Kérte; SzonjaKatalinBirks
Az első évadban játszódik!!
T/N Hale=az olvasó [banshee]Scott összezavarodott mikor Derek egy mosolygó tizenévessel állt a nappalijuk közepén.
– Scott, T/N azt állítja hogy van egy közös feladatotok – kereste kulcsait Melissa.
– Igen, már emlékszem - bólintott lassan Scott.
- Nekem mennem kell – sóhajtott Melissa mikor megtalálta a kulcsait. – Csak ügyesen!
– Úgy lesz, szia anya – nyitott ajtót anyja előtt a McCall fiú, majd amint a nő kilépett az ajtón be is csukta azt. – Mit kerestek itt?
– Még mindig az alfa után nyomozunk ha nem lenne elég egyértelmű – forgatta szemeit a lány. – Stiles úton van – tette hozzá mikor látta, hogy Scott előveszi a mobilját.
Az ezt követő percek kínos csendben teltek, majd a Stilinski fiú érkezése beindította az elméletek gyártását és a különböző könyvek, hírfolyamok és honlapok böngészését. Bár hiába ugyanis minden amit Ők hasznosnak véltek zsák utcába vezetett.
– Feladom – dobta az asztalra a könyvet T/N.
– Csatlakozom – pattant fel Stiles eddigi helyéről, majd átvonult a konyhába.
– Kint megvárlak – szólt húgának Derek, majd becsapta az ajtót.
– Figyelmeztetni szeretnélek – kezdte egy sóhajt követően T/N, majd folytatta; – Tudom, hogy oda meg vissza vagy Allisonért, de vadász családból származik – állt meg a fiú előtt. – Egy nap ellened fordul, te pedig nem tudhatod hogy ez mikor lesz és hogy mit képes megtenni.
– Csak a féltékenység beszél belőled
– Biztos vagy ebben Scott? – hátrált az ajtó felé T/N. – Valóban érdeklőm irántad, épp ezért figyelmeztetlek.
– Bízom Allisonban – jelentette ki Scott.
– Ezesetben minden rendben – villantott egy gúnyos mosolyt T/N és kisietett a rá várakozó bátyjához.
– Akarsz róla beszélni? – indult el Derek, miután a lány bekötötte magát.
– Egyszer, de nem ma – sóhajtott T/N és csend telepedett az autóra.
[A bál]
– Szemmel kell tartanod Allisont – ragadta karon a Hale lányt Scott.
– Nem lehet Scott, Derek rájött valamire mennem kell – indult lassan tovább T/N.
– Ha fontos vagyok számodra megteszed – játszotta ki az adu ászát Scott.
– Ha kicsit is számitanék neked nem kérnéd ezt – folyt le az árva könnycsepp a lány arcán. – Figyeld a Derektől érkező hívásokat – hagyta magára a bűnbánó Scottot.
– Figyelj rám T/N, ezen múlik, hogy megtudjuk-e állítani az alfát – emlékeztette húgát Derek.
– Pontosan tudom Derek – sóhajtott a telefonba T/N. – Bár elég frusztráló, hogy egyedül sétálok az évekkel leégett házunkhoz úgy, hogy én banshee vagyok és abból sem a felvilágosultabb véglet.
– Ne terelj, koncentrálj a feladatodra – reagálta le túl könnyen a húga félelmét Derek.
– Keresel valakit T/N? – hallatszott a morgás szerű hang a lány háta mögött mire a fiatal banshee-ben meghűlt a vér és telefonja a földön végezte.
– T/N! T/N, mi történik ott?
– Peter – felelt T/N miután szembe fordult nagybátyjával, majd megpillantotta a férfi mellett Stilest. – Miért van itt?
– Vele tartom sakkban Scottot – válaszolt Peter, majd egy lusta mosoly után folytatta; – De ha tudom, hogy te önként besétálsz ide akkor nem vesződök vele. Te is elég lettél volna.
– Tévedsz, semmit sem jelentek Scottnak – sétált Peter felé remegő térdekkel T/N.
– Ez hamarosan kiderül – hagyta annyiban Peter mikor a lány bele lépett az egyik felállított csapdába. Peter elkövette azt a hibát, hogy hátat fordított a lánynak aki ezt kihasználva kiszabadult a csapdából. Aztán fájdalmsan nyekkenve egy fának csapódott mikor Peter hallásának hála lebukott. A Hale lány szédülni kezdett, mindenből többet látott mint kellett volna és a következő pillanatban elnyelte a békés sötétség.
– Mi történt? – kérdezte kotyagos fejjel T/N a mellette virrasztó bátyját. – Mindenki jól van?
– Peter és Kate kivételével – bólintott Derek. – Az első kérdésedre válaszolva, alfa lettem miután végeztem Peterrel.
– Jó döntés volt Derek – mosolygott T/N.
– Valaki vár rád, beengedhetem? – kérdezte Derek és miután húga bólintott ki is ment.
– Scott! – lepődött meg T/N és meglepetsége még nagyobb lett mikor a fiú egyszerűen magához húzta egy csókra...
ESTÁS LEYENDO
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
Historia CortaMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...