Narcissa és Lucius Malfoy♥️
Sajnálom, elég rövid lett annak ellenére, hogy milyen sokat vártál rá.🥺
Kérte; budaibeka_1111
A Roxfortban futótűzként terjedt annak a híre, hogy két aranyvérű jegyessége megköttetett, azonban a két személy kiléte rejtély volt a diákok számára. Legalábbis néhány hétig, mígnem Narcissa Black barátai észre nem vették a szőke hajú lány ujján az új gyűrűt amiben jól látható volt a Malfoy család címere, amit Claudia ismert fel és boldogan közölte a tényt Ritával, ezt követően a két lány hagyott némi időt az érintettnek, de az csak nem mondott semmit így egy nap a kihalt folyosón a lány elé álltak.
– Narcissa Black - kiáltott a Black lányra Rita. – Te sunyi Mardekáros.
– Eljegyeztek? – folytatta Narcissa zavarodott arcát látva a nyáron már férjhez ment Claudia Rosier.
– Igen – felelt pironkodva a Black lány.
– Na és ki? – sürgette a választ Claudia, bár a már látott címe alapján mindketten tudták a választ.
– Lucius – mosolyodott el Narcissa.
– Lucius Malfoy? – szökött néhány oktávval feljebb a Vitrol lány hangja túl játszva a meglepetségét.
– Valóra vált a már régóta dédelgetett álmod – karolta át a Black lányt Claudia.
– Régóta dédelgetett? – lépett Cissy háta mögé jegyese. – Mennyire régóta?
– Ki tudja azt már? – pillantott fel a férfiúra a lány.
– Én tudom – hívta fel magára a figyelmet Rita –, harmadéves korunk óta.
– Megtisztelő – karolta át a szőke Black derekát Lucius, majd a lány barátaira tekintett. – Ha megbocsájtatok mi mennénk.
– Csak nyugodtan, majd zárt ajtók mögött kifaggatjuk – mosolygott a párra Claudia.
– Mindenki tudja – törte meg a csendet Lucius egy folyosónyi hallgatás után. – Ami természetesen nem probléma – tette hozzá Lucius.
– Úgyis mind megtudták volna – állt meg a hetedik emeleten Narcissa.
– Valóban, és így legalább nem kell fenyegetnem az udvarlóidat – lépett be a megjelent ajtón Lucius maga után húzva a lányt. – Bár az előbb Sirius közölte velem, hogy szánalmas amit teszünk.
– Mert nem tudja, hogy valóban szeretjük egymást – forgatta szemeit a szőkeség. – Ami köztünk van nem csak kötelesség – bújt Lucius ölelésébe.
– Nem kötelesség – motyogta a szőke hajhuhatagba a Malfoy örökös.
ESTÁS LEYENDO
Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!
Historia CortaMinden idetévedt olvasóban egy a közös; fantáziáltak már arról mi lett volna más az adott történetben ha van még valaki. Van aki magát látja ezekben, van aki teljesen új embert alkot, de mind egy helyre vezet. Az olvasó bátorságot merít és üzenetben...