Tony Stark💑

495 13 3
                                    

Kérte: SofiCarpenter-master

T/N=te neved

D/n=apa neve

M/n=anya neve

H/Sz=hajad színe

Buona Fortuna!-Sok boldogságot!

Az egész írói szemszögből íródott, külön kitérve mindkét személyre, s természetesen együtt is feltűnnek majd.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

A torony egyik eldugott zúgában Tony Stark ügyködött teljesen elszigetelődve a társaitól. Nem is volt igazán eldugott a hely ahol Ő volt, sokkal inkább a saját kis birodalma volt, amit senki sem bojgatot. Kivételes eset volt tehát mikor Steve Rogers öltönyben lépett be a helyiségbe.

- Anthony Stark - hallatszott a szőke férfi háta mögül a dühödt kiáltás. - Jelenleg az oltár előtt kéne állnod - csörtetet be a Skarlát boszi feldúltan.

- Az oltár előtt? - ráncolta homlokát a milliárdos. - Tanú vagyok? Ma van az esküvőd Maximoff?

- Nem, én vagyok tanú a te esküvődön - felelt Wanda.

- Az esküvőmön, hát persze az ma van - bólintott mosolyogva Tony. - Úristen ma van az esküvőm - sápadt le a férfi. - T/N meg fog ölni.

- A helyébe az én is megtenném - vigyorgott Steve.

- Ahogy mindenki, T/N jelenleg Nat karjaiban zokog - csatlakozott a csapathoz Clint.

- Pont az övében? Benne van a legkevesebb kedvesség - hitetlenkedett Tony.

- Ne ezzel törődj, szed össze magad és hurcold a segged a templomba - bökött Tony mellkasára Wanda.

- Igaz, már így is megvárattam a szerelmem - kezdett a műhelyből mindenkit kiterelni a férfi. - Valaki nyugtassa meg T/N-t, legkésőbb húsz perc múlva ott vagyok.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Natasha töprengve figyelte a zokogó T/N-t majd vonakodva leült mellé és átkarolta, az emberi kapcsolatokhoz még mindig nem ért a legjobban, de igyekszik.

- Már nem szeret engem? - emelte az orosz nőre könnyes tekintetét a fiatal nő.

- Biztos vagyok benne, hogy szeret - mosolyodott el halványan Natasha.

- De akkor miért nincs még itt? - kérdezte csüggedten a H/Sz hajú nő.

- Ez az amit senki sem tud - adott választ az ex-bérgyilkos, a válasz azonban rosszabb helyzetet teremtett mintha nem lett volna.

- Mi van ha baja esett? Lehet elrabolta valaki, rengeteg ellenségetek van és Tony azelőtte is szerzett bőven ellenséget, hogy Bosszúálló lett volna belőle - hadarta kétségbe esetten T/N. - Tudtam, hogy vele kéne lennem, nem kéne hallgatnom a babonákra és most nem kéne aggódnom.

- Igazad van, akkor valószínűleg Tonyval lennél, de ki tudja, hogy hol - vetett ellen a vörös hajú nő.

- Hol van az a léhűtő kinek megengedten, hogy megkérje a kezed? - lépett a szobába T/N édesapja.

Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt