Remus Lupin 2👥

383 9 2
                                    

Karakter: Eleanor Dorea Potter

Eleanor Dorea Potter; Fekete, hátközépig erő haj, barna szem, angyali külső, ördögi belső. A csínytevés koronázatlan királynője, és a kviddics megszállottja.

Becenevek; Els/El

Kérte: _Sophiesword_

A fejezet alján még várat magára a 3. prefence szituációja!🌈

A vigyorgó Eleanor Potter és a szerényen mosolygó Remus Lupin párosa ült McGalagony professzorral szemben.

- Potter maga már meg sem lep - pillantott a fekete hajúra a professzor. - De maga prefektus Lupin, példát kéne mutatnia és a szobájába zavarni Pottert, akkor is ha szerelmes az ifjú hölgybe - fordult a fiú felé McGalagony.

- Na de professzor asszony, én is lehetnék prefektus, ha engen választ Lily Evans helyett - szerezte vissza a figyelmet egy másodperc alatt Eleanor. - Halkan meg is jegyezném, hogy meg is érdemeltem volna a kitűnő tanulmányi eredményeim, a kiemelkedő sportolói teljesítményem és makulátlan magatartásom miatt.

- Természetesen ezek az erények közvetlen a szerénysége után következnek - biccentett McGalagony.

- Meddig ülünk még itt? - kérdezett rá nyiltan El. - Persze maga kitűnő társaság, de akad némi dolgom.

- Éjjel? - vonta kérdőre a lányt házvezetője.

- Igen, sűrű a napirendem, nincs egy szabad percem sem - sóhajtott drámaian a fekete hajú.

- Akkor eredjen a dolgára - húzta fel kissé sértetten az orrát McGalagony -, persze ez nem ingyen van - tette hozzá -, a maga sűrű napirendje a Griffendél 20 pontjába kerül.

- Szuper - pattant az ajtóhoz Eleanor. - Álmodjon velem Minnie! - intett búcsúzóul a lány, majd bevágta maga mögött az ajtót. Persze nem volt már semmi dolga, de a héten már hatszor kapott fejmosást, ebből kettőt rivallón keresztül és messze volt még a hétvége. Azonban ahelyett, hogy a szobájába ment volna nyugodtan nekidőlt a falnak nem messze az irodától, és türelmesen várta, hogy McGalagony a Lupin fiút is útjára engedje.

- Ideje volt már - lépett a fiú mellé Eleanor miután az gondolataiba merülve elment mellette. - Gondoltam beszélhetnénk.

- Figyelj Els amit McGalagony professzor mondott az...szóval - affektált hevesen Remus -, igaz.

- Tehát szerelmes vagy belém? - kulcsolta össze ujjaikat Eleanor, Remus pedig bólintott. - Egész pontosan mióta?

- Talán négy hónapja - gondolt vissza az elmúlt időszakra Remus.

- Akkor én nyertem - állt meg Eleanor.

- Tessék? - fordult szembe a lánnyal Remus.

- A hat hónap több mint a négy - vont vállat hanyagul El.

- Te...te... - döbbent meg a Lupin fiú.

- Igen, én - vigyorgott El. - De ne legyél már ennyire töketlen - fújtatott -, hívj el randira vagy valami.

Remus azonban szemmel láthatóan lefagyott és meredten bámult a vele szemben álló lányra.

Újra kell indítani?-fordult meg a gondolat Eleanor fejében, majd próba-szerencse alapon megcsókolta a fiút, aki ezután is csak bámult rá.

- Holnap találkozunk édes - kacsintott El majd otthagyta a kihalt folyosón Remust.

[Tavaszi szünet]

Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!Onde histórias criam vida. Descubra agora