Sirius Black👥7

427 14 1
                                    

Kérte: Feketevary

Karakter: Nancy Dursley-35 éves

Eltér az eredeti cselekménytől!

***********************

A Grimmuald tér tizenkettes számú háza taszította Nancy Dursley-t, s ezen érzésével nem volt egyedül. Az ott élő Sirius sem kimondottan rajongott a dohos és penészes környezetért. A fiatal nő élete nem volt valami kalandos, dolgozott egy Abszolúti kisboltban, a Rend gyűlésire járt, majd a ház körüli tevékenységeit végezte el napról-napra. Sőt a Rend gyűléseit legszívesebben kerülte, nem is volt túl népszerű a rendtagok között tekintettel arra, hogy a nő bátyja szörnyű körülményeket biztosított társadalmuk hősének. Lehetősége sem volt jó színben feltűnni, folyton olyan dolgokat bíztak rá amit nem tudott véghezvinni.

Viszont most bizonyítani fog, a Potter fiú biztonságba juttatását fogja segíteni, hiba nélkül véghezviszi feladatát. Legalábbis azt a kicsit amit kapott, figyelnie kell a környéket esetleges halálfalók után kutatva.

S úgy látszott, Merlin meghallgatta a fiatal nő fohászkodását. Zökkenő mentesen sikerült Harryt a Grimmuald térre juttatniuk.

A várt elismerése elmaradt, s még csak kedvesebbek sem igazán voltak vele. Kedvesebbek? Egy frászt, csak még ellenségesebbek lettek vele.

Élete főmegkeserítője pedig ex-barátja volt.

Sirius Black kedvelte a nőt, de a Vernon ellen irányuló haragját a nőre irányította. A férfi tudta, hogy nem etikus és igazságtalan, azonban legnagyobb bánatára nem vághatott semmit sem a Dursley férfi arcába. Így hát maradt Nancy életének megkeserítése.

- Mit csinálsz még itt Dursley? - vonta kérdőre Sirius az emeletre lopakodó nőt.

- Szeretnék elköszönni Harry-től - felelt Nancy meg sem állva.

- Vagy inkább elvinni a te Nagy uradnak? - fordította maga felé a férfi Nancy-t.

- Ne legyél hülye Black! - csattant a nő hangja akár az ostor. - Harry nem csak neked jelent sokat, nem csak James fia, hanem Lily-é is és nem csak a te keresztfiad hanem az enyém is.

- Neked nincs Harry-hez semmi jogod - indult le a lépcsőn Sirius maga után húzva Nancy-t.

- Mégis több jogom van mint neked - mondta határozottan a nő.

- Ezt csak te gondolod így - legyintett Sirius.

- Nem igaz és ezt te is tudod. Mégis mennyi joga lehet egy körözött bűnözőnek?

- Nancy - hallatszott Sirius és Nancy mellől egy hang.

- El ne kezdj kioktatni Remus - intette le a Lupin férfit Nancy azelőtt, hogy bármit is mondhatott volna.

- Csak szólni szerettem volna, kint vár rád Nina és amíg nem mész ki addig gondolom itt lesz vele Greg is - felet Remus.

- Remek, köszönöm, hogy szóltál - bólintott Nancy.

- Ki a franc az a Nina? - kérdezte Sirius.

Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon