Bölüm-23

8.1K 188 45
                                    


"Sanki bin katlı bir apartmanın çatısından aşağı bırakmışım kendimi, düşerken pencerelerden insanların hayatlarını izliyormuşum da senin pencerenden geçerken atladığıma pişman olmuşum..."

🌿

Eve geleli 2 saat olmuştu. Ömerle film izliyorduk. Ömer'e baktığımda uyuya kalmıştı. Tekrar göğüsüne yattım ve filmi izlemeye devam ettim. İzlediğim filmden hiçbir şey anlamamıştım. Çünkü aklım filmde değildi. Aklım Karan denilen çocuktaydı.

Bir tarafım tesadüf olduğunu savunsada diğer tarafım tesadüf olmadığını bağırıyordu. Bu durum korkmama sebep olmuştu. Ömer'e Karan'ı sorduğumda hapis dönemlerinde tanıştıktıklarını, kardeşten öte olduklarını çıktıktan yıllar sonra aralarında yaşanan bir durumun onları bu hale getirdiğinden bahsetmişti. Olayı söylememişti.

Ciddi bir durum olmalıydı. Karan yapıp suçu Minel'in üzerine neden atmıştı? Aklımda düşüncelerin sonu gelmiyordu. Korkuyordum. Hemde çok. Ölmekten değil ama Ömer'i kaybetmekten korkuyordum. Gözümden bir damla yaş düştüğünde farketmemiştim. Ömer'e biraz daha sokuldum. Sanki beni her şeyden korurmuş gibiydi. Elleri yüzümde dolaştığında uyandırdığımı anladım.

"Uyumuşum." Ona baktım. Yüzünün her bir detayını ezberlemeye çalıştım. Esmer tenini, düzgün kesilmiş sakallarını ve yeşil gözlerini inceledim. Bu halimi garipsemişti. Umursamadım.

"Bir şey mi oldu?" Kuşkuyla sorduğunda olumsuz anlamda kafamı salladım.

"Yüzünü ezberliyorum." Halime gülümsedi.

"Neden?"

"Yüzün bana huzur veriyor." Dedim. Eskiden gördüğümde korktuğum yüz bana şimdi cennetti. Hayat çok garipti. Olmaz dediğimiz her şey oluyordu. Elini tekrar yüzüme koydu. Baş parmağıyla yanağımı okşadı. Gözlerimi kapattım. Anın tadını çıkarmak istedim. Kısa bir süre sonra yerimden hafifçe kalkıp kucağına oturmak istedim. İsteğimi anlayıp oturur hale geldi. Yerime yerleştiğimde elleri kalçamdaydı.

"Beni özlemedin mi?" Diye sordum kulağına fısıldayarak. Fısıldamam onu etkilemişti.

"Çok özledim." Boynuna bir öpücük kondurdum. Hafifçe kendimi Ömer'e sürttüm. Boynunu arkaya attı. "Beni istiyor musun?" Diye tekrar fısıldadım. Kafasını salladı. Hafifçe üzerindeki tişörtü çıkardım. Kasları gözler önüne serildi. Dudağımı ısırarak ona baktım. Gözlerimin en derinine bakıyordu.

Üzerimdeki tişörtü çıkarıp fırlattım. Sütyen giymememiştim. Göğüslerim gözler önüne serildiğinde. İki eliyle avuçladı. İnlemiştim. Dokunması zevk veriyordu. Ardından ıslak öpücüklerini buluşturmuştu. Kafasını kendime daha çok bastırdım.

Bir eli kalçamdaydı. Kendimi daha fazla sürttüm. Beni hızlıca alıp koltuğa yatırdı. Hafif bir çığlık attım. İkimizde gülümsedik. "Çığlıklarını erkenden harcama." Dedi göz kırparak. Kafamı geriye attım. Eliyle kadınlığıma dokundu. Ardından hafifçe üzerimdeki son parçaları çıkardı. Çırılçıplak karşısındaydım. Beni süzdü ardından küçük bir öpücük kondurdu. Sonrasında yalamaya başladı. Kendimden geçmiştim. Daha fazlasını istiyordum. Kafasını daha çok bastırdım. Titrediğimde durmuştu. Tekrar küçük bir öpücük kondurdu. Ardından dudaklarıma yaklaştı ve öpüştük.

KURTULUŞ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin