
- Nem mondom, mert hazugság lenne.
- Akkor miért taszítasz el magadtól? - kérdezte Missy könnyektől homályos tekintettel.
- Mert mikor legutóbb szerelmes voltam a személy meghalt - vetette oda félvállról a férfi.
- Nem félek a haláltól - súgta a férfi fülébe Missy. - Van aki miatt érdekes meghalni - pillantott a fekete szemekbe Missy, melyben rengeteg érzelem kavargott.
- Missy...- akart eltávolodni Perselus, de a lány nem engedte;
- Ne gondolkodj annyit, csak légy egy kicsit önző és törekedj a saját boldogságodra.
- Ezestben önző módon kisajátítalak - felelte Perselus és Missy hatalmas örömére egy csókba invitálta Őt.
***********************
Missy még ártatlan éveit élte mikor a sokak által rettegett Voldemort hatalma csúcsán volt. Most most mégis úgy látszott, hogy neki is szembe kell néznie a mágussal. A nő számára kérdés sem volt, hogy csatlakozik a Főnix Rendjébe és hálás volt Tonksnak amiért hitt benne és megemlítette Dumbledore-nak mint potenciális jelöltet.
Édesapja büszke lenne rá, ugyanis a férfi mint a Rend tagja vesztette életét, hősi halált hallva.
Missy lelkesedése a Rend iránt azonban egyre inkább fogyott, mikor érthetetlen okokból kifolyólag a főhadiszállásra lett száműzve Sirius Balck mellé. Nem mintha Sirius rossz társaság lett volna, sőt kimondottan jóban voltak, a férfi remek történeteket tudott a lány apjáról, de egy kissé kezdett becsavarodni a diliházra hasonlító kúriában.
- Ilyet még nem pipáltam - füttyentett Sirius és a pár szétrebbent.
Piton rezzenéstelen arccal nézte Siriust, Missy pedig fülig pirult amit párja nem tudott hova tenni? Szégyenében pirult el a nő?
- Apád forog a sírjában - pillantott Missy szemeibe a Black férfi.
- Valóban? - lépett kedvese elé Perselus.
- Pontosan Piton - biccentett Sirius. - Épp miattad és amiatt mert a lánya veled van együtt, ami Missynél kialakult az apa komplexus.
- Miattad van az egész - lökte el maga elől szerelmét a Lang nő. - Évek óta Perselus a párom és a te felelőtlenséged miatt lett "apa komplexusom".
- Miattam? - kérdezett vissza megütközve Sirius.
- Igen, hiszen az apám helyetted halt meg. Ki volt aki elvállalta a feladatot? Te! Ki volt aki az azt megelőző nap mégis felöntött a garatra? Szintén te! Az apám pedig helyetted sétált a halálba - sorolta Missy szemrehányóan. - Talán nem normális és nem is elfogadót a kapcsolatunk, de szeretem Perselust.
Missy csendben figyelte a körülötte történő dolgokat, egyik cselekedet vonta maga után a másikat, Ő pedig ott állt a két párbajozó férfi között miközben remegett, mint a nyárfa levél.
Mégis hogyan fajultak idáig a dolgok? Ennyi mindent törölt volna az agya a hirtelen kialakult sokkhatás miatt?
Fülsértő durranás és két jajdulás jelezte a párbaj végét.
- Missy - lépett a nő felé óvatosan Tonks.
- Dora, tudja - kapta kétségbeesetten a Tonks lányra tekintetét Missy. - Sirius látott minket.
- Az nem baj Missy, nem tettetek semmi rosszat - rázta fejét Tonks és átkarolta a nőt. - Kimerültnek látszol jobb lenne ha pihennél.
- Igen, az talán jót tenne - bólintott Missy és felbotorkált a lépcsőn. Perselus indult volna kedvese után, mikor egy kéz siklott a vállára és tartotta vissza.
- Gyűlés lesz, most nem mehetsz utána - mondta a Weasley család feje. - A jelentésed után majd utána mész.
A férfi biccentett és gyors léptekkel közelítette meg a szalont, hatalmas bosszúságára Albus Dumbledore késett így közel két órával később tudott csak felmenni Missy-hez. A szőke hajú nő halkan szuszogott és néha-néha összeráncolta szemöldökét.
Talám rémálma van-futott át a gondolat Perselus fején.
Missy-nek azonban nem rémálma, mégcsak álma sem. Megjátszotta, hogy alszik. Tudta, hogy párja ilyenkor őszintén kiönti neki a lelkét. S ezúttal sem kellett sokat várnia, a Piton férfi befeküdt mellé és viszonylag halkan kezdte el a nő hajába mormolni mondandóját;
- Nagyon remélem, hogy Black marhasága nem befolyásolt és még továbbra is szeretsz mégha alkalmaként elviselhetetlen is vagyok. Nem szeretnék úgy visszamenni a Roxfort-ba, hogy ismét pánikrohamaid vannak. Aggódom érted és épp ezért kell a téren maradnod, nem szeretném, hogy bajod essen.
- Nem kell félteni Perselus - fordult meg a férfi ölelésében Missy. - A rohamok nagyon ritkák és a házat sem hagyom el, ígérem. Túl fontos vagy nekem és nem akarok nélküled maradni, de tudom, hogy így lesz.
- Szeretlek Missy és ha ennek a mizériának vége akkor feleségük veszlek, ebben biztos vagyok - csókolt a nő hajába Perselus.
- Szeretlek Perselus - mosolygott Missy és a férfi biztonságot nyújtó, meleg ölelésében aludt el, nem sejtve, hogy mindketten megszegik egy-egy ígéretüket...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
Kısa HikayeMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...