Kérte: _gyurukurafanvok_ - Sajnálom, hogy többet kellett várni és azt is, hogy rövid lett. (Amennyiben szeretnéd átírom.)
R/Fn=Random fiú név
R/Vn=Random vezeték névHalkan megjegyezném, hogy a hatodik prefence karakterei és szituációja még mindig várat magára.
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
A csendes szobában T/N ült meredten előre bámulva, némán folyó könnyei társaságában. Még mindig a hírekben hallott riporter hangja visszhangzott a fülében, és az amiről tudósított. Lagos-ban az egyik épület egy része felrobbant ami a tanúk elmondása alapján a Bosszúállók felelősége. De még ha ez tette volna annyira elkeseredetté, nem a fiatal Stark lelkét egy titok nyomta; szerelme is Lagosban volt az egyetemi csoportársaival és ha a fiúnak nincs profi védangyala akkor hatalmas valószínűséggel a halott áldozatok táborába sorolható.
- Bejöhetek? - lesett be néhány órával később a szobába Wanda a lány pedig bólintott. - Hoztam jégkrémet - törte meg a beálló csendet Wanda.
- Köszönöm - vette át a dobozt T/N.
- Akarsz róla beszélni? - kérdezte Wanda. - Nem szólok közbe, meghalhatlak és csak akkor adok tanácsot, ha te azt kéred.
- Fogalmam sincs arról, hogy mit akarok - zokogott T/N -, az egyik pillanatban törnék-zúznék a másikban pedig egyszerűen addig sírnék amíg könnyem van. Kegyetlenül hangzik, de nem a csoport társaim miatt sírok így, persze az Ő halálukat sem kívántam, de az, hogy R/Fn is ott volt kikészít - bontotta ki a jégkrémet a fiatal Stark. - Persze a szüleim semmit sem tudnak a kapcsolatunkról és ez így volt rendjén, de a tudat, hogy pont erről vitáztunk mielőtt elment - csóválta a fejét lemondóan T/N -, inkább idegeskednék most azon, hogy apa miként próbálja elüldözni vagy azon, hogy anya mennyire rohanja le a kérdésekkel - fejezte be még mindig sírva a lány és várakozóan Wandára tekintet.
- Én...én nem számítottam ekkora őszinteségi rohamra - ismerte be végül némi csend után a Skarlát Boszi -, de jól esik, hogy így megbízol bennem. És ne rémülj meg ettől a hangulat ingadozástól, ez az elején természetes, a gyászhoz tartozik. Ami a vitát illeti - gondolta át a hallottakat Wanda -, már nem tudsz rajt változtatni, de ne feledd - szorította meg a csüggedt Stark kezét Wanda - R/Fn életben lehet.
- Igazad van - eresztett egy halvány mosolyt T/N -, köszönöm - ölelte meg beszélgető partnerét.
[Mini TIME SKIP]
A Maximoff lány idegesen lépkedett az ifjú Stark szobája felé és feldúltan nyitott be.
- Mi volt a megbeszélésen? - pillantott fel laptopjáról T/N.
- Be akarnak minket skatulyázni, nem csinálhatunk semmit engedély nélkül - vágta be maga mögött az ajtót Wanda. - Van néhány napunk átgondolni, hogy alá írjuk-e a sokovia egyezményt.
- Tessék? - hőkölt hátra T/N. - Sokoviai egyezmény?
- Igen, az - ült a lány mellé Wanda. - Ha aláírjuk akkor az ENSZ egy alcsoportja irányít minket, ha nem akkor nem lesz tovább olyan, hogy Bosszúállók.
- Én tuti nem írnám alá - húzta fel orrát T/N. - A Bosszúállók már annyi jót tettek ezért az elcseszett világért, ha ti nem lesztek akkor ennél sokkal rosszabb lesz a helyzet.
- Ezt mond az apádnak és Natashának - kérte a lányt Wanda -, ugyanis Ők alá akarják írni.
- Továbbra is baromság - forgatta szemeit T/N. - Ennyi hülyét egy helyen.
- Ha most lelépek akkor támogatsz? - bökte ki nagy nehezen a kérdést Wanda.
- Nem csak támogatlak, de veled is megyek - biztosította barátnőjét T/N. - Ahogy valószínűleg mások is.
[TIME SKIP]
A lipcsei reptéren állva T/N Stark még az eddiginél is elszántabb lett és a lehető leghatározottabban tekintett a tőle méterekre álló apjára.
- Ha lehetőséged van tűnj el innen Buckyval - szólt Stevenek T/N, a férfi pedig biccentett. - Első körben talán rám fog koncentrálni és arra, hogy nem érdemlem meg azt, hogy Stark legyek.
- Ha csak ketten juttok ki innen akkor meg kell keresned R/Fn R/Vn-t - üzent észrevétlenül Wanda Amerika csillagos hősének, a férfi pedig a lány felé fordult és megértően bólintott. S láss csodát, Tony valóban a lánya kioktatásával kezdte meg a beszélgetést, közbe beiktatva epés megjegyzéseket és mire az ifjabb Stark feleszmélt kétségbe esetten kiáltott a lezuhanó keresztapja után.
[Az utolsó TIME SKIP]
Tony Stark az asztalon pihenő telefont figyelte és a nemrég elolvasott levél sorain töprengett. Miközben lánya csendben ült Wanda mellett és a gépre telepedett csendet a két lányhoz lépő Steve törte meg;
- Bucky és én Wakandába megyünk, ahogy a legtöbben, de téged kirakunk valahol.
- Tessék? - pattant fel T/N.
- Ne érts félre, én csak megtettem amit Wanda kért - nyomta vissza az ülésre T/N-t a férfi. - Ezért egy kis brooklyni lakásban vár rád R/Fn.
- Köszönöm - súgta könnyeit nyelve a H/Sz hajú -, rengeteget jelent nekem, hogy megtetted amit Wanda kért.
- Ez volt a legkevesebb azután amiket miattam vágott apád a fejedhez - biccentett félszegen Steve, majd sietve folytatta; - megérkeztünk.
- Vigyázz magadra - húzta magához T/N-t Wanda.
- Köszönöm - súgta ezzel egyidőben T/N a Maximoff lány fülébe és mire a társaság egyet pislantott a Stark lány már ott sem volt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
ContoMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...