BAŞARDIM (FİNAL)

9K 201 33
                                    

"Dağları deldim, tek başıma
Çölleri aştım, bir tek ben
Erleri yendim, kız başıma
Sende yıkılmam.."

🌿

(3 sene sonra)

"Çok güzel." Biainardo' nun konuşmasıyla birlikte pozumu değiştirdim. Seri bir şekilde fotoğraflarımı çekiyordu. Bende artık alıştığım için poz konusunda sıkıntı yaşamıyordum. Biainardo "bu kadarı yeterli." Dediğinde gülümseyip yanına ilerlemiştim. Birlikte ekran karşısına geçtiğimizde az önce çektiği fotoğraflara baktım.

Gerçekten bu işi biliyordu. Yine mükemmel fotoğraflar ortaya çıkarmıştı. Beyaz teni, kızıl saçlarıyla mükemmel bir uyum yakalamıştı. Samimi bir insandı. Aynı zamanda çok sevdiğim biri..

Emilio elinde şarap şişesiyle yanıma geldi. "Yeni kitabının şerefine patlatalım." Mükemmel bir İtalyanca aksanıyla söylemişti. Bu dediklerine güldüm. Burada tanıdığım insanlarla uçan sinek için bile kutlama yapıyorduk. Bizimle birlikte çalışan arkadaşlarımızda bize doğru adımladılar. En yakın arkadaşlarım olan Alessi ve Darla'da yanıma gelmişlerdi. Çekimler sırasında tanışmış ve üç yakın arkadaş olmuştuk.

Alessi kollarını belime sarmıştı. "O zaman hep beraber." Diye bağırdı Emilio. "Birrr- İkii- Üçççç." Ve elindeki şişeyi patlattı. Alkışlarla ve kahkahalarla kitabımı kutlamaya başlamıştık. Alessi tam karşıma geçtiğinde mavi gözlerini gözlerimle buluşturdu. "Bunu başaracağını biliyordum." En başından beridir destekçim olmuştu. Kocaman sarıldığımda anında karşılık vermişti. Darla'da gelip bize sarıldığında kahkalar atmıştık.

Üç sene içinde buranın dilini öğrenmiş aynı zamanda ingilizcemi geliştirmiştim. Ara sıra Amerika'ya gidiyordum. Yeni bir kitap üzerinde çalışmıştım. Konusu 'Kadın olmaktı.' Büyük bir heyecanla bu işe atılmıştım.

Birbirinden farklı olaylar yaşamış kadınlarla birlikte buluşmuş röportaj yapmıştık. Bazılarının hikayesinde birlikte ağlamıştık. Bazıları ise kötü başlangıçlar yapsa bile yeni bir hayat kurdukları için birlikte sevinmiştik. Şimdi kitabım basılmış ve büyük bir ilgi görmüştü.

Üç sene içinde birbirinden çok insanlar tanımıştım. Hem modellik hem mankenlik yapıyordum. Bir sürü arkadaşım olmuştu. Hayallerimdeki gibiydi. Birlikte geziyorduk, kutlamalar yapıyorduk, gülüyorduk, eğleniyorduk. En önemlisi 'acaba bir darbe gelir mi?' Diye düşünmüyordum.

Alessia ve Darla kardeştiler onlarla birlikte fotoğraf çekimlerinde tanışmıştık. Buraya geldiğim ilk zamanlar, buranın dilini öğrendikten sonra modellik için başvurmuştum. Olumlu dönüş sağladılar. Şimdi çok nadiren eğitimini aldığımız mankenliğide yapıyordum.

Eski hayatımı soracak olursanız.. Defne ile yüzleşmiştik. Çok üzgün olduğundan bahsetmişti. Kötü bir niyeti yokmuş. Umursamadım ve tamamen aramdaki bağları kopardım. Karan ise bir kere aradı. Onunla da içimden ne geçiyorsa konuştum. En son Karan'ın ağladığını duymuştum. Sebebi neydi bilmiyordum.

Yiğit ile hiç konuşmadık. Zaten konuşmamıza gerek yoktu. Arda ile Beyza evlenmişti. Arda ile daha iyiydik. İki kere buraya gelme şansları olmuştu. Birlikte vakit geçirmiştik.

Egemen ise bambaşkaydı. Her zaman desteğini hissettiğim bir insandı. Büyük adımlar atmam için beni hep desteklemişti. Bir eli hep omuzumdaydı. Çok sık buraya gelip giderdi. Güzel bir arkadaşlığımız vardı.

KURTULUŞ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin