A fejezet elején emlékek lesznek amiket Sirius Blackkel éltél át vagy valamilyen szinten kapcsolódnak hozzá, természetesen mindez a te szemszögedből.
"Az emlékek birodalmában minden relatív."
T/N=te neved
Teljes neved=T/N Evans
Testvér:-
Unokatestvér:Lily és Petunia Evans
H/Sz=haj szín
T/Sz=te szemszöged
Kérte: csakislo
****************************
ELSŐ ÉV
Egy vonaton szaladok H/Sz hajam lobog mögöttem, mugli vagyok és egy aranyvérű csapatba szaladtam bele akik szívesen a tudtomra adták volna, hogy a "sárvérűeknek" hol a helye. Annyira szaladtam, hogy egyenesen neki futottam valaminek vagyis inkább valakinek. Egy fiúnak mentem neki és a hátsó felemen landoltam ő pedig felém nyújtotta a kezét és segített talpra állni.
- Hova szaladsz ennyire szépségem? - kacsintott, amiről eszembe jutott, hogy én nem tudok és még válaszolni is elfelejtettem. - Remek, én is pont oda megyek. - húzott maga után és céltudatosan ment előre, majd bement egy kupéba ahol volt három fiú.
- Kit hoztál Sirius? - nézett rám a szemüveges fiú, így legalább tudtam, hogy akinek neki mentem Sirius.
- Nem tudom, eddig egy szót se szólt. - válaszolta Sirius.
- T/N Evans vagyok. - találtam meg a hangom.
- T/N, én James Potter vagyok. - mutatkozott be a szemüveges.
- Remus Lupin. - intett egy könyv mögül a fiú.
- Én Sirius Black vagyok. - mutatkozott be az úttorlaszom, majd egy kisebb duci fiúra mutatott. - Az pedig Peter Pettigrew.
- Nagyon örülők, de nekem már mennem kéne. - kezdtem hátrálni az ajtó felé.
- Végre T/N az egész vonatot átkutattam érted. - rontott be egy vörös ciklon a kupéba aki ismertebb nevén Lily Evans alias az unokatestvérem. S Lily választ sem várva rángatott maga után.
****************************
- GRIFFENDÉL - hangzott a süveg döntése én pedig mosolyogva mentem az előbb említett asztal felé a hangos taps kiséretében és helyet foglaltam Sirius mellett.
- Jó, hogy ide kerültél. - mosolygott a fiú.
- Igen, tényleg jó. - viszonoztam a mosolyt.
****************************
MÁSODIK ÉV
- Biztos, hogy ez jó ötlet? - kérdeztem Siriust.
- Igen, miért te nem akarod látni Bellát vörös-arany frizurával? - kérdezett vissza.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
ContoMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...