"SavaÅŸta deÄŸilsin ama bir kaza kurÅŸunuyla, selam sabah kesmeden de vurabiliyorlar arkandan..."
🌿
Sabah uyandığımda Yiğit'in kollarındaydım. Gece geç saatlerde uyumuştuk ama uykumu alabilmişyim. Yerimde hafif kıpırdandım. Onu uyandırmamaya özen göstererek yerimden kalkmaya çalıştım ama uyanmıştı. "Nereye?" Diye sordu uykulu sesiyle. "Uyandım da.." dedim tepeden bakarken. "Kalkma, yat." Dediğinde kafamı sallayıp tekrar göğüsüne yattım. Sıkı sıkı sarıldı.
🌿
Duşumu aldıktan sonra Yiğit'in odasına girip dağınık olan yatağı topladım. Üzerime rahat bir şeyler geçirip aşağı indim. "Kahvaltı mı hazırladın?" Masaya doğru yaklaşırken sormuştum. Oturmam için sandalyayi çekti oturduğumda o da oturmuştu. "Ömer'den bir haber var mı?" Diye sorduğumda kafasını olumsuz anlamda salladı. "Ses seda yok."
""Dalgın görünüyorsun." Dedim çayımdan bir yudum alırken. Elini tuttum bakışlarımız buluşturdu. "Sorun ne Yiğit?"
"Bilmiyorum Asel. Şu an buradasın ama sonra onun yanına gideceksin. Onunla evlisin." Dedikleri canımı sıkmıştı. Sadece susmakla yetindim. "Üzülmen için söylemedim." Dedi elini elimin üzerine koyarken. "Sana güveniyorum Yiğit, beni Ömer'den kurtaracaksın." Dedim. Kafasını olumlu anlamda salladı. "Neler yapmak istersin bugün?" Dedi. Biraz düşündüm. "Beden olarak çok yorgunum Yiğit, sadece uzanmak istiyorum ya da bir şeyler izleyebiliriz." Dediğimde ekmeğini ağzına attı. "Olur."
Kahvaltımızı yaptıktan sonra Yiğit ile 'Son Kafes' filmini açıp izlemeye koyulduk. Yiğit'in göğüsünde yatıyordum. Kafamı kaldırıp Yiğit'e baktım. Gülümseyerek bana baktı. Dudaklarını öptüğümde karşılık verdi. "Seni sabaha kadar öpebilirim." Diye fısıldadı. Tekrar öptüğünde "daha fazlasını istiyorum." Diye mırıldandım. "Zamanı geldiğinde." Dedi gözlerime bakarken ardından alnıma bir öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTULUŞ (+18)
ChickLitElleriyle boğazımı tutup sıktı. Gözündeki o karanlığı görmüştüm. Nefes alamazken altında çırpınıyordum. "Ben senin sahibinim" dedikleri ruhumu acıtıyordu. "Ben ne istersem onu yapacaksın!" +18 sahneler vardır. (Cinsellik , şiddet, küfür) Not; Şahsı...