"Tüm doğrular yanlışlarla karışmış..."Sabah uyandığımda Ömer uyuyordu. İlk kez rahat uyuduğuna şahit oluyordum. Dün gece olanlar aklıma geldiğinde içimde değişik bir şeyler oluştu. İlk kez birbirimize karşı sakintik. İlk kez Ömer nazikti. Son zamanlarda kendini çok değiştirmişti. Değiştirmeyede devam ediyordu. Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyordum.
Yiğit aklıma geldiğinde yüzümü ekşittim. Bu hayatta yaptığım en büyük hatamdı. Neden öyle bir şey yaptığımı bile bilmiyordum. O an ne düşündüm veya ne olmasını istedim bilemiyorum. Şu an ona karşı tek hissettiğim kocaman bir pişmanlıktı.
Beni asıl şaşırtan Ömer'in bana karşı bir tepki vermemesiydi. Öğrendiğinde kan çıkar diye düşünüyordum ancak oldukça sakin karşılamıştı. Bu beni biraz daha rahatlatmıştı.
Derin bir nefes aldım. Gözlerim Ömer'in karnına ulaştığında dikiş iziyle karşılaştım. Parmağımla üzerine dokunmuştum. Acaba hikayesi neydi. Hafifçe parmağımı hareket ettirirken Ömer'in "sevdin sanırım." Demesiyle parmağımı geri çektim.
"Nasıl oldu bu?"
"Hapishanede oldu."
"Kim yaptı?"
"Çok meraklısın." Diyerek yerinden kalktı. Ben de oflayarak yatağa biraz daha yerleştim. Ömer duş almaya girmişti. Kısa bir süre sonra çıktığında giyinmeye başlamıştı. Onu izliyordum. Siyah gömlek, siyah takım giymişti. Çok yakışmıştı.
"Nasıl oldu?" Dedim. "Çok çirkin." Diyerek güldüm. Verdiğim cevaba gülümsemişti. "Sen çirkin diyorsan güzeldir." Demişti. Bende duş almak için banyoya geçtim. Kısa bir duşun ardından hazırlanıp aşağı indim.
Minel ve Ömer kahvaltı masasında beni bekliyorlardı. Ömer giydiğim eteğe baktı ardından gözlerime ama umursamadım. "Günaydın Asel." Diyen Minel'e sahte gülümsememi gönderdim.
"Günaydın Minel." Diyerek yerime oturdum. "Çok güzel olmuşsun, dışarı mı çıkıcaksın?" Dediğinde kafamı salladım. Ömer merakla beni dinliyordu. "Ada ve Ardayla buluşacağım." Demiştim.
"Ne güzel." Diyerek tabağına döndü. Bende sessizce kahvaltımı yapmaya başladım. "Benim ev bulmam lazım. Ömer yardımcı olursun değil mi?"
"Olurum ama istersen bir süre burada kal." Dediğinde dünden razıymış gibi onayladı. Gözlerimi devirdim. Ömer masadan kalktığında bende peşinden gittim. "O ne?" Diyerek bana döndü. "Etek." Dediğimde gözlerini devirdi. "Ciddi misin Asel?" Cevap vermedim. "Ardalarla buluşacağını ben neden bilmiyorum?"
"Canım sıkıldı evde bende onlarla dışarı çıkmak istedim. Dün ayarladık ama söylemeyi unutmuşum."
"Tamam ama bu etekle çıkma." Diyerek cüzdanını çıkardı. "Yanında bulunsun." Her ne kadar almak istemesemde almak zorundaydım. "Tamam değiştiririm." Tabikide değiştirmiycektim. Ömer kapıdan çıkarken Arda gelmişti.Hoşgeldin." Dedim gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTULUŞ (+18)
ChickLitElleriyle boğazımı tutup sıktı. Gözündeki o karanlığı görmüştüm. Nefes alamazken altında çırpınıyordum. "Ben senin sahibinim" dedikleri ruhumu acıtıyordu. "Ben ne istersem onu yapacaksın!" +18 sahneler vardır. (Cinsellik , şiddet, küfür) Not; Şahsı...