Kérte; sara_skywalker_tano
Sajnálom amiért ilyen sokáig húzódott, és amiért elég rövid lett.
(;ŏ﹏ŏ)Solariai T/N hercegnő - Az olvasó
Bloom össze zavarodva pillantott a vitatkozó testvérekre, egyáltalán nem értette, hogy ezúttal min kapott össze a két hercegnő, de már egészen kezdett hozzászokni azonban Stella kérdése egy perc alatt fagyasztotta meg a levegőt a szobában, és mindenki feszülten várta T/N válaszát;
- Miért Riven?
- Ő az egyetlen aki megért engem - válaszolt T/N, majd kiindult a szobából. - Te pedig ne próbálj engem oktatni, még mindig Sky után szaladsz ami épp olyan rossz fényt vett egy hercegnőre mint az én életvitelem.
- Védeni próbállak - kiáltott húgára Stella.
- Mégis mitől? - szólt közbe Bloom.
- Önmagától - felelt felszegett állal Stella.
- Nem kell - nyelte le könnyeit T/N. - Tőled kéne megvédeni, de nem csak engem és mindketten tudjuk, hogy ez mit jelent - fordított hátat a sértett hercegnő és ott hagyta a megrökönyödött ötöst.
[Órákkal később]
Hangos kopogás zavarta meg a lány szobában uralkodó csendet, így mind összezavarodva nézték a kivágodó ajtót.
- Sky! Te mit keresel itt? - sietett a fiú felé Bloom, de az csak kikerülte és Stella elé lépett.
- T/N-t megsebesítette egy perzselt, mielőtt eszméletét vesztette annyit mondott, hogy gyűrű.
- Ilyenkor hol van a hőse? - kérdezte gúnyosan Stella, majd a teljes mondat értelmet nyert számára. - Hogy mit mondtál!?
- T/N-t megsebesítette egy perzselt - ismételte meg Sky.
- Istenem - súgta maga elé Stella majd a többiekkel nem törődve sietett húga feltételezett tartózkodási helye felé ahol hatalmas robajjal vágta ki az ajtót.
- Stella, ide nem ronthatsz be csak így - sietett a szőke felé Terra, de az kikerülte miközben hanyagul válaszolt;
- T/N hercegnő, az állapota fontosabb annál minthogy a harcosok megkarcolják egymást.
- Hol van? - kérdezte halkan T/N. - Hol van Riven? - ismételte meg kérdését a lány.
- Elment - pillantott oldalra szomorúan Sky.
- Elment? Mégis hova? - tornázta feljebb magát nehezen a fiatalabb hercegnő.
- Megkeresni a perzseltet - válaszolt bűntudatosan Stella.
- Mégis...mégis mikor? - szaladt le egy árva könnycsepp T/N arcán. - Sky - fordult a szőke felé.
- Miután itthagyott téged biztonságban - telepedett le az ágy melletti székre Sky. - Tőle tudtam meg, hogy itt vagy és az Ő kérésére mentem el Stelláért.
- Ment vele valaki? - kérdezte halkan T/N.
- Nem, egyedül ment - felelt Sky. - De elküldtem Dean-t, hogy szóljon Silva-nak valószínűleg hamarosan egy csapat indul Riven után.
T/N meredten bámult maga elé miután felfogta, hogy a fiú teljesen egyedül ment el igencsak hiányos tudással, majd keserves zokogásban tört ki. A fiatalabb hercegnő az időközben mellé telepedő nővére vállán sírt, így észre sem vette, hogy Sky elsiet néhány harcos társaságában, legközelebb arra kapta fel e fejét, hogy két személy vitatkozik;
- Felelőtlen voltál Riven - hallatszott Silva dühös hangja.
- A fejmosást nem most kérem - érkezett a felelet a T/N számára oly' kedves hangtól. - Előbb tudnom kell, hogy T/N jól van.
- T/N remekül van - állt Riven elé Stella -, az egyetlen baja, hogy aggódik érted.
- Már itt vagyok - kerülete ki Stellát Riven -, és ha Ő jól van akkor én is jól vagyok - szólt még vissza a válla felett, majd leült a Stella által üresen hagyott helyre. - Hogy érzed magad?
- Sokkal jobban - mosolygott halványan T/N.
- De a seb - pillantott a lány oldalára Riven -, nem az a perzselt volt - fogta fel lassan a fiú.
- Ne aggódj, mondtam, hogy már jobban vagyok - szorította meg a fiú kezét T/N. - Nála volt a gyűrű?
- Igen - nyújtotta az ékszert a lány felé Riven, az pedig el is vette tőle.
- Ez a bizonyíték arra, hogy jó perzselt volt az akit megtaláltál - forgatta ujjai között a gyűrűt T/N.
- De...
- Nincs de, biztos, hogy kell némi idő a gyógyuláshoz - szakította félbe a fiú mondatát T/N. - Mr Harvey szerint elég mély a seb, de ígérem jól leszek - döntötte homlokát Rivenéhez a hercegnő.
- Nem akarlak elveszíteni - vallotta be halkan a fiú.
- Nem is fogsz - ígérte T/N és óvatosan összeillesztette ajkait.
CZYTASZ
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
Krótkie OpowiadaniaMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...