Bölüm-29 (+18)

18.2K 267 78
                                    

"Bazı şeyler yarım kalır, bu bitmiş olmanın bir şeklidir..."

Şaşkınlıkla bakmamıza karşılık dönüp bize baktılar. "Ne oluyor?" Diye sordu Arda anlam veremediğini belli ediyordu.

"Şey.." Karan bir şeyler söylemeye çalıştı ama tekrardan sustu. Beyza araya girdi "sarılmama şaşırdılar, normalde kimseye dokunamıyorum ya." Dediğinde ikiside güldü. "Ben istisnayım." Dedi Arda gururla.

"İstisna?" Karan tekrar konuştuğunda Ömer ve ben izliyorduk. "Yani abi..." dedi Beyza ardından nasıl devam edeceğini bilemedi. "Bilmiyorum ama Arda'ya dokunabiliyorum." Diye ekledi.

"Biz bilmediğimiz için şaşırdık." Dedim gülümseyerek. Beyza'da bana gülümsedi. Onun bu hallerini çok sevmiştin.

"Tamam gidelim." Karan kapıya ilerlediğinde Beyza'da peşinden gitti. Ömer onlara arabaya kadar eşlik ederken Ardayla biz kapıdaydık.

"Pişt." Dedim kolunu dürterek. "Ne oluyor?" Göz kırptığımda güldü. "Bir şeyler oluyor." Dedi ses tonu beni mutlu etmişti. Ömer yanımıza geldiğinde Arda gitmek için müsaade istemişti.

"Ne gitmesi?" Dediğimde bana baktı. "Evime gideceğim."

"Yok öyle evime gideceğim." Dedi Ömer içeri girerken.

"Ne demek yok ya?" Arda omuz silkti. Bana döndü. "Bir şey söyle abime ya." Elimi sallayarak "kocam ne derse o." Dedim bende içer girdiğimde peşimizden geldi.

"Yemekleri dışarıdan söyleyelim. Kurt gibi acıktım." Ömer'i onayladım. "Ne yersiniz?" Diye tekrar konuştuğunda Arda'ya baktım. "Pizza olabilir." Dedi bende onaylamıştım. Ömer siparişleri verirken biz Ardayla sohbet ediyorduk.

"Beyzayla aranda bir şeyler var sanırım." Dedim.

"Yok ama olacak." Dediğinde tek kaşımı kaldırarak ona baktım. "O diğer kızlardan değil bunu unutma." Dediğimde neyi kastettiğimi anlamıştı. "Onu üzecek bir şey asla yapmam." Dedi yüzündeki gülümseme beni mutlu ediyordu.

"Birazdan gelir sipariş." Ömer yanıma oturup kolunu omuzuma attı. Arda telefonuyla ilgilenmeye başladığında bende kafamı Ömer'e çevirdim. Gözleri dudaklarıma kayıp yutkundu. "Ben yukarı çıkabilirim." Arda gülerek söylediğinde utanmıştım.

"Bakışmakta mı suç?" Dedi Ömer.

"Bu bakışmak değil, birbirini gözlerle yemek." Utandığımı anlayan Ömer güldü. "Utandırma karımı." Demişti.

Kısa bir süre sonra siparişler geldiğinde büyük bir iştahla pizzamı yemeye başladım. Arda'ya baktığımda o da büyük bir iştahla yiyordu. Günlerdir doğru düzgün yemek yemiyorduk. "En sevdiğim şey bu." Dedi Arda pizzasını gösterirken. "Bunun için kurşun atar kurşun yerim." Dediğinde güldüm. Ağzım doluyken cevap verdim bende. "Aynı şekilde benimde." Ömer sakince yiyordu ve aynı zamanda bizi izliyordu. "Bilseydim böyle iştahla yiyeceğinizi daha önceden alırdım." Konuşan Ömer'e baktım.

"Pizzaya asla hayır diyemem." Arda beni onaylamıştı. "Bende."

Yemeklerimizi yedikten sonra biraz televizyon izleyip herkes yatmak için odasına çıkmıştı. Ömer duşa girdiğinde bende üzerime şort ve bustiyer giydim. Yatağa yattığımda o da kısa bir süre sonra çıkmıştı.

Belindeki havluyla görüş açıma girdiğinde odada sadece sarı loş ışık açıktı. Saçlarının ıslaklığını havluyla alıp aynadan bana baktı. Göz göze geldiğimizde gülümsedi. Bende karşılık verdiğimde hafifçe bana dönüp yanıma geldi.

KURTULUŞ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin